Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Vierailija
10.11.2025 |

Kaipaan.

Kommentit (42456)

Vierailija
41581/42456 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vielä parempaa, en ole nähny sinua täällä viikkoihin. Hyvästi :)

Vierailija
41582/42456 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän että olet nn. Tiesin kokoajan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
41583/42456 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todennäköisesti luostarin vastakohtaan. Koitin olla ystävällinen ja ymmärtäväinen. Hän ei antanut armoa. Valitettavasti näyttää siltä, että tämä on tässä omaltakin osalta.

OgElta ei MTN tällaista. 

Vierailija
41584/42456 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän että olet nn. Tiesin kokoajan.

Noup

Vierailija
41585/42456 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Iidasein. Mitä kuuluu? Oot mulle yhä rakas.

🥰 Kuulumisten vaihto olisi kiva jossain muualla kuin täällä mis en oo...

Aika vähän tsäänssejä nähdä missään. Etenkin kun en ole mailla halmeilla.

Vierailija
41586/42456 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä vielä parempaa, en ole käynyt täällä pariin vuoteen. Tulin katsomaan, mitä kuuluu ja tunnistan täällä yhä muutamia vakikasvoja. Ei pidä aliarvioida kaipauksen voimaa. Eikä vauvailun tehottomuutta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
41587/42456 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jepjep.

Mitä mielessä?

Jumala mielessä ja housut jalassa.

Siinäpä se tärkeysjärjestys onkin.

Vierailija
41588/42456 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedän että olet nn. Tiesin kokoajan.

Noup

No en oo hyvä arvailee, olisi pitäny kysyy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
41589/42456 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Iidasein. Mitä kuuluu? Oot mulle yhä rakas.

🥰 Kuulumisten vaihto olisi kiva jossain muualla kuin täällä mis en oo...

Aika vähän tsäänssejä nähdä missään. Etenkin kun en ole mailla halmeilla.

No höh, mut ei kai se kuulumisten vaihtoa estä 🙂

Vierailija
41590/42456 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jepjep.

Mitä mielessä?

Jumala mielessä ja housut jalassa.

Siinäpä se tärkeysjärjestys onkin.

Saa sitä elämästäkin nauttia

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
41591/42456 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pyysin numerosi, niin olin valmis, jos en niin toiv. Et jää tänne  irl ei luultavasti enää tavata kaveri.

Vierailija
41592/42456 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jepjep.

Mitä mielessä?

Jumala mielessä ja housut jalassa.

Siinäpä se tärkeysjärjestys onkin.

Saa sitä elämästäkin nauttia

Toinen juttu on, kenen kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
41593/42456 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vielä tänään työntänyt kynää perseeseeni.

Vierailija
41594/42456 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joskus haluat tavata, niin tiedät miten mut saa kiinni. Täältä ei saa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
41595/42456 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jepjep.

Mitä mielessä?

Jumala mielessä ja housut jalassa.

Siinäpä se tärkeysjärjestys onkin.

Saa sitä elämästäkin nauttia

Toinen juttu on, kenen kanssa.

Sen kanssa jota rakastaa

Vierailija
41596/42456 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän että olet nn. Tiesin kokoajan.

Onkohan tää sitä sarjaa 

"senkin lespo-hutsu-narsissi", 

johon kiukkuiset pettyneet miehet valitettavan usein päätyy? 🤔

Vierailija
41597/42456 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluan sulta rakkauskirjeen. Ei tarvitse allekirjoittaa, tunnistan sut milloin tahansa tuhansien joukosta.

Pistän tulemaan pullopostina täältä salmen toiselta puolelta.

Mä myös. 📝

Pidän todella paljon 

käsin, sydämellä

kirjoitetuista

kirjeistä ja korteista.

Nykyään kukaan ei

enää kirjoita, it's

all digidigi.. ;(((

.

Kaivatulta moinen olisi 

uskomattoman 

lämmittävä ele. 🤍

.

Kirjoitin lapsena ja

nuorena jatkuvasti 

penpal-kamuilleni

ympäri maailmaa.

[Vielä nuorena

aikuisena ennen somen

rantautumista]. 

Samoin tapasin skrivata

ulkomaan matkoilla 

tapaamilleni ihmisille

matkamme päätyttyä. 

.

Nyt asiat ovat sielutonta,

hengetöntä aaiidigiä.

Kuinka 

nostalgisia momentumeja

koen muistellessani 

tuota aitouden

aikaa; ennen digiorjuutta

ja feikkiä kuvankäsittelyä.

Luoja, miten kaipaankaan

kaikkea tuota. Myönnän.

OgE

.

P.s. Kirjoita, rohkaisen sua.

Ehkä universumin söpöin

asia: miehen kirjaimet. 😻

Vierailija
41598/42456 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedän että olet nn. Tiesin kokoajan.

Onkohan tää sitä sarjaa 

"senkin lespo-hutsu-narsissi", 

johon kiukkuiset pettyneet miehet valitettavan usein päätyy? 🤔

Ei millään tapaa. Mulla ei ple mitään pahaa sanottavaa hänestä.

Vierailija
41599/42456 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole vielä tänään työntänyt kynää perseeseeni.

Saako Toni, Marko, Perttu ja Tapani osallistua kanssa? Työnnetään kaikki kynät perseeseen 🥰

Vierailija
41600/42456 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ja kasvotusten pelkkiä kehuja. En ole niitä jotka katkeroituu, tai on mustiksia. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kolme