Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (42492)
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin tuntea katseesi polttavan kehossani
Haluaisin tuntea kosketuksesi hellivän ihoani
Tahtoisin tuntea huulesi huulillani
Kätesi ympärilläni
Haluaisin kuulla äänesi lähelläni
Olisit ihan vieressäni
Tuntisin eläväni
kanssasi,
sielunkumppanini
Naiselta hänelle jota en saa
Haluaisin tuntea kynäsi perseessäni
Vierailija kirjoitti:
Mua on tullut iskemään sekä miehet että naiset. Ilmeisesti olen kaikkiruokaisen näköinen 😎
Tai sitten älyttömän kaunis, kuten mun kaivattu..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin tuntea katseesi polttavan kehossani
Haluaisin tuntea kosketuksesi hellivän ihoani
Tahtoisin tuntea huulesi huulillani
Kätesi ympärilläni
Haluaisin kuulla äänesi lähelläni
Olisit ihan vieressäni
Tuntisin eläväni
kanssasi,
sielunkumppanini
Naiselta hänelle jota en saaHaluaisin tuntea kynäsi perseessäni
En jaksa nyt runoilla. Eri
Vierailija kirjoitti:
Heippa..
Hei hei, tuuks mukaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä ja kasvotusten pelkkiä kehuja. En ole niitä jotka katkeroituu, tai on mustiksia. :)
Ihania ihmisiä ei ole koskaan liikaa.
Joo, ei niitäkään. Kaveri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin tuntea katseesi polttavan kehossani
Haluaisin tuntea kosketuksesi hellivän ihoani
Tahtoisin tuntea huulesi huulillani
Kätesi ympärilläni
Haluaisin kuulla äänesi lähelläni
Olisit ihan vieressäni
Tuntisin eläväni
kanssasi,
sielunkumppanini
Naiselta hänelle jota en saaHaluaisin tuntea kynäsi perseessäni
Mitä sekoilet. Sinähän mies kirjoitit molemmat tekstit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua on tullut iskemään sekä miehet että naiset. Ilmeisesti olen kaikkiruokaisen näköinen 😎
Tai sitten älyttömän kaunis, kuten mun kaivattu..
Ihanasti sanottu jollekin. Eikä liity niin mitenkään ap:n viestiin. 😂😚
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin tuntea katseesi polttavan kehossani
Haluaisin tuntea kosketuksesi hellivän ihoani
Tahtoisin tuntea huulesi huulillani
Kätesi ympärilläni
Haluaisin kuulla äänesi lähelläni
Olisit ihan vieressäni
Tuntisin eläväni
kanssasi,
sielunkumppanini
Naiselta hänelle jota en saaHaluaisin tuntea kynäsi perseessäni
Moi Göntsä. x
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua on tullut iskemään sekä miehet että naiset. Ilmeisesti olen kaikkiruokaisen näköinen 😎
Tai sitten älyttömän kaunis, kuten mun kaivattu..
Ihanasti sanottu jollekin. Eikä liity niin mitenkään ap:n viestiin. 😂😚
:)
Vierailija kirjoitti:
Päivärakastelu tekisi terää.
Olen siihen väärä henkilö, en oikea.
Muruselle pusu 😘 Oletkohan töissä tänään?
niin ja kansainväliset ihmiset tietty mikä on ihan kiva riippuen tyypistä
Kaivattu hehkuu niin et voin ottaa hänestä kaiken energian…
Sori nyt alko näköjään huonot jutut😀
Vierailija kirjoitti:
Sori nyt alko näköjään huonot jutut😀
For me to poop on 🤷
Vierailija kirjoitti:
Jos sammakko ei muutu, niin sillä ei tee mitään.
Tiesitkö, että sammakot alkaa olla uhanalaisia ja niilläkin on roolinsa maailmassa?
Vierailija kirjoitti:
Muistakaa uusia sähkösopimuksianne ja tarkkailla hintoja. Nyt harmillisesti nousi hinta määräaikaisella edellisestä lähes sentillä ja perusmaksukin reilulla eurolla mutta onpahan turvallista hinnan puolesta ja laskun loppusummaan on helppo vaikuttaa omalla sähkön kulutuksella. Suosittelen Hehkua, minulla jo aika mones sopimus sieltä ja hommat toimivat hyvin. Halvempaa ei nyt näkynyt muillakaan yhtiöillä kun tein hintavertailua.
For me to poop on 🤷
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos sammakko ei muutu, niin sillä ei tee mitään.
Tiesitkö, että sammakot alkaa olla uhanalaisia ja niilläkin on roolinsa maailmassa?
Tiedän, mutta riittääkö prinsessalle vain taitava kieli, jos sammakko ei muutu?
Heippa..