Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kaipaan.
Kommentit (40825)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies katsoin sen tänään kun se tuli vastaan netissä. Oot ihan mielettömän herkullinen ja haluan sinut! Ja oon tosi ylpeä sun saavutuksesta. Käyn ihan kuumana suhun edelleen niin voisitko mitenkään palata asiaan pian? Ei haittaa vaikka siitä on aikaa. Voit silti palata asiaan...
Teen parhaani
Odotan sua. Oon odottanut kaikki nää vuodet. Ja tiedät kyllä että oon kiinnostunut sinusta. Rakastan sua syvästi. Etäisyys ei ole haalistanut tunteita
Olipa kaunista kenelle olikaan! 😍
Miehelle menneisyyteen naiselta
Vierailija kirjoitti:
Nuku hyvin rakas. Tää asia pitää kyllä ratkaista.
Mangustiltahan tämä, kun en muista allekirjoittaa kun aiemmin olin kirjautuneena (melkein ainoa viimeaikoina). Mä tarvisin sitä, että voitais vaihtaa ajatuksia avoimesti myös meistä. Ihan sillon kun tutustuttiin, aattelin, että sun knassa voisin puhua mistä vaan. Mutta sit se ei mennytkään niin.
Vierailija kirjoitti:
Onko se joku boomerijuttu, että ihminen reagoi toisen ärsytykseen samalla mitalla? Ettei kestä tai salli toiselle ihmiselle mitään vihanilmaisua?
Heikkoja ihmisiä, eivät kestä muiden tunteita ja oikeuksia. Tunnen useita eikä ole niin ikäsidonnaistakaan.
Vierailija kirjoitti:
Oot yksi onnellinen Koivu. Etkä minua oksiesi suojaan kaipaa. Hyvää kesää, huoju, ole onnellinen!
💔
Rakastan kesää. Istuin tänäänkin varmaan kolme tuntia merenrannassa auringossa ja vain nautin elämästä. Täydellinen päivä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sä oot muuten huono ottamaan kohteliaisuuksia vastaan. Tuli vain mieleen. 😊
Todella huono, en tykkää niistä.
En minäkään. Olen oppinut ottamaan vastaan myös mielistelyt asiallisesti koska kuulemma se loukkaa sitä mielistelijää jos ei ota vastaan. En kuitenkaan omista epäaitoja asioita, en vain pysty siihen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko se joku boomerijuttu, että ihminen reagoi toisen ärsytykseen samalla mitalla? Ettei kestä tai salli toiselle ihmiselle mitään vihanilmaisua?
Heikkoja ihmisiä, eivät kestä muiden tunteita ja oikeuksia. Tunnen useita eikä ole niin ikäsidonnaistakaan.
Joidenkin tunnetaidot on taaperon tasolla. Jos kaikki ei mene oman mielen mukaan (tulee vaikka pakit) niin haukkua räksytetään siitä pakkien antajasta
Hän ei ole enää täällä, joten yksinäinen susi kohottaa katseensa kuuhun ja päästää viimeisen, kaihoisan ulvontansa. Öitä.
Olen niin väsynyt. Unelle aamukuudelta, heräsin ottamaan lääkkeen 7.30, nukuin 13.50 saakkaa, söin aamiaisen pitkän kaavan mukaan, otin lääkkeen ja suoja-aineet, en viittinyt palata unelle. Kävin kaupassa ja söin lisää. Tekisi mieli viestä, jutella kanssais. Tarjoaisin, jos voisin, siulle kaakaon. Naiselle lounaaseen.
Tsirp