Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (41544)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup: milloin tajusit että kaivattu saattaa myös kaivata tai ainakin katsella sinua sillä silmällä
12.12. jäi mieleen, mutta jätetään vuosiluku tällä kertaa kertomatta. Sinä päivänä tuijotin kahta timanttia.
2020?
Ei, tosin ajantaju katosi sen jälkeen, kun kohtasin hänet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
oon vain pieni ihminen joka yritti selvittää mistä oikein on kyse. En halunnut hankaluuksia kenellekään. 😭
Liittyyks tää tohon kynäjuttuun?
😂😂 voi helv..
Kulta, menitkö jo nukkumaan? Ikävöin sinua. Hyvää yötä.
Et pysty lopettaa mua pelkästään ketjuviestillä. Tiedät et oon tiukassa universumin rakenteessa.
Vierailija kirjoitti:
Tykkäätköhän sä musta ihan tosissaan? Etäisyys sytyttää mun epävarmuuden niinkun aina. Suukko. Nuku hyvin rakas.
-Mangusti
Tykkään
Vierailija kirjoitti:
Työnsin tänään kynän mun persereikään.
Onnittelut, oletko insinööri vaiko kirurgi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katselen sua rakas! 🧡
Jossain puskassa? Mitä näet?
Pelkkää vihreää. 😍
Mitäpä kuulet?
Linnunlaulua. 😍
Minkä merkkisten lintujen?
Toyota
Vierailija kirjoitti:
oon vain pieni ihminen joka yritti selvittää mistä oikein on kyse. En halunnut hankaluuksia kenellekään. 😭
Tai vähän hankaluuksia toiselle kun se "aiheutti" hölmön olon itellesi mutta ei nyt niin paljon kuitenkaan. Sen verran että eroon pääsee vaan eipä kuitenkaan. ;)
Vierailija kirjoitti:
Kulta, menitkö jo nukkumaan? Ikävöin sinua. Hyvää yötä.
Aioin, mutta en mennytkään
Vierailija kirjoitti:
Maailma lainaa kaikkein kauneitaan.
Kynää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Työnsin tänään kynän mun persereikään.
Onnittelut, oletko insinööri vaiko kirurgi.
Lahjakas lukiolainen.
Vierailija kirjoitti:
Kulta, menitkö jo nukkumaan? Ikävöin sinua. Hyvää yötä.
Puolilta öin, luultavasti, juotava vielä terapeuttiset teet tai haudukkeet. Ajattelen siua. Ikävä.
Vierailija kirjoitti:
Kulta, menitkö jo nukkumaan? Ikävöin sinua. Hyvää yötä.
En menny, kierutan sängyssä ja luen vauvaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mut johonkin tää on lopETettava ja se on tää viesti. Hymyillään jos tavataan.
Huomiseen 💋
Joo. Öitä...
Vierailija kirjoitti:
Tykkäätköhän sä musta ihan tosissaan? Etäisyys sytyttää mun epävarmuuden niinkun aina. Suukko. Nuku hyvin rakas.
-Mangusti
Mulla sama epävarmuus. Pusu ja yöt!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näitkö silloin mun silmistä jotain mitä mun ei ollut tarkoitus näyttää
Näin kaiken.
Mä tunsin ja uskon, että hänkin tunsi😍Jotain myös näin😘
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup: milloin tajusit että kaivattu saattaa myös kaivata tai ainakin katsella sinua sillä silmällä
12.12. jäi mieleen, mutta jätetään vuosiluku tällä kertaa kertomatta. Sinä päivänä tuijotin kahta timanttia.
Eräs vuosi tuona päivämääränä en ehkä näyttänyt ujolta, mutta keräsin koko illan rohkeutta tulla kaivatun henkilön luokse.
Muistatko mitään muuta?
Fru speciallärare från Helsingfors 💞
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Työnsin tänään kynän mun persereikään.
Onnittelut, oletko insinööri vaiko kirurgi.
Lahjakas lukiolainen.
Tuolta pohjalta on hyvä jatkaa. Harjoitus ja toisto tekevät mestarin.
Maailma lainaa kaikkein kauneitaan.