Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (40825)
Täällä olis yks ope. Kuka kaipaa?
En baareile tai juopottele, jätän toisille ne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suunnistan ihan oman peiton alle hyvin pian. Hellepäivä on vienyt voimat.
No, toisella kertaa, eikö?😁kutsu on voimassa kunnes se käytetään.😊
Riippuu siitä kuka kutsuu ja minne? En toisten peittojen alle hevillä eksy, on mulla kunniani ja itserakkauteni.
Se on riski mikä sinun on otettava ,koska täällä ei asia selviä.Luulin sinun tietävän...
Empä taida tietää, enkä lähde arvailee.
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin ratsastaa intohimoisesti sylikkäin nainen.😘
T. Toinen nainen
😍😍
Vierailija kirjoitti:
En baareile tai juopottele, jätän toisille ne.
Sama. Ei ollut multa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin se rakastelu / seksi on mulle niin intiimiä ja tietyllä tavalla herkkää, ja siinä pääsee niin lähelle sitä kumppania kun vaan on mahdollista, niin jotenkin tollaset koot ja varsinkin itsemainostetut panotaidot jää siinä taka-alalle. Haluaa olla vaan mahdollisimman lähellä sitä kumppania ja olla sille toiselle niin hyvä kuin vain on mahdollista.
Ja tää oli sitten joltakin muulta sivulliselta. Ei multa joka äsken vastas
Nimenomaan se oli joltakin muulta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyse on aina kahden kaupasta. Vaikka sinä kelpuuttaisit jonkun, se toinen ei välttämättä huoli sinua. Jonkin verran olisi hyvä olla nöyryyttä ihmisiä "valitessaan".
Se, jota ei huolittu, jää tänne kuudeksi vuodeksi vellomaan vihassaan. Näin nää menee.
Sulla on ainakin jäänyt levy päälle.
Vierailija kirjoitti:
Syntejä maksetaan tässä elämässä sen verran kuin Jumala katsoo aiheelliseksi. Tasan eivät siis käy onnen lahjat kuten vanha viisauskin kertoo.
Hyvät ihmiset kuormitetaan jotta saadaan pahoja puhdistettua.
Ymmärrän, julmaakin mutta jokaisella meillä on siunattu osuutemme elämän kiertokulussa.
Jokainen ihminen on arvokas ja tärkeä.
Vankilat on täynnä ihmisiä, joista iso osa ei ole tärkeitä ja arvokkaita he ovat vain veronmaksajille.
Vierailija kirjoitti:
Kyllästyttää lomailla vois mennä jo töihin
Sama juttu, tylsin loma ikinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suunnistan ihan oman peiton alle hyvin pian. Hellepäivä on vienyt voimat.
No, toisella kertaa, eikö?😁kutsu on voimassa kunnes se käytetään.😊
Riippuu siitä kuka kutsuu ja minne? En toisten peittojen alle hevillä eksy, on mulla kunniani ja itserakkauteni.
Se on riski mikä sinun on otettava ,koska täällä ei asia selviä.Luulin sinun tietävän...
Empä taida tietää, enkä lähde arvailee.
Ok, kaikkea hyvää kesääsi. 😊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koskaan ei osuta kahdestaan
Jos liikut aina kaksin ja siihen lisätään yksi, siitä tulee minun laskuoppini mukaan kolme.
En koskaan liiku yksin, vaikka liikkuisin yksin.
Sivupersoonat matkassa vai miten?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jumala siunaa aina rakkauden eikä eriarvoista ihmisiä.
Mutta ei siunaa syntiä.
Eri
Mees Päivi nyt hemmettiin täältä. Onhan se ylensyöntikin synti. Ja sunnuntaisin työskentely. Mutta jostain syystä näitä uskovaisia kiinnostaa vain seksuaalivähemmistöt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koskaan ei osuta kahdestaan
Jos liikut aina kaksin ja siihen lisätään yksi, siitä tulee minun laskuoppini mukaan kolme.
Multipersoona?
Tunteilla leikkiminen on saastaista.
Mitä jos sovittals tää riita? Eikö se olisi seuraavan 15 vuoden kannalta parempi? Voitais jutella ja auttaa toisia.
Mä painotan edelleen, että en halua riidellä vaan sopia kaiken. Jos sä haluut avautua enemmän olisin itsekkin avoin ihan kaikelle. Pyydän, että kuuntelet sisintäsi ja sovitaan. Lupaan olla aina sun tukena. Oon kasvanut tosi paljon henkisesti nyt viime aikoina. Kaikki on mahdollista jos annat mahdollisuuden.
Vierailija kirjoitti:
Eiks mulla ookkiin isompi kun sun puolisolla aah aah. Mä oon parempi paneenki aah aah
Joku tylsimys poisti mun vastauksen tähän. Haluan sua enemmän kuin mitään! Ja ei ole enää puolisoa joten ei mitään esteitä. Laita viestiä! Huh ku oot järjettömän kuuma!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syntejä maksetaan tässä elämässä sen verran kuin Jumala katsoo aiheelliseksi. Tasan eivät siis käy onnen lahjat kuten vanha viisauskin kertoo.
Hyvät ihmiset kuormitetaan jotta saadaan pahoja puhdistettua.
Ymmärrän, julmaakin mutta jokaisella meillä on siunattu osuutemme elämän kiertokulussa.
Jokainen ihminen on arvokas ja tärkeä.
Vankilat on täynnä ihmisiä, joista iso osa ei ole tärkeitä ja arvokkaita he ovat vain veronmaksajille.
Tietysti olisi myös hyvä jos ymmärtäisi lukemaansa.
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos sovittals tää riita? Eikö se olisi seuraavan 15 vuoden kannalta parempi? Voitais jutella ja auttaa toisia.
Mä painotan edelleen, että en halua riidellä vaan sopia kaiken. Jos sä haluut avautua enemmän olisin itsekkin avoin ihan kaikelle. Pyydän, että kuuntelet sisintäsi ja sovitaan. Lupaan olla aina sun tukena. Oon kasvanut tosi paljon henkisesti nyt viime aikoina. Kaikki on mahdollista jos annat mahdollisuuden.
Naiselle? Voisitko sä ottaa yhteyttä?
Millainen on naisellinen nainen? 😊