Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kaipaan.
Kommentit (40825)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millainen on naisellinen nainen? 😊
Sellainen jota ei ulkonäön perusteella välittömästi tunnista lesboksi.
Ei naisellisetkaan, eivät pääsääntöisesti ole lesboja.Ei vaan kiinnosta herättää huomiota antavilla vaatteilla.
Minusta on hauskaa laittaa tissit tiskiin vain naisia varten :) Ei kiinnosta mitä miehet siitä ajattelee.
n
Vierailija kirjoitti:
On kylmyys hiipinyt jo sydämeen. 😔
Voisinpa lohduttaa sinua ystävä.
Pitkästä aikaa oli kiva nähdä sinut iloisena, harmi että se oli samalla viimeinen kerta kun nähtiin. 😢
Onko se joku boomerijuttu, että ihminen reagoi toisen ärsytykseen samalla mitalla? Ettei kestä tai salli toiselle ihmiselle mitään vihanilmaisua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei naisellisetkaan, eivät pääsääntöisesti ole lesboja.Ei vaan kiinnosta herättää huomiota antavilla vaatteilla.
Minusta on hauskaa laittaa tissit tiskiin vain naisia varten :) Ei kiinnosta mitä miehet siitä ajattelee.
n
Puhuin EI lesboista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies katsoin sen tänään kun se tuli vastaan netissä. Oot ihan mielettömän herkullinen ja haluan sinut! Ja oon tosi ylpeä sun saavutuksesta. Käyn ihan kuumana suhun edelleen niin voisitko mitenkään palata asiaan pian? Ei haittaa vaikka siitä on aikaa. Voit silti palata asiaan...
Teen parhaani
Odotan sua. Oon odottanut kaikki nää vuodet. Ja tiedät kyllä että oon kiinnostunut sinusta. Rakastan sua syvästi. Etäisyys ei ole haalistanut tunteita
Sä oot muuten huono ottamaan kohteliaisuuksia vastaan. Tuli vain mieleen. 😊
Oot yksi onnellinen Koivu. Etkä minua oksiesi suojaan kaipaa. Hyvää kesää, huoju, ole onnellinen!
Vierailija kirjoitti:
Todella huono, en tykkää niistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies katsoin sen tänään kun se tuli vastaan netissä. Oot ihan mielettömän herkullinen ja haluan sinut! Ja oon tosi ylpeä sun saavutuksesta. Käyn ihan kuumana suhun edelleen niin voisitko mitenkään palata asiaan pian? Ei haittaa vaikka siitä on aikaa. Voit silti palata asiaan...
Teen parhaani
Odotan sua. Oon odottanut kaikki nää vuodet. Ja tiedät kyllä että oon kiinnostunut sinusta. Rakastan sua syvästi. Etäisyys ei ole haalistanut tunteita
Olipa kaunista kenelle olikaan! 😍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
n
Puhuin EI lesboista.
Samapa tuo. Kunhan sanoin vaan, että emme me kaikki halua miesten huomiota jotka olemme joskus pukeutuneet antavasti tai laittaneet pyllylegginssit :) Ihan naisia vartenkin voi noin pukeutua.
Tuli ikävä sua miehekästä. Mietin ootko yksin, meetkö huomenna töihin, millä mielellä olet. Ovatko varpaasi koskettaneet ruohoa, ootko haistanut kesäisen luonnon tuoksuja, onko ajatuksesi ajautuneet enää luokseni.
Vierailija kirjoitti:
Totta.
Älä sitten kysele ja noudata omia käskyjäsi mallia näyttäen.