Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (41544)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katselen sua rakas! 🧡
Jossain puskassa? Mitä näet?
Pelkkää vihreää. 😍
Mitäpä kuulet?
Linnunlaulua. 😍
Minkä merkkisten lintujen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup: milloin tajusit että kaivattu saattaa myös kaivata tai ainakin katsella sinua sillä silmällä
Tarkkaan en muista, kun olin aika päissäni silloin, mut sen jälkeen, kun kertoi sen suoraan. Olisko ollut jotain pari vuotta sitten. Piti tietoa itellään ensin vuosikausia tai vuosikymmeniä. Pöh!
😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup: milloin tajusit että kaivattu saattaa myös kaivata tai ainakin katsella sinua sillä silmällä
Kun hän kertoi sen minulle.
Missä ja milloin?
En tiedä, sano sinä, jos olet kertonut tai sinulle on kerrottu, vai sivustako olet taas onkimassa trollausammuksia?
Eli et ainakaan sinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katselen sua rakas! 🧡
Jossain puskassa? Mitä näet?
Pelkkää vihreää. 😍
Mitäpä kuulet?
Linnunlaulua. 😍
Minkä merkkisten lintujen?
Fiat ja Ferrari
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näytit taas tänään kumpi sua kiinnostaa ja kumpi ei. Jäi lähinnä helpottunu fiilis ku lähin sieltä.
Kumpikin, mut se ei ole mahdollista.
Ei vaan se toinen kiinnostaa, mä en.
Ei se noin ole.
On se.
Vierailija kirjoitti:
Jos kaivattu olisi nyt luonasi kauniina kesäpäivänä, mitä sanoisit jos muita ei olisi paikalla
Sanoisin sen, jota ekana päivänä jutellessa maskien takaa ja häntä silmiin katsellessa ajattelin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup: milloin tajusit että kaivattu saattaa myös kaivata tai ainakin katsella sinua sillä silmällä
Kun hän kertoi sen minulle.
Missä ja milloin?
En tiedä, sano sinä, jos olet kertonut tai sinulle on kerrottu, vai sivustako olet taas onkimassa trollausammuksia?
Eli et ainakaan sinä.
Menepä pois kiukuttelemasta mun vastauksestani. Ei ole sinusta tosiaan kyse.
T. Gallup-vastaaja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sä sait kaikki ihastumaan ittees, enkä kyllä ihmettle. 🙂
Ehkä toi oli lopulta ihan hyvä veto, vaikka ikävä jää.
Ketkä kaikki??????
Kaikki
Nimiä?
Kyllä tiedän, että estoton huumori puree miehiin samoin kuin suora puhe mistä tahansa aiheesta. Osaan myös kysyä kysymyksiä, joita monet eivät ehkä kysy, koska olen tarkkasilmäinen tunnetilojen näkijä.
Mitä ajattelit maskin takaa?
Vierailija kirjoitti:
Gallup: milloin tajusit että kaivattu saattaa myös kaivata tai ainakin katsella sinua sillä silmällä
En ole tajunnut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katselen sua rakas! 🧡
Jossain puskassa? Mitä näet?
Pelkkää vihreää. 😍
Mitäpä kuulet?
Linnunlaulua. 😍
Minkä merkkisten lintujen?
Lintujen, joiden ei kuuluis edes lintuja ollakaan. 😕
Terveiset mielikuvitukselle.
Sanassa kaikki ei ole i:tä.
Vierailija kirjoitti:
Näitkö silloin mun silmistä jotain mitä mun ei ollut tarkoitus näyttää
Näin kaiken.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näitkö silloin mun silmistä jotain mitä mun ei ollut tarkoitus näyttää
Näin kaiken.
Positiivinen vai negatiivinen kaikki
Hyvän yön halaus ihastuttavalle naapuritalon naiselle.
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos olen kiireinen syistä jotka poistuisivat jos olisit mun
Minulle tuli kiire sen jälkeen, kun kohtasin henkilön, jolle olen täällä kirjoitellut. On tosi raskasta täyttää almanakkaa sen vuoksi, että elämässäni on muutakin kuin hän. Viime aikoina olen myös alkanut drinksutella vaikkei se ole edes oma juttu.
Vierailija kirjoitti:
Mitä ajattelit maskin takaa?
En muista, mene sinäkin eteenpäin.
Minähän en voi vastausta tietää..