Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (41544)
Mitä tekisit, jos mikään ei pidättelisi?
Ottaisitpa nainen " riskin" kanssain. Siulla ei ole mitään hävittävää. Yritin äsken soittaa siulle. Haluan jutella kanssais. Lähen kohta lenkille ja kauppareissulle.
Vierailija kirjoitti:
Mitä tekisit, jos mikään ei pidättelisi?
En mitään.
Tykkäisin, jos veisit. Jos en tykkäsi, ilmoittaisin, mutta muuten mentäisiin sinäjohtoisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisin halunnut olla muutakin kuin ketjukaveri.
Pystytkö olemaan irl vain kaveri? Ettet ala mustasukkailla tai muuta, jos joskus kohtaan jonkun sopivan ja tulee juttua?
Pystyn, helposti. Mä en oo yhtään mustasukkainen ihminen.
Ok. En olis kaivatustani varma, joten siksi itse epäröin ystävyyttä.
Ok. Mä pystyisin vaikka avoimeen suhteeseen jos se kumppanille sopisi, mutta jos on muuta sovittu niin siitä pidetään kiinni.
Ja tämä oli vain vertaus kuinka mustasukkaienn olen. En siis juokse kaikkien naisten perässä...
Miehet aina sanoo näin mut sitten tositilanne onkin äkkiä eri. Mulla on ollut sekä avoin suhde että fwb ja molemmissa sama juttu. Kaivattu kun vielä on millainen on, niin hyvin suurella todnäöllä tilanne vain loukkaisi häntä ajan kanssa.
Sinä loukkaat kuvioillasi kaikkia jotka ovat niissä mukana.
Ihan tietoisina ihmiset näihin omalla päätöksellään ovat lähteneet, joten sinänsä heidän mahdollinen loukkaantumisensa ei ole mun vastuullani lainkaan. Toki välttelen aloittamasta yhtään minkäänlaisia kuvioita enää, koska kokemus on tosiaan opettanut, että ihmiset kuitenkin heittäytyvät mustasukkaisiksi jossakin kohtaa. Älä sinä siellä kaukana sivussa mun juttuja sure, en mä susta olisi edes kiinnostunut missään mielessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisin halunnut olla muutakin kuin ketjukaveri.
Pystytkö olemaan irl vain kaveri? Ettet ala mustasukkailla tai muuta, jos joskus kohtaan jonkun sopivan ja tulee juttua?
Pystyn, helposti. Mä en oo yhtään mustasukkainen ihminen.
Ok. En olis kaivatustani varma, joten siksi itse epäröin ystävyyttä.
Ok. Mä pystyisin vaikka avoimeen suhteeseen jos se kumppanille sopisi, mutta jos on muuta sovittu niin siitä pidetään kiinni.
Ja tämä oli vain vertaus kuinka mustasukkaienn olen. En siis juokse kaikkien naisten perässä...
Miehet aina sanoo näin mut sitten tositilanne onkin äkkiä eri. Mulla on ollut sekä avoin suhde että fwb ja molemmissa sama juttu. Kaivattu kun vielä on millainen on, niin hyvin suurella todnäöllä tilanne vain loukkaisi häntä ajan kanssa.
No jos sopivia naisia löytyy, niin luultavasti myös miehiä. :)
Tämä on kaipausketju, joten mietin asiaa tietysti yhden tietyn enkä kenenkä vain kannalta.
Mieti jos ymmärtäisit otsikon!!!
Mikäs tästä ei sun mielestä mennyt siis otsikkoon? Ymmärrätköhän sä itse sitä nyt?
Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3Niinhän mä juuri tein. Nyt saat oikeasti tunkea tuon huomauttelusi sinne rumimpaan aukkoosi.
Tsättäilet harhasena 🤦🤦🤦🤦🤦🤦🤦
Minä tsättäsin hänen kanssaan, enkä pitänyt häntä ollenkaan harhaisena.. Käy välillä ulkona.
Vierailija kirjoitti:
Ottaisitpa nainen " riskin" kanssain. Siulla ei ole mitään hävittävää. Yritin äsken soittaa siulle. Haluan jutella kanssais. Lähen kohta lenkille ja kauppareissulle.
Jos kaivattu soittaisi, kaikki olisi selvää.
Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tekee mieli sua.
Kokoajan.
Ai kokoajaa tekee taas mieli? Mitä se kokoaa?
Vierailija kirjoitti:
Tykkäisin, jos veisit. Jos en tykkäsi, ilmoittaisin, mutta muuten mentäisiin sinäjohtoisesti.
Sama. Tosin en olisi vielä valmis.
- Mina.
Vierailija kirjoitti:
Mitä tekisit, jos mikään ei pidättelisi?
Antaisin hänelle parasta suuseksiä mitä on ikinä saanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tekee mieli sua.
Kokoajan.
Ai kokoajaa tekee taas mieli? Mitä se kokoaa?
Olet sivusta. Mikset voi merkitä sitä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisin halunnut olla muutakin kuin ketjukaveri.
Pystytkö olemaan irl vain kaveri? Ettet ala mustasukkailla tai muuta, jos joskus kohtaan jonkun sopivan ja tulee juttua?
Pystyn, helposti. Mä en oo yhtään mustasukkainen ihminen.
Ok. En olis kaivatustani varma, joten siksi itse epäröin ystävyyttä.
Ok. Mä pystyisin vaikka avoimeen suhteeseen jos se kumppanille sopisi, mutta jos on muuta sovittu niin siitä pidetään kiinni.
Ja tämä oli vain vertaus kuinka mustasukkaienn olen. En siis juokse kaikkien naisten perässä...
Miehet aina sanoo näin mut sitten tositilanne onkin äkkiä eri. Mulla on ollut sekä avoin suhde että fwb ja molemmissa sama juttu. Kaivattu kun vielä on millainen on, niin hyvin suurella todnäöllä tilanne vain loukkaisi häntä ajan kanssa.
No jos sopivia naisia löytyy, niin luultavasti myös miehiä. :)
Tämä on kaipausketju, joten mietin asiaa tietysti yhden tietyn enkä kenenkä vain kannalta.
Mieti jos ymmärtäisit otsikon!!!
Mikäs tästä ei sun mielestä mennyt siis otsikkoon? Ymmärrätköhän sä itse sitä nyt?
Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3Niinhän mä juuri tein. Nyt saat oikeasti tunkea tuon huomauttelusi sinne rumimpaan aukkoosi.
Tsättäilet harhasena 🤦🤦🤦🤦🤦🤦🤦
En, vaan pohdiskelin, että pystyisikö kaivattu kanssani ystävyyteen. Joku ystävällinen rupesi pohtimaan asiaa kanssani, mutta ei hän mun kaivattu ollut, joten harhasi saat laittaa sinne samaa sen huomauttelusi kanssa. Varo, ettei tule liian täyttä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tekee mieli sua.
Kokoajan.
Ai kokoajaa tekee taas mieli? Mitä se kokoaa?
Olet sivusta. Mikset voi merkitä sitä?
Oletko sinä siis tämä kuuluisa kokoaja? Mitä kokoat?
Vierailija kirjoitti:
Mitä tekisit, jos mikään ei pidättelisi?
Rakastelisin kaivatun kanssa. Sitten tehtäis välillä jotain muuta ja sitten taas rakkautta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisin halunnut olla muutakin kuin ketjukaveri.
Pystytkö olemaan irl vain kaveri? Ettet ala mustasukkailla tai muuta, jos joskus kohtaan jonkun sopivan ja tulee juttua?
Pystyn, helposti. Mä en oo yhtään mustasukkainen ihminen.
Ok. En olis kaivatustani varma, joten siksi itse epäröin ystävyyttä.
Ok. Mä pystyisin vaikka avoimeen suhteeseen jos se kumppanille sopisi, mutta jos on muuta sovittu niin siitä pidetään kiinni.
Ja tämä oli vain vertaus kuinka mustasukkaienn olen. En siis juokse kaikkien naisten perässä...
Miehet aina sanoo näin mut sitten tositilanne onkin äkkiä eri. Mulla on ollut sekä avoin suhde että fwb ja molemmissa sama juttu. Kaivattu kun vielä on millainen on, niin hyvin suurella todnäöllä tilanne vain loukkaisi häntä ajan kanssa.
No jos sopivia naisia löytyy, niin luultavasti myös miehiä. :)
Tämä on kaipausketju, joten mietin asiaa tietysti yhden tietyn enkä kenenkä vain kannalta.
Mieti jos ymmärtäisit otsikon!!!
Mikäs tästä ei sun mielestä mennyt siis otsikkoon? Ymmärrätköhän sä itse sitä nyt?
Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3Niinhän mä juuri tein. Nyt saat oikeasti tunkea tuon huomauttelusi sinne rumimpaan aukkoosi.
Tsättäilet harhasena 🤦🤦🤦🤦🤦🤦🤦
En, vaan pohdiskelin, että pystyisikö kaivattu kanssani ystävyyteen. Joku ystävällinen rupesi pohtimaan asiaa kanssani, mutta ei hän mun kaivattu ollut, joten harhasi saat laittaa sinne samaa sen huomauttelusi kanssa. Varo, ettei tule liian täyttä!
Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Pakkomielle puuttua jonkun kirjoituksiin!! Älkää tehkö sitä enään!! 🤦
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tekee mieli sua.
Kokoajan.
Ai kokoajaa tekee taas mieli? Mitä se kokoaa?
Joo miten ihmiset saakin ton kirjoitettua yhteen, huvittaa joka kerta.
Nyt oikeesti kaipausketjuun tiedoksi, se on koko ajan. Koko_ajan. Ei kokoajan. Miten ikinä se olis edes mikään kokoajan, kirjoittaisitteko te kokokesän, kokopizzan, kokotalven, kokotapahtuman, kokolautasen, kokotyön jne jne jne??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tekisit, jos mikään ei pidättelisi?
Antaisin hänelle parasta suuseksiä mitä on ikinä saanut.
Olisinkin sen(kin) tarpeessa. Mitäs sulle saisi olla?
Muhun hän ei saisi vielä sillä kerralla koskea ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tekisit, jos mikään ei pidättelisi?
Rakastelisin kaivatun kanssa. Sitten tehtäis välillä jotain muuta ja sitten taas rakkautta.
😍🥺
Kokoajan.