Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (41544)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sulle ei lopulta ole oikeaa aikaa.
Aika on väärä, tilanne on väärä. Haluan sinut silti.
Minä sinut. 🍀
Vierailija kirjoitti:
Katsoisin silmiin ja odottaisin että magneetti vetää meidät suudelmaan
Näinhän se todennäköisesti menisi.
Vai hommataanko vapaa-ajan asunto Porvoosta (tai jopa Loviisasta) ja pysytään vakituisesti kuitenkin Stadissa. Mun äidilläni oli vähän samanlainen kuvio ja se oli kiva.
Jokin oma luontospotti olisi kyllä kesäksi kiva ja rakastan Porvoon seutua.
Vierailija kirjoitti:
Kysyisin että olenko hullu ja onko tämä sinullekin näin suurta
En tiedä kehtaisiko edes myöntää miten suurta tämä on ollut itsellenikin...
Jos tunnet kipua, olet elossa. Jos tunnet muiden ihmisten kipua, olet ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Jos kaivattu olisi nyt luonasi kauniina kesäpäivänä, mitä sanoisit jos muita ei olisi paikalla
Olen hyvin onnellinen sinusta. Rakastan sua.
Vierailija kirjoitti:
Annoin juuri pakit vuosisadan prinsessatarinalle koska tarinan prinssin sijaan mietin sinua. Kuka haluat olla mun tarinassa?
T. Se outo prinsessa
Onko tää nn?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Annoin juuri pakit vuosisadan prinsessatarinalle koska tarinan prinssin sijaan mietin sinua. Kuka haluat olla mun tarinassa?
T. Se outo prinsessa
Onko tää nn?
Tämä on naiselta miehelle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Annoin juuri pakit vuosisadan prinsessatarinalle koska tarinan prinssin sijaan mietin sinua. Kuka haluat olla mun tarinassa?
T. Se outo prinsessa
Onko tää nn?
Tämä on naiselta miehelle
Mä oon varmaan se sammakko mikä ei muutu prinssiksi.
Hyvää yötä ’’Jennifer’’. Sinulla on älykäs katse. <3
No sammakko, mites toimitaan?
Vierailija kirjoitti:
Gallup: milloin tajusit että kaivattu saattaa myös kaivata tai ainakin katsella sinua sillä silmällä
Talvi 19-20
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Annoin juuri pakit vuosisadan prinsessatarinalle koska tarinan prinssin sijaan mietin sinua. Kuka haluat olla mun tarinassa?
T. Se outo prinsessa
Onko tää nn?
Tämä on naiselta miehelle
Oon se katurotta, joka kuvittelee sun haluavan prinssin. Taikalamppua odotellessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä ’’Jennifer’’. Sinulla on älykäs katse. <3
Mistä alias?
En halua häntä tunnistettavan. Enkä oikeastaan hänen tunnistavan minua.
Hirmuisen lämpimästi olet katsellut minua, ei ole jäänyt huomaamatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuleeko teille muille mielikuvia palstahahmoista? Itse näen noista palstavänkääjistä toisen Jasper Pääkkösen näköisenä - en tiedä miksi -, toiselle ei ole vielä tullut hahmoa. Paitsi että hän olisi nainen, joku tohtoriksi väitellyt ellei jopa lähihoitaja.
Tämä ei multa E on Anna-Leena Härkösen näköinen.
Kaakaomiehellä on vakosamettihousut ja flanellipaita, hän on hoikka ja hänellä on ruskea tukka.
Sitten on yksi Pokka pitää -sarjan Daisyn oloinen nainen. Ja yksi kuin Tyttökultien Blanche.
Oot varmaan 60+? Sun hahmoista päätellen
73 👍🏻
Ikävä. Vieläköhän muistat minua. Olet rakas.
Hyvää yötä, tärkeä<3