Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (41544)
Onko paljon kivaa puuhaa kesäksi 😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä ’’Jennifer’’. Sinulla on älykäs katse. <3
Mistä alias?
En halua häntä tunnistettavan. Enkä oikeastaan hänen tunnistavan minua.
Ei miksi vaan mistä! Tietenkään ei kannata tunnisteita antaa, olin vain utelias että miksi juuri Jennifer.
Vierailija kirjoitti:
Hirmuisen lämpimästi olet katsellut minua, ei ole jäänyt huomaamatta.
Hups
Vierailija kirjoitti:
Onko paljon kivaa puuhaa kesäksi 😁
On!!! Ihanaa kun on kesä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup: milloin tajusit että kaivattu saattaa myös kaivata tai ainakin katsella sinua sillä silmällä
Käveltiin salilla toistemme ohi ja kun käännyin katsomaan sitä, sen katse napsahti kohti lattiaa alle nanosekunnissa
häntä ei sitä vai oletko johonkin eläimeen ihastunut
Jos joku kuvittelee lempeiden silmieni katseiden tarkoittavan jotakin muuta erehtyy hän pahanpäiväisesti. En ole kiinnostunut heistä kumppanimielessä. Minkäs sille voi jos omaa lempeän katseen.
Luin tänään tietokirjaa, jossa kuvattiin sinut, Ahku.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup: milloin tajusit että kaivattu saattaa myös kaivata tai ainakin katsella sinua sillä silmällä
Käveltiin salilla toistemme ohi ja kun käännyin katsomaan sitä, sen katse napsahti kohti lattiaa alle nanosekunnissa
häntä ei sitä vai oletko johonkin eläimeen ihastunut
Eläimellähän sitä just on häntä
Haluaisin nähdä sinusta, mitä mielessäsi tunnet.
Sivu
Vierailija kirjoitti:
Gallup: milloin tajusit että kaivattu saattaa myös kaivata tai ainakin katsella sinua sillä silmällä
12.12. jäi mieleen, mutta jätetään vuosiluku tällä kertaa kertomatta. Sinä päivänä tuijotin kahta timanttia.
Ai niin. Vaikka noudatan aiemmin mainittua sanontaa, niin hyvää lomaa, nauti vapaa-ajasta.
Vierailija kirjoitti:
Jos joku kuvittelee lempeiden silmieni katseiden tarkoittavan jotakin muuta erehtyy hän pahanpäiväisesti. En ole kiinnostunut heistä kumppanimielessä. Minkäs sille voi jos omaa lempeän katseen.
Se on eri asia kuin ihastuneen katse.
Iltaa mammuleille. Oottako olleet kiltisti?
Haluaisin näyttää sinulle, mitä minä tunnen.
Vierailija kirjoitti:
Iltaa mammuleille. Oottako olleet kiltisti?
Ei. Ollaan kaikki tosi tuhmia leidejä. Räyh.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup: milloin tajusit että kaivattu saattaa myös kaivata tai ainakin katsella sinua sillä silmällä
Käveltiin salilla toistemme ohi ja kun käännyin katsomaan sitä, sen katse napsahti kohti lattiaa alle nanosekunnissa
häntä ei sitä vai oletko johonkin eläimeen ihastunut
Eläimellisiä tunteita ainaki herättää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup: milloin tajusit että kaivattu saattaa myös kaivata tai ainakin katsella sinua sillä silmällä
12.12. jäi mieleen, mutta jätetään vuosiluku tällä kertaa kertomatta. Sinä päivänä tuijotin kahta timanttia.
2020?
Vierailija kirjoitti:
Onko paljon kivaa puuhaa kesäksi 😁
Vähän erilainen kesä tulossa.
Kun katsottiin toisiamme ja kipinät vain sinkoili. Sen jälkeen näitä hetkiä on tullut vielä lisääkin.