Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (41072)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Leikkikalu kiittää kunniasta ja kuittaa.
Ei se ollu leikkiä.
Sinulla ei ole huumorintajua. Aikuisenkin kuuluu välillä leikkiä. Muuten totista torvensoittoa.
Vierailija kirjoitti:
Leikkikalu kiittää kunniasta ja kuittaa.
Oliks sä siis joku toy boy?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tee sitä enää. Anteeksi.
Viisi vuotta vahingossa?
Mitäs läksit? Tiedät tilanteeni.
En voinut tietää mitenkään silloin. Mutta pääasia, että sulla on kaikki hyvin. 🙂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kirjoittaisipa kaivattu mulle runon ja antaisi käsinkirjoitettuna korttina. Säilyttäisin varmaan aarrearkussa.
Voi kuinka monta runoa ja räppiriimejä olen tänne aikoinaan kirjoittanut yhdelle saavuttamattomalle tyypille. Jälkeenpäin tuntuu oudolta, että olin niin sekaisin. Enää hän ei juuri herätä tunteita, mutta kyllä minä monesti pohdin, mitä hänelle kuuluu. T. Sivubiatch jostakin
haha, joo aika söpö olen itsekin aina ihastuessa ollut ja näin jälkeenpäin kaikista näistä silloisista kaivatuista miettinyt myöhemmin korvat punaisina, että toivottavasti eivät lukeneet tätä ketjua :D niin se aina menee, että jokainen ihastus on aina Se Ainutlaatuinen Oikea ja sille kirjoittelee aivan hulluja juttuja ja sit ihastuksen laannuttua pelkästään facepalmaa itselle, että onneks mitään ei syntynyt sen ihmisen kanssa. eri
Ehkä.sun pitäisi yrittää välillä tutustua ihmisiin ihan irl? Kuulostaa hullulta kaivata täällä jatkuvasti ja kohde vaan vaihtuu
Voi kaivata kun puoliso on kotona. En kai minä niihin tarkemmin tutustu. Ihastuksia tulee ja menee. Täällä sen voi huutaa ääneen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Leikkikalu kiittää kunniasta ja kuittaa.
Ei se ollu leikkiä.
Sinulla ei ole huumorintajua. Aikuisenkin kuuluu välillä leikkiä. Muuten totista torvensoittoa.
Sun päästä tulisi hyvä jalkapallo. Leikki ja pelit kuuluvat aikuisenkin elämään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon odottanut niin kauan ja nyt kun etenet mua ei vaan jännitä vaan ihan pelottaa. Siksi koska tämä on tärkeää.
Ihanko langassa etenee 😀
??
Se luulee että kaikki tapahtuu tässä ketjussa eikä ulkopuolista maailmaa ole. Osa tosiaan asuu täällä eikä muualla käykään. Sivu
Ah, aivan. Eteneminen on tietysti tapahtunut oikeassa maailmassa. Eihän mua täällä ketjussa tavallaan kiinnosta tuntemattomien etenemiset. Täällä on kiinnostavaa lukea universaalia kaipauksen kokemusta ja tarvetta saada se ulos vaikka anonyyminä.
Sama, mutta kuten huomaat, kaikilla muilla se ei ole näin. Moni täällä luulee, että puhutaan vain tässä ketjussa kirjoitetusta ja vain tässä ketjussa käyvistä ihmisistä, ne jopa kysyy välillä muiden kaivatuista tunnisteita sanamuodoin "Kuka MEISTÄ", eli olettavat tosiaan kaikkien olevan ja kaiken tapahtuvan pelkästään ketjun sisällä. Lisäksi ne komentelee antamaan tunnisteita esim. jäähyväisviesteille, koska tietenkin niiden mielestä se jäähyväisten kohde on "Joku MEISTÄ" ja tätä kautta se tieto menee varmana perille (koska kaikkihan ovat tässä ketjussa eikä muuta ole).
Toki täällä on muutamia normaaleitakin kävijöitä, jotka ymmärtävät, että irl on irl ja sen irlin perusteella vasta kirjoitellaan tänne. Toivon, että toi eka ryhmä on vain äänekäs vähemmistö, koska muuten olis syytä huolestua suomalaisten mielenterveydestä.
Rakastuminen on eräänlainen mielenterveyden häiriötila.
Aivokemiallinen häiriötila se on. Ei mielenterveydellinen sentään, lähtökohtaisesti ainakaan.
Ei ihme, jos teikäläisiä ei pidetä ihmisinä. Moni inhimillisyyteen kuuluva perusasia puuttuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siksi en ymmärrä, miksi kurotella vieraisiin pöytiin, kun päätös on pysyä omalla pallillaan (omansa pallina). Tuntuu kiusanteolta.
En mä tahallaa kiusaa. Tää myrsky mun päässä on jotain mitä en oo kokenu ennen.
Myrsky repi puita taivas salamoi jne... sivusta
Olisipa hauska nähdä nämä haukkujat ja arvostelijat toteuttamassa itseänsä irl. En usko että yksikään näistä saa edes suutansa auki. Teitä ei varmasti haittaa jos luen kommenttejanne ivallisesti naureskellen teille.
Vierailija kirjoitti:
Ei ihme, jos teikäläisiä ei pidetä ihmisinä. Moni inhimillisyyteen kuuluva perusasia puuttuu.
Olisin voinut kirjoittaa saman.
Sivusta vaan joku.
S....... I love you.. miehelle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siksi en ymmärrä, miksi kurotella vieraisiin pöytiin, kun päätös on pysyä omalla pallillaan (omansa pallina). Tuntuu kiusanteolta.
Miksi se siltä tuntuu, kerta niistä ei sun mukaan mitään uhkaa sun pallille ole? Anna kurkotella. Osaa kai se palli sanoa ihan omasta puolestaan?
Harhainen siellä taas opettaa. Ei ole palleja tähän asti ollut.
Itsepä niistä kirjoitit, joten turhaan muita syyttelet omista harhailuistasi nyt. 😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kirjoittaisipa kaivattu mulle runon ja antaisi käsinkirjoitettuna korttina. Säilyttäisin varmaan aarrearkussa.
Voi kuinka monta runoa ja räppiriimejä olen tänne aikoinaan kirjoittanut yhdelle saavuttamattomalle tyypille. Jälkeenpäin tuntuu oudolta, että olin niin sekaisin. Enää hän ei juuri herätä tunteita, mutta kyllä minä monesti pohdin, mitä hänelle kuuluu. T. Sivubiatch jostakin
haha, joo aika söpö olen itsekin aina ihastuessa ollut ja näin jälkeenpäin kaikista näistä silloisista kaivatuista miettinyt myöhemmin korvat punaisina, että toivottavasti eivät lukeneet tätä ketjua :D niin se aina menee, että jokainen ihastus on aina Se Ainutlaatuinen Oikea ja sille kirjoittelee aivan hulluja juttuja ja sit ihastuksen laannuttua pelkästään facepalmaa itselle, että onneks mitään ei syntynyt sen ihmisen kanssa. eri
Ehkä.sun pitäisi yrittää välillä tutustua ihmisiin ihan irl? Kuulostaa hullulta kaivata täällä jatkuvasti ja kohde vaan vaihtuu
Missä sä luulet mun niihin kaivattuihin tutustuvan, täällä ketjussa vai? Mulla on ihan liikaakin meneillään irl, siks just tykkään käydä täällä nollaamassa päätä. Ei ihastukset ole koskaan mitään vakavaa.
Kun on kovin passiivinen ja flegmaattinen, jää sivuun. Sortsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kirjoittaisipa kaivattu mulle runon ja antaisi käsinkirjoitettuna korttina. Säilyttäisin varmaan aarrearkussa.
Voi kuinka monta runoa ja räppiriimejä olen tänne aikoinaan kirjoittanut yhdelle saavuttamattomalle tyypille. Jälkeenpäin tuntuu oudolta, että olin niin sekaisin. Enää hän ei juuri herätä tunteita, mutta kyllä minä monesti pohdin, mitä hänelle kuuluu. T. Sivubiatch jostakin
haha, joo aika söpö olen itsekin aina ihastuessa ollut ja näin jälkeenpäin kaikista näistä silloisista kaivatuista miettinyt myöhemmin korvat punaisina, että toivottavasti eivät lukeneet tätä ketjua :D niin se aina menee, että jokainen ihastus on aina Se Ainutlaatuinen Oikea ja sille kirjoittelee aivan hulluja juttuja ja sit ihastuksen laannuttua pelkästään facepalmaa itselle, että onneks mitään ei syntynyt sen ihmisen kanssa. eri
Ehkä.sun pitäisi yrittää välillä tutustua ihmisiin ihan irl? Kuulostaa hullulta kaivata täällä jatkuvasti ja kohde vaan vaihtuu
Voi kaivata kun puoliso on kotona. En kai minä niihin tarkemmin tutustu. Ihastuksia tulee ja menee. Täällä sen voi huutaa ääneen.
Sivusta kyllä huutelit, mitä ehmettiä 😅
Mulla ei ole eikä tule mitään puolisoita. Ei aikaa eikä kiinnostusta parisuhteiluille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kirjoittaisipa kaivattu mulle runon ja antaisi käsinkirjoitettuna korttina. Säilyttäisin varmaan aarrearkussa.
Voi kuinka monta runoa ja räppiriimejä olen tänne aikoinaan kirjoittanut yhdelle saavuttamattomalle tyypille. Jälkeenpäin tuntuu oudolta, että olin niin sekaisin. Enää hän ei juuri herätä tunteita, mutta kyllä minä monesti pohdin, mitä hänelle kuuluu. T. Sivubiatch jostakin
haha, joo aika söpö olen itsekin aina ihastuessa ollut ja näin jälkeenpäin kaikista näistä silloisista kaivatuista miettinyt myöhemmin korvat punaisina, että toivottavasti eivät lukeneet tätä ketjua :D niin se aina menee, että jokainen ihastus on aina Se Ainutlaatuinen Oikea ja sille kirjoittelee aivan hulluja juttuja ja sit ihastuksen laannuttua pelkästään facepalmaa itselle, että onneks mitään ei syntynyt sen ihmisen kanssa. eri
Ehkä.sun pitäisi yrittää välillä tutustua ihmisiin ihan irl? Kuulostaa hullulta kaivata täällä jatkuvasti ja kohde vaan vaihtuu
Voi kaivata kun puoliso on kotona. En kai minä niihin tarkemmin tutustu. Ihastuksia tulee ja menee. Täällä sen voi huutaa ääneen.
Sivusta kyllä huutelit, mitä ehmettiä 😅
Mulla ei ole eikä tule mitään puolisoita. Ei aikaa eikä kiinnostusta parisuhteiluille.
Joo piti olla sivusta. Kuulosti niin omalleni niin vastasin.
Vierailija kirjoitti:
Kun on kovin passiivinen ja flegmaattinen, jää sivuun. Sortsi.
Ei narsististen ADHD-turpien kanssa jaksa kovinkaan kauaa. Tunnekylmien. Empatiakyvyttömien.
Vierailija kirjoitti:
Leikkikalu kiittää kunniasta ja kuittaa.
Ole hyvä. Mulla on jo seuraava toy girl, J. 😘 Hän on vähemmän rebel kuin sinä, joten ollaan enemmän samalla aaltopituudella.
Ehkä.sun pitäisi yrittää välillä tutustua ihmisiin ihan irl? Kuulostaa hullulta kaivata täällä jatkuvasti ja kohde vaan vaihtuu