Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (40022)
Vierailija kirjoitti:
Kissa istuu kai ikkunallasi...lennä mun lempeni laulu,pienoisen ikkunan luo.Kerro ett ikävä täällä mun on....
Neljä kissaa. Tai kaks on kyllä just partsilla viilennysmatolla rötköttämässä, on aika kuuma. Joten vain kaks istuu ikkunalaudalla.
Kuinka nainen viikonloppusi on sujunut? Omani unisesti, nukuttaa, herään 7.30 ottaakseni lääkkeen, ja kun maha kurnii syön aamiaisen ja otan toisen lääkkeen, sitten onkin jo iltapäivä eikä toimita enää käydä unelle, vaan lähen lenkille ja kauppareissulle. Sitten jo ilta. Aattelen Siua. Tarjoisin kaakaon. Hyvää yötä lounaaseen mieheltä.
Vierailija kirjoitti:
Tony Dunderfelt haluaa miehen asettavan naiselle rajat. Miehen ei pitäisi vain myötäillä naista. Moderni nainen kaipaa vastusta – mutta ei vastustajaa. Mies on hyvää hyvyyttään oppinut että naista pitää kunnioittaa.
Pusu ja hali mammoille..
Totta kai naista pitää kunnioittaa, kunnioituksen täytyy olla molemminpuolista. Se miksi moni mies antaa naisen määrätä kaikesta, johtuu siitä yksi kertaisesta asiasta, että silloin välttää tietyt vastuut.
Hyvää yötä, Kultimo. Ikävä sinua. 🥹
Pervoilulle piti tulla stoppi, mutta mietin vaan sua ja pervoilua.
Nopea juhannusterveinen. Niin, no eipä tässä nyt mitään ehdi. Mutta miten tässä taas kävi näin? Kun melkein unohdan, niin sen ei anneta kokonaan tapahtua. Silti ei koskaan mitään... Etkä sinä tästä mitään tajua, kun ei ole aikaa miettiä mitä sanoisin.
En ole jättämässä ketään. Business as usual 👍
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti et jää lopulta yksin. Minä en anna enää uusia mahdollisuuksia.
Sinä jäät.
Vierailija kirjoitti:
Ope nukkumaan.
Jos K kutsuu viekkuun
Hyvää yötä upealle mimmille. 😍
Vierailija kirjoitti:
Ope nukkumaan.
Nyt on loma!
Tänään olisin kaivannut viestiä kunnollisilla tunnisteilla.
Hyvät yöt mammoille. Olkaapa kiltisti ja muistakaa se iltarukous.