Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (41544)
Paljon on sähköä ilmassa, kun samassa tilassa.
2+, lukematta vielä viestit.
Tapahtuuko se kuitenkin tänä kesänä? Ootko jo valmis?
Heli, maailman suloisin. Hyvää yötä🧡
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup: milloin tajusit että kaivattu saattaa myös kaivata tai ainakin katsella sinua sillä silmällä
12.12. jäi mieleen, mutta jätetään vuosiluku tällä kertaa kertomatta. Sinä päivänä tuijotin kahta timanttia.
Eräs vuosi tuona päivämääränä en ehkä näyttänyt ujolta, mutta keräsin koko illan rohkeutta tulla kaivatun henkilön luokse.
Muistatko mitään muuta?
Valitettavasti muistan liikaa omaa typeryyttäni.
Vierailija kirjoitti:
Tapahtuuko se kuitenkin tänä kesänä? Ootko jo valmis?
Olen, kun pyydät.
Vierailija kirjoitti:
Tapahtuuko se kuitenkin tänä kesänä? Ootko jo valmis?
Mä oon valmis näkemään. Oon koittanut lähestyä, mut huonolla menestyksellä. Koko ajan kertonut ajatuksiani suorempaa..Ehkä oot huomannut?
Vierailija kirjoitti:
Ei, en näytä yhtään A-L Härköseltä.
Minulla on söpö babyface ja siloinen,
kuulas iho. Olen keholta siro/hoikka,
mutta en kuitenkaan
kasvoistani mitenkään riutunut
tai 'kuivakka oravanaama'
(ainakaan vielä).
Olen kyllä ryhdikäs harteiltani,
mutta en sillä tapaa, että kukaan
ajattelisi minun olevan liialti/
miehisesti leveäharteinen. Noup.
E
Onko A-L kasvoista riutunut tai 'kuivakka oravanaama' sinun mielestäsi? Minä olen aina pitänyt häntä viehättävänä. Mielestäni kirjoitit vähän rumasti nyt. Et varmaankaan tarkoittanut kuitenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Tapahtuuko se kuitenkin tänä kesänä? Ootko jo valmis?
Kyllä on vaarallinen sana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sun pitäis olla nukkumassa.
Tuutko viereen?
Unessani tulen.
M, rakastan sinua voi kun haluisin sanoa sen sinulle. Välillä tuntuu että hämmennän sinua. Välillä tuntuu että häiritsen. En ymmärrä miten vaikea sinun on uskoa että tunnen sinua kohtaan aidosti.
Vierailija kirjoitti:
Odotan mun prinssiä.
Kelpaako kuningatar
Vierailija kirjoitti:
🤎💔🕤
Hääääh?!
Toivottavasti siulla oli tänään kiva päivä, omain kiva. Nuku hyvin rakas. Naiselle lounaaseen.
Vierailija kirjoitti:
Gallupiin: huomasin hänen katselevan nivusen aluettani toistuvasti.
Et sä saa tuosta lupaa tietää muuta kuin että se alue vaan näytti tosi kivalta! 😙
Hyvää yötä. Halit..-A😘