Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (40825)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyse on aina kahden kaupasta. Vaikka sinä kelpuuttaisit jonkun, se toinen ei välttämättä huoli sinua. Jonkin verran olisi hyvä olla nöyryyttä ihmisiä "valitessaan".
Se, jota ei huolittu, jää tänne kuudeksi vuodeksi vellomaan vihassaan. Näin nää menee.
Kai täällä surutyötä saa tehdä miten parhaaksi näkee. Mitä se teille muille kuuluu, miten jokainen käsittelee asioita? Itsensä kannalta tietty viha tai suuttumus ei ole hyväksi. Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi kun nähtäisiin joskus jossain baarissa tms. Tiedän että molemmilla olisi silloin rohkeutta kanssakäymiseen muutaman rohkaisujuoman jälkeen ;)
En harrasta.
En kyllä minäkään jotain keikkoja ja festareita lukuunottamatta. Tiedän kuitenkin että kaivattu käy välillä drinkeillä jossain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunteilla leikkiminen on saastaista.
Tai sitten rakkaudellista.
Kukaan tervepäinen ei lausu tuollaista.
Vierailija kirjoitti:
Millainen on naisellinen nainen? 😊
Energia-asioita. Oikea naisellisuus ei tule miellyttämällä miehiä, meikkaamalla ja pukemalla "naiselliset vaatteet". Aivot ja käytöstavat ovat avainasemassa.
Usko tai älä, mut sen viimeisen lauseen sanominen sattu todella paljon. Kaikkea hyvää sinulle. 💕
Minä kirjoittelen hänelle pikkupäissäni ikuisia rakkaudentunnustuksiani. Vahingossa. 😊
Mies katsoin sen tänään kun se tuli vastaan netissä. Oot ihan mielettömän herkullinen ja haluan sinut! Ja oon tosi ylpeä sun saavutuksesta. Käyn ihan kuumana suhun edelleen niin voisitko mitenkään palata asiaan pian? Ei haittaa vaikka siitä on aikaa. Voit silti palata asiaan...
Vierailija kirjoitti:
Sellainen jota ei ulkonäön perusteella välittömästi tunnista lesboksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Loukkasit sen verran kovin pelailullasi että et kuulu enää minun elämääni. Kaikkea hyvää silti, toivottavasti löydät jonkun joka kelpuuttaa sinut.
"kelpuuttaa sinut"...
Melko passiivis-aggressiivista. Kyse on kyllä siitä, kenet itse kelpuutan. 😇 Moro!
Ps. En ole pelaillut eli ei toi mulle sit ollukaan.
Tolle kaikki on pelailua, joten luultavasti säkin olet sen mielestä pelaillut. Sivu
Taitaa olla vähän niinkin, että ne jotka itse pelailee, sotkeutuu omiin peleihinsä ja syyttelee sitten muita. 🤔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyse on aina kahden kaupasta. Vaikka sinä kelpuuttaisit jonkun, se toinen ei välttämättä huoli sinua. Jonkin verran olisi hyvä olla nöyryyttä ihmisiä "valitessaan".
Se, jota ei huolittu, jää tänne kuudeksi vuodeksi vellomaan vihassaan. Näin nää menee.
Kai täällä surutyötä saa tehdä miten parhaaksi näkee. Mitä se teille muille kuuluu, miten jokainen käsittelee asioita? Itsensä kannalta tietty viha tai suuttumus ei ole hyväksi. Sivusta
Onhan se lapsellista alkaa haukkua kaivattuaan
Olipa vaikea löytää tätä ketjua tänään. Ikävä siua nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellainen jota ei ulkonäön perusteella välittömästi tunnista lesboksi.
Ei naisellisetkaan, eivät pääsääntöisesti ole lesboja.Ei vaan kiinnosta herättää huomiota antavilla vaatteilla.
On kylmyys hiipinyt jo sydämeen. 😔
Vierailija kirjoitti:
Kysy vaikka tekoälyltä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuuluu siinä vaiheessa, kun tää tyyppi käy jokaisen kaipausviestissä purkamassa sitä vihaansa
Vierailija kirjoitti:
Mies katsoin sen tänään kun se tuli vastaan netissä. Oot ihan mielettömän herkullinen ja haluan sinut! Ja oon tosi ylpeä sun saavutuksesta. Käyn ihan kuumana suhun edelleen niin voisitko mitenkään palata asiaan pian? Ei haittaa vaikka siitä on aikaa. Voit silti palata asiaan...
Teen parhaani
Lampas niityllä 🥰 öitä!
Vee
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuuluu siinä vaiheessa, kun tää tyyppi käy jokaisen kaipausviestissä purkamassa sitä vihaansa
Ok. Sivusta
Tai sitten rakkaudellista.