Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (42417)
Vierailija kirjoitti:
Mun kaivattu on rotukissa jota en haluaisi pitää lieassa.
Toivottavasti et ole allerginen kissoille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Johanna (toinen nimi), kaipaan sinua 💞
😘Tapiolle
En ole Tapio.
Hänen toinen nimensä on.
Vierailija kirjoitti:
On kiva, kun tarvitset minua vain virtuaalikorvikkeeksi, kun se, jolle housusi riisut, ei ole kiinnostunut näkemästään.
Kyllä se eilenkin ihan kiinnostui.
Puen ninja-asun ja suojelen tipua jokaiselta katilta ja kollilta.🥷🏼🤸🏽🤺
Lempeitä ajatuksia vain on mulla sua kohtaan. Tää riitely harmittaa. Rakastan sua.
Mitä muuten kaikki naiset esittää, jotka ketarat leviänä vonkaavat baareissa ja risteilyaluksilla vierasta munaa? Niillä ei yleensä ole mitään erityistä tarinaa, mutta suuttuvat kun kieltäytyy kohteliaasti. Tunnistaako kukaan vauvalaisista itsensä?
Vierailija kirjoitti:
Siltä varulta, että joku ei tiedä: joskus mies esittää, että vaimo ei anna tai että yhteiselämä on muutoin karmeaa. Ja myöhemmin voi käydä ilmi, ettei tämän lajin ongelmia ollutkaan.
Jos avioliitto jatkuu suhteesta huolimatta, niin varmaan pahoja ongelmia siinä ei ole. Nainen voi myös esittää samalla tavalla kuin tarinasi mies.
Tyhjensin kaikki eilen sisältäni. En usko tästä olevan paluuta edes ystävällisiin väleihin. Kuinka kaksi ihmistä voikaan suuttuessaan toisilleen pilata niin paljon hyvää. Rakkaus on pitkämielinen, rakkaus on lempeä, rakkaus ei kadehdi, ei kersku, ei muista kärsimäänsä pahaa....
Kyllä se on rakasta rakastua varattuun, huokaus. 😕
Kaiken se uskoo, kaikessa toivoo, kaiken se kärsii...
Vierailija kirjoitti:
Jestas alko panettaa
Alko pistää pulloon ja minä kaadan kalloon 🤠
It will never lose it's power
Vierailija kirjoitti:
Mun "sammakko" taitaa olla ruma ankanpoika, joka ei huomaa olevansa joutsen.
Tää oli kaunista! 😊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On kiva, kun tarvitset minua vain virtuaalikorvikkeeksi, kun se, jolle housusi riisut, ei ole kiinnostunut näkemästään.
Sano toi sitten kun olet kokeillu.
Kokeillut mitä?
Housujen riisumista, niin näet itse.
Hän on itse sanonut, että vaimo ei halua seksiä. Ei siihen minun arviot vaikuta. Ehkä valehtelee sitten.
Ok. Sitten meni ohi
Jep. Eihän ne näiden vaimot koskaan halua seksiä. Se on iskulause jotta kakkonen lankeaa. Kuinka kakkosen iskis sanomalla että saan vaimolta seksiä kotona, mut saisinko vähän sultakin 🤣
Mun kaivatun vaimo ainakin roikuu miehessään kuin takiainen ja taatusti on auliisti seksiäkin harrastamassa. Aina ei vaan seksin saantikaan riitä, jos tunteita ei miehellä ole häntä kohtaan.
Oon ollut kahden eri varatun kanssa. Joskus muinoin. Ei ollut todellakaan kummoista 😜😍 Penis päässyt lörpähtää arjessa vuosien varrella. Molemmilla. Ei kiitos enää.
Mulla oli aikoinaan suhde varattuun mieheen. Ei sillä ollut mitään ongelmia kotona. Siis ei oikeasti ollut ja seksikin luisti. Ei koskaan selvinnyt miksi petti tovin kumppaniaan.
Terhakkaa penistä tekee mieli. Joka seisoo varreltansa uljaana ja valmiina
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On kiva, kun tarvitset minua vain virtuaalikorvikkeeksi, kun se, jolle housusi riisut, ei ole kiinnostunut näkemästään.
Sano toi sitten kun olet kokeillu.
Kokeillut mitä?
Housujen riisumista, niin näet itse.
Hän on itse sanonut, että vaimo ei halua seksiä. Ei siihen minun arviot vaikuta. Ehkä valehtelee sitten.
Ok. Sitten meni ohi
Jep. Eihän ne näiden vaimot koskaan halua seksiä. Se on iskulause jotta kakkonen lankeaa. Kuinka kakkosen iskis sanomalla että saan vaimolta seksiä kotona, mut saisinko vähän sultakin 🤣
Mun kaivatun vaimo ainakin roikuu miehessään kuin takiainen ja taatusti on auliisti seksiäkin harrastamassa. Aina ei vaan seksin saantikaan riitä, jos tunteita ei miehellä ole häntä kohtaan.
Niinpä. -Mies
Rattoisaa iltapäivää kaivatulleni !