Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (41544)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos joku kuvittelee lempeiden silmieni katseiden tarkoittavan jotakin muuta erehtyy hän pahanpäiväisesti. En ole kiinnostunut heistä kumppanimielessä. Minkäs sille voi jos omaa lempeän katseen.
Se on eri asia kuin ihastuneen katse.
Kirjoilla, ei lue katsetta eikä vastaa siihen. :(
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä tipu💖
Hyvää yötä P, nuoruuteni ensirakkaus. T. Tipusesi💕
Vierailija kirjoitti:
Jos tunnet kipua, olet elossa. Jos tunnet muiden ihmisten kipua, olet ihminen.
Ei tarvitse kirjaimellisesti tuntea muiden tunteita, ymmärrys riittää. Moni ymmärtää tämän väärin.
Menin ihan paniikkiin kun tulit istuu mun viereen. En tiedä miten on fyysisesti mahdollista tuntea niin voimakasta vetoa toista kohtaa. En oo ikinä kokenut mitään vastaavaa edes seksissä, eikä meidän kehot hipaisseetkaan toisiaan. Varmaa tulisin pelkästään siitä, jos laittaisit käden mun polvelle. Paikalla oli liikaa ja vääriä ihmisiä.
19-20 tutustuin suhun. Mutta paljon myöhemmin aloin tuntea jotakin syvempää. Jotkut pöytäkeskustelut jäivät mieleen. Siinä välissä oli polttava liekki. Olet menneisyyden hahmo, mutta yksi mieleenpainuvimpia.
oon vain pieni ihminen joka yritti selvittää mistä oikein on kyse. En halunnut hankaluuksia kenellekään. 😭
Vierailija kirjoitti:
19-20 tutustuin suhun. Mutta paljon myöhemmin aloin tuntea jotakin syvempää. Jotkut pöytäkeskustelut jäivät mieleen. Siinä välissä oli polttava liekki. Olet menneisyyden hahmo, mutta yksi mieleenpainuvimpia.
Mitä on puhuttu?
Vierailija kirjoitti:
oon vain pieni ihminen joka yritti selvittää mistä oikein on kyse. En halunnut hankaluuksia kenellekään. 😭
Liittyyks tää tohon kynäjuttuun?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iltaa mammuleille. Oottako olleet kiltisti?
Ei. Ollaan kaikki tosi tuhmia leidejä. Räyh.
Saat kurinpalautusta. Piiskaa.
Vierailija kirjoitti:
oon vain pieni ihminen joka yritti selvittää mistä oikein on kyse. En halunnut hankaluuksia kenellekään. 😭
Sama.
Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup: milloin tajusit että kaivattu saattaa myös kaivata tai ainakin katsella sinua sillä silmällä
12.12. jäi mieleen, mutta jätetään vuosiluku tällä kertaa kertomatta. Sinä päivänä tuijotin kahta timanttia.
Eräs vuosi tuona päivämääränä en ehkä näyttänyt ujolta, mutta keräsin koko illan rohkeutta tulla kaivatun henkilön luokse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
19-20 tutustuin suhun. Mutta paljon myöhemmin aloin tuntea jotakin syvempää. Jotkut pöytäkeskustelut jäivät mieleen. Siinä välissä oli polttava liekki. Olet menneisyyden hahmo, mutta yksi mieleenpainuvimpia.
Mitä on puhuttu?
Pöydässä ei paljoa mistään. Kerran olin siinä tilanteessa pasmat sekaisin, enkä osannut oikein sanoa mitään. Muualla puhuttiin enemmän.
Tykkäätköhän sä musta ihan tosissaan? Etäisyys sytyttää mun epävarmuuden niinkun aina. Suukko. Nuku hyvin rakas.
-Mangusti
Huomenna sukuloin etäisten sukulaisten kanssa lähimetsissä ulkoillen. Voisinpa ulkoilla siunkin kanssais.
Vierailija kirjoitti:
Työnsin tänään kynän mun persereikään.
Enkä työntänyt come on
Vierailija kirjoitti:
Mut johonkin tää on lopETettava ja se on tää viesti. Hymyillään jos tavataan.
Huomiseen 💋
Gallupiin: huomasin hänen katselevan nivusen aluettani toistuvasti.
Millanen on 😜😍