Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (41546)
Vierailija kirjoitti:
Gallup: milloin tajusit että kaivattu saattaa myös kaivata tai ainakin katsella sinua sillä silmällä
Kun hän kertoi sen minulle.
Vierailija kirjoitti:
Sä sait kaikki ihastumaan ittees, enkä kyllä ihmettle. 🙂
Ehkä toi oli lopulta ihan hyvä veto, vaikka ikävä jää.
Ketkä kaikki??????
Kaipaan sinua lenkki kaveri 😔
Vierailija kirjoitti:
Huulesi huulillani
Joo ;)
nn
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuleeko teille muille mielikuvia palstahahmoista? Itse näen noista palstavänkääjistä toisen Jasper Pääkkösen näköisenä - en tiedä miksi -, toiselle ei ole vielä tullut hahmoa. Paitsi että hän olisi nainen, joku tohtoriksi väitellyt ellei jopa lähihoitaja.
Tämä ei multa E on Anna-Leena Härkösen näköinen.
Kaakaomiehellä on vakosamettihousut ja flanellipaita, hän on hoikka ja hänellä on ruskea tukka.
Sitten on yksi Pokka pitää -sarjan Daisyn oloinen nainen. Ja yksi kuin Tyttökultien Blanche.
Mielikuva E.stä on vaaleahko pienikokoinen, myös hoikka nainen.Yksi nainen näyttää Paula Koivuniemeltä -10vuotta. Kaakaomies on harvahiuksinen, maaseudulla asuva peräkammarimies. Yksi jankkari on n40-vuotias vaaleanruskeahiuksinen hoikka mies, jolla on urheiluharrastuksia ja huono iho.Hän on myös itsekäs.
Lisää.
Vierailija kirjoitti:
Välillä mä mietin, et onko sun elämässä tilaa mulle. Tai vaikutat aina niin kiireiseltä, kun viestin. Ja ei se, saa ollakin ja varmaan oletkin kiireinen, toisin kuin mä, jolla ei ole elämää. Mut sit aina mietin, et oiskohan sun elämässä oikeesti tilaa meille.
Olin kiireinen, en ole enää. Sulle ois aina aikaa 🥰
Mitä jos olen kiireinen syistä jotka poistuisivat jos olisit mun
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sä sait kaikki ihastumaan ittees, enkä kyllä ihmettle. 🙂
Ehkä toi oli lopulta ihan hyvä veto, vaikka ikävä jää.
Ketkä kaikki??????
Kaikki
Vierailija kirjoitti:
Gallup: milloin tajusit että kaivattu saattaa myös kaivata tai ainakin katsella sinua sillä silmällä
Tarkkaan en muista, kun olin aika päissäni silloin, mut sen jälkeen, kun kertoi sen suoraan. Olisko ollut jotain pari vuotta sitten. Piti tietoa itellään ensin vuosikausia tai vuosikymmeniä. Pöh!
Vierailija kirjoitti:
Gallup: milloin tajusit että kaivattu saattaa myös kaivata tai ainakin katsella sinua sillä silmällä
Kun ulkopuoliset mainitsivat että hän ilahtuu todella paljon kun näkee minut
Ei mitään hajua kuka tai millainen on joku Pokka pitää- tai Tyttökullat -sarjoista. Noi on jotain buumerijuttuja? Vertauskuvat mieluiten tän vuosituhannen populaarikulttuurista kiitos
Vierailija kirjoitti:
Ilman sua
Tavallaan kokonainen
Kai vahvakin, aikuinen nainen
Mut antautua
Haluaisin käsillesi, olla sun
Valkea kukkanen metsän lumotun
Good post.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup: milloin tajusit että kaivattu saattaa myös kaivata tai ainakin katsella sinua sillä silmällä
Kun hän kertoi sen minulle.
Missä ja milloin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup: milloin tajusit että kaivattu saattaa myös kaivata tai ainakin katsella sinua sillä silmällä
Kun hän kertoi sen minulle.
Missä ja milloin?
En tiedä, sano sinä, jos olet kertonut tai sinulle on kerrottu, vai sivustako olet taas onkimassa trollausammuksia?
Emilialle terkkuja. Plus hali ja pikku pusu, jos hän haluaisi. <3 Yöt!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup: milloin tajusit että kaivattu saattaa myös kaivata tai ainakin katsella sinua sillä silmällä
Kun hän kertoi sen minulle.
Missä ja milloin?
Kerro itse, jos luulet olevasi hän. Multa turhaa lypsää tunnisteita.
Vierailija kirjoitti:
Gallup: milloin tajusit että kaivattu saattaa myös kaivata tai ainakin katsella sinua sillä silmällä
Käveltiin salilla toistemme ohi ja kun käännyin katsomaan sitä, sen katse napsahti kohti lattiaa alle nanosekunnissa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup: milloin tajusit että kaivattu saattaa myös kaivata tai ainakin katsella sinua sillä silmällä
Kun hän kertoi sen minulle.
Missä ja milloin?
En tiedä, sano sinä, jos olet kertonut tai sinulle on kerrottu, vai sivustako olet taas onkimassa trollausammuksia?
Sivustakin vastattiin ihan oikein!
Vierailija kirjoitti:
Gallup: milloin tajusit että kaivattu saattaa myös kaivata tai ainakin katsella sinua sillä silmällä
Kun hän tuijotteli hiukan liian tiiviisti silmiini työjutuissa.
Gallup: milloin tajusit että kaivattu saattaa myös kaivata tai ainakin katsella sinua sillä silmällä