Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (40826)
Onpas väsynyt olo. Ihan justkoht' nukkumaan💤💤 toivottavasti siellä untenmailla näkisin kauniita unia ja kaivatun kuvia.🥰 n>m
Käveltiin kaipaamani kanssa käsikkäin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suunnistan ihan oman peiton alle hyvin pian. Hellepäivä on vienyt voimat.
No, toisella kertaa, eikö?😁kutsu on voimassa kunnes se käytetään.😊
Riippuu siitä kuka kutsuu ja minne? En toisten peittojen alle hevillä eksy, on mulla kunniani ja itserakkauteni.
Se on riski mikä sinun on otettava ,koska täällä ei asia selviä.Luulin sinun tietävän...
Voi kun nähtäisiin joskus jossain baarissa tms. Tiedän että molemmilla olisi silloin rohkeutta kanssakäymiseen muutaman rohkaisujuoman jälkeen ;)
Vierailija kirjoitti:
Koskaan ei osuta kahdestaan
Jos liikut aina kaksin ja siihen lisätään yksi, siitä tulee minun laskuoppini mukaan kolme.
Kyse on aina kahden kaupasta. Vaikka sinä kelpuuttaisit jonkun, se toinen ei välttämättä huoli sinua. Jonkin verran olisi hyvä olla nöyryyttä ihmisiä "valitessaan".
Ei sitten..Seuraava kutsu tulee vuoden päästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jumala siunaa aina rakkauden eikä eriarvoista ihmisiä.
Mutta ei siunaa syntiä.
Eri
Syntikäsitys perustuu ihmisten tulkintaan. Mikä on totuus? Tulkintoja löytyy suuntaan jos toiseen. -2 eri
Raamatussa selvästi kielletään homoseksuaaliset suhteet, samoin kuin avioliiton ulkopuoliset suhteet.
Amen
Raamatussa kielletään myös sianlihan ja äyriäisten syönti, käsketään kivittää hengiltä ihmisiä milloin mistäkin syystä ja niin edelleen. Painukaa v*ttuun tuputtamsta uskoanne ja lyömään sillä Raamatulla päähän. Jos joku haluaa uskoa Jumalan siunaukseen naisparina, teidän ei tarvitse tulla nillittämään. Jos haluatte itse uskoa tavallanne, sallikaa se myös muille.
Mikä pakko sitä Jumalaa on ylipäätään tunkea joka paikkaan? En minäkään tule teille saarnaamaan, ettei koko Jumalaa ole. Jos tulisin, hyppisitte seinille. Sairasta väkeä olette, ja lisäksi umpitolloja, kun edes uskotte tuota soopaa.
Amen. On täydellisen vastaansanomattomat todisteet, ettei ihminen ole ikinä missään Paratiisissa ollut, jolloin mitään syntiinlankeemusta ei ole tapahtunut ja koko kristinuskolta putoaa pohja siis pois. Jokainen voisi itse mennä tarkistamaan, että näin todella on tai laiskempana perehtyä ihmisen kehitykseen tutkimusten kautta, mutta pitää olla aivan totaalisen l**seri, että väen vängällä pitää kiinni uskomuksistaan kieltäytymällä tutustumatta olemassa olevaan aineistoon. Kuitenkin kyse on heidän kannaltaan koko elämän perustasta. Aivan käsittämätöntä sakkia.
Niin, pidän teitä typerinä, mutta sallin silti uskonne pitäen ajatukseni omana tietona. Miksi ette uskovaiset kokeilisi samaa?
Opelle olisi kirsikoita. Hyvää yötä kun menet. <3
Vierailija kirjoitti:
Voi kun nähtäisiin joskus jossain baarissa tms. Tiedän että molemmilla olisi silloin rohkeutta kanssakäymiseen muutaman rohkaisujuoman jälkeen ;)
En harrasta.
Miehen kanssa käveltiin käsikkäin, sen oikean 😙 ”ja sillee” toivottavasti vielä joskus…
Jotenkin se rakastelu / seksi on mulle niin intiimiä ja tietyllä tavalla herkkää, ja siinä pääsee niin lähelle sitä kumppania kun vaan on mahdollista, niin jotenkin tollaset koot ja varsinkin itsemainostetut panotaidot jää siinä taka-alalle. Haluaa olla vaan mahdollisimman lähellä sitä kumppania ja olla sille toiselle niin hyvä kuin vain on mahdollista.
Vierailija kirjoitti:
Käveltiin kaipaamani kanssa käsikkäin
Niinpä, se oli silloin kuin huumetta. Jos vielä uudelleen?
Vierailija kirjoitti:
Käyttekö baareissa? Itse en käy, emmekä muutenkaan liiku samoilla alueilla lainkaan. Törmäämisen mahdollisuus on siis jotaki 0,123%.
Sivusta pohdittuna sinun innoittamana
Lähetän terveisiä hänelle, jota en tunne mutta jota kaipaan elämääni. Tunnistaisinkohan sinut heti, jos vastaan tulisit?
Vierailija kirjoitti:
Kyse on aina kahden kaupasta. Vaikka sinä kelpuuttaisit jonkun, se toinen ei välttämättä huoli sinua. Jonkin verran olisi hyvä olla nöyryyttä ihmisiä "valitessaan".
Se, jota ei huolittu, jää tänne kuudeksi vuodeksi vellomaan vihassaan. Näin nää menee.
😘 nn