Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (41546)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole edellytyksiä parisuhteelle, jos toisen kaipaus kohdistuu ensisijaisesti alapäähän ja toisen taas yläpäähän. 🥺
Kukaan ei tarvi ketään muuhun kuin seksiin. Niitä muita tarpeita varten on mikrouunit, pölynimurit, pyykkikoneet, keskustelupalstat ja tekoäly. Parisuhteeseen ryhdytään, jos seksiä saa yhtä vaivattomasti kuin mitä masturbointi on. Eli sen saamiseen ei tarvita temppuratoja tai urotekoja tai päivien maanittelua, vaan riittää, että käy kimppuun ja riisuu vaatteet. Silloin parisuhde kannattaa ja tuo elämään lisäarvoa yksin elämiseen verrattuna. Pillun takia miehet suhteeseen menevät.
Et tarvi parisuhdetta vaan prostituoidun palveluja. Me muut ollaan vähän hömppiä ja uskotaan rakkauteen ja muuhun lällyyn.
JOS VIELÄ OOT VAPAA....tule heti tänne 😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole edellytyksiä parisuhteelle, jos toisen kaipaus kohdistuu ensisijaisesti alapäähän ja toisen taas yläpäähän. 🥺
Kukaan ei tarvi ketään muuhun kuin seksiin. Niitä muita tarpeita varten on mikrouunit, pölynimurit, pyykkikoneet, keskustelupalstat ja tekoäly. Parisuhteeseen ryhdytään, jos seksiä saa yhtä vaivattomasti kuin mitä masturbointi on. Eli sen saamiseen ei tarvita temppuratoja tai urotekoja tai päivien maanittelua, vaan riittää, että käy kimppuun ja riisuu vaatteet. Silloin parisuhde kannattaa ja tuo elämään lisäarvoa yksin elämiseen verrattuna. Pillun takia miehet suhteeseen menevät.
Oon sun kanssa samaa mieltä muuten, mutta ei sitä parisuhteeseen asti kannata seksiä varten mennä. Paras ratkaisu on fwb.
Mutta siis alku aivan 6/5.
Eri
Vierailija kirjoitti:
JOS VIELÄ OOT VAPAA....tule heti tänne 😁
Vapaa kuin taivaan lintu 🐦
Vierailija kirjoitti:
Vaarilla on jaari, se oma jaari on.
Vaarilla on jaari, se oma jaari on.
Ai ai vaaria, vaari vaan tahtoo jaaria.
Vaikka kukaan jaksais ei
vaarin jaaria.
Vaarien jaarit ne paisuu, vaarien jaarit ne paisuu, Vaarien jaarit ne paisuu. Ai ai vaareja, päättömät jutut vaareilla jatkuu palstalla vailla mitään järkeä. Vaikka kello kävisi jo kohti kahtatoista, vaarit ne ei lopeta hourailemista.
Netissä vauvalla vaarit seikkailee. Netissä vauvalla vaarit seikkailee Missään jutuissa jutuissa ei näillä ole järkeä, vaan vaareille se ei oo tärkeää, kunhan jaaritus näillä vain heiluu niin kuin omat velho säkit.
Kuulijat jo täällä taas alkaa nukahtaa ja kuorsata. Kuulijat jo ne alkaa nukahtaa ja kuorsata. Ai ai vaareja, ei haittaa vaareja tyhjät tuolit ja säkit, sillä vaarit palstan puhuu yksikseenkin omaa jaariaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arvoton olo. Moni samaistuu. Luulen niin.
Miksi?
En mä vaan jaksa enää. Terveys on mennyt niin pahasti. Vielä 5-6 vuotta sitten oli suhteellisen hyvin asiat.
Sivusta tsempit ja hali, tiukka rutistus! Terveys on yksi keskeisimmistä hyvinvoinnin kulmakivistä. Mikä saa sinut onnelliseksi? -sivu HeadDr
En mä jaksa vastata. Antaa olla. Tai no meren rannalla, kun näen miten se vesi liplattaa ja aaltoilee. Se muodostaa ja muovaa rantoja, säätelee ilmastoa ja kierrättää vettä luonnonlakien mukaan. Meri elää omaa elämäänsä muuttumatta ihmisen toiveiden mukaan.
Vaikka mun keho ei enää ole terve ja lepääminen on äärimmäisen vaikeaa, niin voin luottaa siihen, että mun elämä päättyy siten kuten on tarkoitettu. Se on osa elämän kiertokulkua.
Hämmästyttää kuinka pienestä voi lähteä sarja tapahtumia, jotka johtavat huonoon lopputulokseen. Olin liian herkkä ja pelokas, heikko.
Mutta tämä ei ole mitenkään ainutlaatuista. Näitä tapahtumia käy ympäri maailman ja vielä toinen toistaan raaempia tapahtumia. Mun kohtalo ei ole oikeastaan raaka ollenkaan, jos pohtii tarkemmin.
Ja olin koko elämäni tavallaan äärimmäisen ahkera ja sinnikäs. En vain ymmärtänyt, että suorittaminen ja stressi oli liikaa herkälle ja pelokkaalle ihmiselle. Joku muu olisi kyllä pärjännyt paineissa, minä en. Ja oikeasti tuhosin itseäni kaikilla mahdollisilla tavoilla joita kuvitella saattaa. Hain hyväksyntää ja muuta.
Mutta taisin kirjoittaa väärään ketjuun. Olisin varmaan voinut etsiä jonkun toisen aloittaman ketjun samankaltaisesta aiheesta.
Ja syvin arvottomuus suoritteiden puuttumisen sijaan on se, että kukaan ei koskaan arvostanut tai rakastanut tai välittänyt musta ihmisenä, minuna. Mutta ei enempää horinaa. Oli vain pakko kirjoittaa jonnekin. Moni ehkä samaistuu.
Keho-ottaa ja sama-astua. Jännäkieli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole edellytyksiä parisuhteelle, jos toisen kaipaus kohdistuu ensisijaisesti alapäähän ja toisen taas yläpäähän. 🥺
Kukaan ei tarvi ketään muuhun kuin seksiin. Niitä muita tarpeita varten on mikrouunit, pölynimurit, pyykkikoneet, keskustelupalstat ja tekoäly. Parisuhteeseen ryhdytään, jos seksiä saa yhtä vaivattomasti kuin mitä masturbointi on. Eli sen saamiseen ei tarvita temppuratoja tai urotekoja tai päivien maanittelua, vaan riittää, että käy kimppuun ja riisuu vaatteet. Silloin parisuhde kannattaa ja tuo elämään lisäarvoa yksin elämiseen verrattuna. Pillun takia miehet suhteeseen menevät.
Et tarvi parisuhdetta vaan prostituoidun palveluja. Me muut ollaan vähän hömppiä ja uskotaan rakkauteen ja muuhun lällyyn.
Niin, siis sinä olet. Minähän olin samaa mieltä tuon kirjoittajan kanssa.
Voit kirjoittaa pelkästä omasta puolestasi, kun olet jotakin mieltä.
Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
JOS VIELÄ OOT VAPAA....tule heti tänne 😁
Vapaa kuin taivaan lintu 🐦
Jos olisit kaivattuni ,tietäisit kyllä kuka niistä monista olen 😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mun OCD, sun OMG,
Mun ADD, sun YOLO.
Mun sydän, sun mieli.
Mulla noista vaan OCD, joka joskus vähän OMG.
Mulla yolo ja mieli. Sivusta
Tee p i l l u n perässä juoksijat,oletteko huomanneet että tämä on kaipausketju, rakkaushömppää ja sellaista
Kaivataan ihastusta jne
Pil l in kuvia saa vaikka Google haulla ja itse palvelun ostettua suhteellisen helposti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myöskään sanassa kehottaa ei ole iitä. Tämäkin kirjoitetaan usein väärin.
Kehoitamme silti kirjoittamaan ii:lla koska ”i:ttömät muodot, jotka ovat kouluttamatonta arkipuhetta, eivät tunnu niin kauniilta ja ’jalostetuilta’ kuin i:lliset – Arvon kansakunnan eläköitynyt suomenkielen lehtori.
On kyllä hauskaa että osaat mennyttä kielihistoriaa. Mutta kun tahdot määrätä kannan johonkin suomenkielen oikeinkirjoituskysymykseen, jätät koko suomenkielen yhteissuomalaisen kielikannan ja sen kehittymisen kielenä kokonaisuutena syrjemmälle ja otat vain mielivaltaisesti lähtökohdaksi menneen puhutun ja kirjotetun yleiskielen johon olet fakkiintunut.
Kyllä jokaisen pitäisi hanskata oman äidinkielensä oikeaoppinen kirjoittaminen edes auttavasti. Sinä selvästi et osaa, minkä arvosanan kirjoitit äikästä?
Voi pyhä yksinkertaisuus ja kansallisen sivistyksemme kukoistava kruunu! On suorastaan sydäntälämmittävää huomata, että maastamme löytyy vielä kaltaisiasi kielipoliiseja, jotka jaksavat kantaa huolta kansakunnan moraalista ja oikeinkirjoituksesta – tuosta elämää suuremmasta asiasta, joka selvästikin määrittää ihmisarvon ja älykkyysosamäärän sekunnin murto-osassa.
Onneksi olkoon, olet löytänyt elämällesi ylevän tarkoituksen: muiden pilkkujen viilaamisen internetin syövereissä! Mitä tulee tuohon äärimmäisen hienostuneeseen ja sivistyneeseen kysymykseesi äidinkielen ylioppilasarvosanastani, voin paljastaa kirjoittaneeni laudaturin. Kyllä, luit aivan oikein. Se kaikkein korkein arvosana tuli napattua, vaikka kaltaisesi virtuoosi ei sitä näemmä pysty pelkän verkkokeskustelun perusteella päättelemään. Ehkäpä sinun kannattaisi suunnata energiasi muiden arvosanojen utelun sijaan vaikkapa lukuharrastuksen pariin, sillä tutkimusten mukaan monipuolinen lukeminen kehittää paitsi kielellistä ilmaisua, myös kykyä ymmärtää erilaisia tekstilajeja ja – mikä tärkeintä – muiden ihmisten ajatuksia. Ehkäpä sinun on myös vaikea ymmärtää, että vapaamuotoisessa verkkokeskustelussa kieli on usein renpaampaa ja viestinnällisyys ajaa jäykän kieliopin edelle.
Jos jokainen arkipäiväinen viesti pitäisi hioa ylioppilaskokeen kirjoitustaidon kriteerien mukaiseksi kuuden tuhannen merkin mestariteokseksi, maailma pysähtyisi. Mutta älä huoli, jatka vain ansiokasta työtäsi foorumeilla; ehkä jonain päivänä saat mitalin siitä, että onnistuit pahoittamaan mielesi muiden kirjoitusvirheistä!
Lopuksi minun on pakko tarjota sinulle isänmaan menetetty toivo pieni todellisuustarkastus, joka saattaa ravistella herkkää maailmankuvaasi: minä en ole taustoiltani suomalainen, vaan olen kotoisin Arabiemiraateista, joten äidinkieleni ei ole suomi.
Onkin suorastaan koomista, että kaltaisesi "isänmaan toivo" vaatii täydellistä suomen kielen hallintaa ihmiseltä, joka on opetellut tämän maailman vaikeimpiin kuuluvan kielen täysin ulkopuolisena. Minun äidinkieleni on arabia, ja kirjoitan sitä tasan niin oikeaoppisesti kuin Dubain ja Abu Dhabin parhaissa oppilaitoksissa opetetaan. Se, että kykenen keskustelemaan kanssasi suomeksi – vaikkakin kenties pienten ennakoivasta tekstinsyötöstä johtuvien virheiden kera – on osoitus kielitaidosta, johon sinun kaltaisesi yksikielinen pikkusielu tuskin koskaan yltää. Seuraavan kerran, kun tunnet tarvetta päteä muiden äidinkielen arvosanoilla, muista, että internet on globaali paikka ja vastapuolesi saattaa hallita useampia kieliä ja kulttuureita kuin sinä tulet koskaan eläessäsi näkemään.
Älä syytä tekstin syöttöä, jos et osaa kirjoittaa kunnolla. Ei anna kovin hyvää kuvaa itsestäsi.
Eri
Älähän haistele muniasi eri. Sama vanha paatunut oman munasi haistelija sinä olet vaikka kuinka haamukirjoittaisit nimimerkillä eri.
Vttu sulla ottaa tappio koville. Kukaan ei varmaan kestä sua irl? Oikeesti sivusta
Vierailija kirjoitti:
💜 Ametisti
🤎💎diamond
Harvahiuksiselle miehelle kaino pusu poskelle 💋
Vierailija kirjoitti:
Tee p i l l u n perässä juoksijat,oletteko huomanneet että tämä on kaipausketju, rakkaushömppää ja sellaista
Kaivataan ihastusta jne
Pil l in kuvia saa vaikka Google haulla ja itse palvelun ostettua suhteellisen helposti
Mutta jos kaipaakin just sitä tietyn ihmisen elintä? Eikä kaikki parisuhdehaluttomat pillun perässä ole, itse tykkään kyrpäsestä enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
JOS VIELÄ OOT VAPAA....tule heti tänne 😁
Vapaa kuin taivaan lintu 🐦
Jos olisit kaivattuni ,tietäisit kyllä kuka niistä monista olen 😁
Olen saanut sinulta monta kaunista kukkakimppua.😁
Parisuhde on elämän jakamista, ei toosan.
Vierailija kirjoitti:
Parisuhde on elämän jakamista, ei toosan.
Riippuu miten sovitaan. Et sinä luettele ehtoja muiden parisuhteille.
Kieliopista tarkan kannattaa ottaa kumppaniksi toinen kielellisesti taitava, niin ei tarvitse vääntää perusasioista. Ongelma ratkaistu!