Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (42456)
Suhtaudun tästä lähtien epäilyksellä ruskealla kirjoitettuun tekstiin.
Nn-spekulaatiot ja anaalikynät
muualta. En usko exieni
sentään kaappigayksi minua epäilleen.
He olivat ja ovat fiksuja miehiä, en
usko heidän puhuneen
suhteestamme pahaa uudelle
kumppanilleen, oli tämä m tai n.
Arvostan yhä kaikkia exiäni.
E
Vierailija kirjoitti:
Jos joskus haluat tavata, niin tiedät miten mut saa kiinni. Täältä ei saa.
Päivän paras vinkki houreisille. Tosin eivät taida ottaa vinkistä vaaria.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jepjep.
Mitä mielessä?
Jumala mielessä ja housut jalassa.
Siinäpä se tärkeysjärjestys onkin.
Saa sitä elämästäkin nauttia
Toinen juttu on, kenen kanssa.
Sen kanssa jota rakastaa
Ja joka rakastaa Jumalaa yhtä paljon kuin mä! 😇
(eri)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedän että olet nn. Tiesin kokoajan.
Onkohan tää sitä sarjaa
"senkin lespo-hutsu-narsissi",
johon kiukkuiset pettyneet miehet valitettavan usein päätyy? 🤔
Ei millään tapaa. Mulla ei ple mitään pahaa sanottavaa hänestä.
:) Sori sitten
Haluaisin tuntea katseesi polttavan kehossani
Haluaisin tuntea kosketuksesi hellivän ihoani
Tahtoisin tuntea huulesi huulillani
Kätesi ympärilläni
Haluaisin kuulla äänesi lähelläni
Olisit ihan vieressäni
Tuntisin eläväni
kanssasi,
sielunkumppanini
Naiselta hänelle jota en saa
Mä nakuilen aina kun jumala on paikalla. l
Vierailija kirjoitti:
Täällä ja kasvotusten pelkkiä kehuja. En ole niitä jotka katkeroituu, tai on mustiksia. :)
Ihania ihmisiä ei ole koskaan liikaa.
Ihanan rentoutunut olo saunan jälkeen. Olisitpa kaivattuni täällä mun luona niin voitais hellitellä toisiamme. Tosi kivaa päivää sulle! 🧡😚
Vierailija kirjoitti:
En ole vielä tänään työntänyt kynää perseeseeni.
Varmasti olet.
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin tuntea katseesi polttavan kehossani
Haluaisin tuntea kosketuksesi hellivän ihoani
Tahtoisin tuntea huulesi huulillani
Kätesi ympärilläni
Haluaisin kuulla äänesi lähelläni
Olisit ihan vieressäni
Tuntisin eläväni
kanssasi,
sielunkumppanini
Naiselta hänelle jota en saa
Se oli kaunis.
Kävitkö jo kattomassa kynän?
Vierailija kirjoitti:
Tiedän että olet nn. Tiesin kokoajan.
Oonko niin lesbon näköinen?
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin tuntea katseesi polttavan kehossani
Haluaisin tuntea kosketuksesi hellivän ihoani
Tahtoisin tuntea huulesi huulillani
Kätesi ympärilläni
Haluaisin kuulla äänesi lähelläni
Olisit ihan vieressäni
Tuntisin eläväni
kanssasi,
sielunkumppanini
Naiselta hänelle jota en saa
Kaunista.
Toi on joku muu lesbo but joo kyllä.
Päivärakastelu tekisi terää.
En mä mikään automaatti ole.
Vielä.
Mua on tullut iskemään sekä miehet että naiset. Ilmeisesti olen kaikkiruokaisen näköinen 😎
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedän että olet nn. Tiesin kokoajan.
Oonko niin lesbon näköinen?
Kerroin kasvotusten että tei hänestä toisenkin virheaevion, mut ehkä toi liittyy jotenkin pukeutumiseen. Tosin kaikki vaatteet sopi hänelle.. Mun tutka on vaan huono :D
Jep, se on hyvä tärkeysjärjestys. Housut lähtee vain oikean ihmisen kanssa. 😄