Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (42456)
Tiedän että olet nn. Tiesin kokoajan.
Vierailija kirjoitti:
Todennäköisesti luostarin vastakohtaan. Koitin olla ystävällinen ja ymmärtäväinen. Hän ei antanut armoa. Valitettavasti näyttää siltä, että tämä on tässä omaltakin osalta.
OgElta ei MTN tällaista.
Vierailija kirjoitti:
Tiedän että olet nn. Tiesin kokoajan.
Noup
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iidasein. Mitä kuuluu? Oot mulle yhä rakas.
🥰 Kuulumisten vaihto olisi kiva jossain muualla kuin täällä mis en oo...
Aika vähän tsäänssejä nähdä missään. Etenkin kun en ole mailla halmeilla.
Mikä vielä parempaa, en ole käynyt täällä pariin vuoteen. Tulin katsomaan, mitä kuuluu ja tunnistan täällä yhä muutamia vakikasvoja. Ei pidä aliarvioida kaipauksen voimaa. Eikä vauvailun tehottomuutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jepjep.
Mitä mielessä?
Jumala mielessä ja housut jalassa.
Siinäpä se tärkeysjärjestys onkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedän että olet nn. Tiesin kokoajan.
Noup
No en oo hyvä arvailee, olisi pitäny kysyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iidasein. Mitä kuuluu? Oot mulle yhä rakas.
🥰 Kuulumisten vaihto olisi kiva jossain muualla kuin täällä mis en oo...
Aika vähän tsäänssejä nähdä missään. Etenkin kun en ole mailla halmeilla.
No höh, mut ei kai se kuulumisten vaihtoa estä 🙂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jepjep.
Mitä mielessä?
Jumala mielessä ja housut jalassa.
Siinäpä se tärkeysjärjestys onkin.
Saa sitä elämästäkin nauttia
Jos pyysin numerosi, niin olin valmis, jos en niin toiv. Et jää tänne irl ei luultavasti enää tavata kaveri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jepjep.
Mitä mielessä?
Jumala mielessä ja housut jalassa.
Siinäpä se tärkeysjärjestys onkin.
Saa sitä elämästäkin nauttia
Toinen juttu on, kenen kanssa.
En ole vielä tänään työntänyt kynää perseeseeni.
Jos joskus haluat tavata, niin tiedät miten mut saa kiinni. Täältä ei saa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jepjep.
Mitä mielessä?
Jumala mielessä ja housut jalassa.
Siinäpä se tärkeysjärjestys onkin.
Saa sitä elämästäkin nauttia
Toinen juttu on, kenen kanssa.
Sen kanssa jota rakastaa
Vierailija kirjoitti:
Tiedän että olet nn. Tiesin kokoajan.
Onkohan tää sitä sarjaa
"senkin lespo-hutsu-narsissi",
johon kiukkuiset pettyneet miehet valitettavan usein päätyy? 🤔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluan sulta rakkauskirjeen. Ei tarvitse allekirjoittaa, tunnistan sut milloin tahansa tuhansien joukosta.
Pistän tulemaan pullopostina täältä salmen toiselta puolelta.
Mä myös. 📝
Pidän todella paljon
käsin, sydämellä
kirjoitetuista
kirjeistä ja korteista.
Nykyään kukaan ei
enää kirjoita, it's
all digidigi.. ;(((
.
Kaivatulta moinen olisi
uskomattoman
lämmittävä ele. 🤍
.
Kirjoitin lapsena ja
nuorena jatkuvasti
penpal-kamuilleni
ympäri maailmaa.
[Vielä nuorena
aikuisena ennen somen
rantautumista].
Samoin tapasin skrivata
ulkomaan matkoilla
tapaamilleni ihmisille
matkamme päätyttyä.
.
Nyt asiat ovat sielutonta,
hengetöntä aaiidigiä.
Kuinka
nostalgisia momentumeja
koen muistellessani
tuota aitouden
aikaa; ennen digiorjuutta
ja feikkiä kuvankäsittelyä.
Luoja, miten kaipaankaan
kaikkea tuota. Myönnän.
OgE
.
P.s. Kirjoita, rohkaisen sua.
Ehkä universumin söpöin
asia: miehen kirjaimet. 😻
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedän että olet nn. Tiesin kokoajan.
Onkohan tää sitä sarjaa
"senkin lespo-hutsu-narsissi",
johon kiukkuiset pettyneet miehet valitettavan usein päätyy? 🤔
Ei millään tapaa. Mulla ei ple mitään pahaa sanottavaa hänestä.
Vierailija kirjoitti:
En ole vielä tänään työntänyt kynää perseeseeni.
Saako Toni, Marko, Perttu ja Tapani osallistua kanssa? Työnnetään kaikki kynät perseeseen 🥰
Täällä ja kasvotusten pelkkiä kehuja. En ole niitä jotka katkeroituu, tai on mustiksia. :)
Ja vielä parempaa, en ole nähny sinua täällä viikkoihin. Hyvästi :)