Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Vierailija
10.11.2025 |

Kaipaan.

Kommentit (40173)

Vierailija
40121/40173 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sulle on rakkaampi oma ylpeytesi kuin väärinkäsitysten korjaaminen ja sen myötä syntyvä yhteys ja mahdollisesti yhteinen elämä.

Monesti sellainen ihminen, jonka kanssa tulee heti kauheasti väärinkäsityksiä, ei ole itselle oikeanlainen. Ei sillä siis välttämättä ylpeydestä kyse ole tuossa, vaan viisaudesta. Jokainen varmaan kuitenkin haluaisi yhteisymmärryksessä toimivia ihmissuhteita, ei draamaa ja sotkuja. 

Tämä. Sama kuin väkisin vääntäisi palapelin paloja yhteen, palaset rikkoutuen. Tulee hyväksyä tosiseikat. 

Vierailija
40122/40173 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaivatun ei tarvisi yhtään olla mustasukkainen tai pelätä asemaansa. Olen pysynyt avioliitossa vaikka viimeiset 10 vuotta ei ole ollut kylmää, eikä mitään hellyyden osoituksia :( toisaalta sitä varten en ala mihinkään kylmää kuumaa peleihin. Jos toinen alkaa kylmäksi, niin se on heti ei. Mulle riitti. 

siis 10 vuotta ON OLLUT KYLMÄÄ. EI ole ollut mitään hellyydenosoituksia. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
40123/40173 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Gallup: oletko sanonut kaivatusta jotain, jota katuisit jos hän kuulisi sen?

En. 

Vierailija
40124/40173 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko mielestäsi erikoista jos käytöksesi vuoksi ei ole haluja selvitellä asioita vaikka rakastankin.

No niin, sanoit sen itse. Sinulla ei ole haluja selvitellä asioita. Mitä sitten tinkaat tai puhut mistään yhteisistä elämistä? Järki käteen.

Toi on eri. Se aiempi oli nainen ja tää on se ghostattu mies, joka on raivonnut täällä jotain kolme vuotta varatun naisen perään.

Vierailija
40125/40173 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äh, toivottavasti arvaat, että jankuttaminen ja syyllistäminen ei kuulu mun toimintatapoihin irl eikä netissä...

Vierailija
40126/40173 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sulle on rakkaampi oma ylpeytesi kuin väärinkäsitysten korjaaminen ja sen myötä syntyvä yhteys ja mahdollisesti yhteinen elämä.

Monesti sellainen ihminen, jonka kanssa tulee heti kauheasti väärinkäsityksiä, ei ole itselle oikeanlainen. Ei sillä siis välttämättä ylpeydestä kyse ole tuossa, vaan viisaudesta. Jokainen varmaan kuitenkin haluaisi yhteisymmärryksessä toimivia ihmissuhteita, ei draamaa ja sotkuja. 

Tämä. Sama kuin väkisin vääntäisi palapelin paloja yhteen, palaset rikkoutuen. Tulee hyväksyä tosiseikat. 

No, riittikö sulle? 

Vierailija
40127/40173 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole. Ei ole mitään syytä.

Vierailija
40128/40173 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole.

Vierailija
40129/40173 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, riittikö sulle? 

T. Eri

Se, kenen viestiä kommentoitiin, on samaa mieltä kirjoittaneen kanssa. Ei syystä kyseenalaistaa, noin se just menee.

Vierailija
40130/40173 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaivatun ei tarvisi yhtään olla mustasukkainen tai pelätä asemaansa. Olen pysynyt avioliitossa vaikka viimeiset 10 vuotta ei ole ollut kylmää, eikä mitään hellyyden osoituksia :( toisaalta sitä varten en ala mihinkään kylmää kuumaa peleihin. Jos toinen alkaa kylmäksi, niin se on heti ei. Mulle riitti. 

No, riittikö sulle? 

Vierailija
40131/40173 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Draamaa ja sotkuja kannattaa paeta nopsaan. Sivusta

Vierailija
40132/40173 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinähän idiootti olet!

Vierailija
40133/40173 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, riittikö sulle? 

pelkään lähteä, piste.

Vierailija
40134/40173 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se tarkoittaa käytännössä lähes kaikkea ihmisten välistä kommunikaatiota nykyisellään. Tekstikommunikaatio anonyymisti varsinkin mahdollistaa väärinkäsitykset. Eri

Vierailija
40135/40173 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En onneksi. Parasta puhua kaikista lähtökohtaisesti hyvää tai olla hiljaa jos ei ole hyvää sanottavaa. Kaikki tulee kuitenkin ilmi jossain vaiheessa.

Vierailija
40136/40173 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanoin kyllä naiselle suoraan kaiken, myös sen, että moni asia on tämän syytä kun hän on mikä on. Eipä kestänyt raukka vaan ghostasi. 

No mitä sä enää roikuit täällä? Sait haukuttua ja toinen korjasi luunsa, joten tossahan on peli selvä jo. Mene eteenpäin, ei sun sitä lisää tarvi päästä haukkumaan. Se on varmasti mennyt jo eteenpäin. 

Ihmettelen myös. Jätä sen naisen elämä rauhaan. -sivusta.

Ja jännä tuo käsitys ghostaamisesta. Mitä ghostaamista se on, jos lakkaa vastaamasta henkilölle, joka syyttelee ja nimittelee. Mun mielestä se päinvastoin on just oikea tapa toimia, niin minäkin tekisin jos toisen asenne olis se, mitä edellä kerrottiin:

Sanoin kyllä naiselle suoraan kaiken, myös sen, että moni asia on tämän syytä kun hän on mikä on.

Jestas. Antais hänen sit olla se mikä on. Mitä täällä enää kiukuttelee. 

Vierailija
40137/40173 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sivusta, mutta kuulostaa tuskaiselta tilanteelta. Siis jos itse yrittää osoittaa hellyyttä ja jää ilman vastakaikua. 😔

Vierailija
40138/40173 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivous apua 👳🧕

Vierailija
40139/40173 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko mielestäsi erikoista jos käytöksesi vuoksi ei ole haluja selvitellä asioita vaikka rakastankin.

Sitten vaan eteenpäin, sisko!

Viesti oli "siskolle", mieheltä.

Ainoa, että täällä ei käy miehiä. 

Niinkö ajattelet?

Vierailija
40140/40173 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se tarkoittaa käytännössä lähes kaikkea ihmisten välistä kommunikaatiota nykyisellään. Tekstikommunikaatio anonyymisti varsinkin mahdollistaa väärinkäsitykset. Eri

No ei kyllä todellakaan tarkoita. Ei esim mulla ole elämässäni mitään draamaa eikä sotkuja, vaan ihan toimivia ja antoisia ihmissuhteita. 

Anonyymisti taas ei mitenkään voi edes syntyä väärinkäsityksiä, kun eihän kukaan ole niin tyhmä, että rupeaisi viestejä itselle sovittelemaan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän yksi