Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (39237)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivon että kaivattu saa muualta sen mitä en nyt pysty antamaan
No juu, onhan minullakin vasen ja oikea käsi.
Kiva kuulla, mitä vailla olet.
Sivu
Kiva kun oot tosikko. Hauskaa päivää!
Vierailija kirjoitti:
Loukkaavaa on olettaa/luulla jotakin ja pitää oletuksiaan/luulojaan/harhojaan totena levittäen niitä "totuuksiaan" ja syyttää kyseistä luulojen perusteella edes keskustelematta ihmisen itsensä kanssa ja "kuuntelematta" tätä. Vaikka kuulee ei välttämättä kuuntele ymmärtäen.
Ystävälliselläkin ihmisellä on rajansa loukkauksille.
Moni rakastaa omaa ääntään ja omia ajatuksiaan/luulojaan niin paljon, etteivät näe tarpeelliseksi laajentaa ajatustaan. Ei, vaikka se loukkaisi vastapuolta. Sellaisen kanssa on sama kuin paukuttaisi päätä seinään, koska loputulos on aina sama.
Vierailija kirjoitti:
Näh, kyllästyin ketjun trolleihin ja provoihin. On parempaakin tekemistä. Lämmintä kesää!
Huomiseen 👋
Paljon suukkoja, hellyyttä, halaamista, kosketuksia ja suudelmia kuuluis meidän juhannukseen, jos oltais yhdessä. 😍😊
Vierailija kirjoitti:
Toivon että kaivattu saa muualta sen mitä en nyt pysty antamaan
Ymmärrän hyvin. Mun kaivattuni onneksi ihan tiedetysti saa. 😊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisithan sinä tietenkin yrittää elvyttää meidän välit, nyt olisi otollinen aika sellaiselle.
Oletat että haluan.
Oletan että et ilmeisesti halua? No eipä voi pakottaa.
Vierailija kirjoitti:
Tosin mä kestäisin avoimenkin suhteen ilman ongelmia, juoksematta vieraiden naisten perässä.
Mikset juoksisi, jos se suhde kerran avoin olisi?
Kysynys kuuluu: miksi varattu alkoi pelleilemään vapaan kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinä mitataan vaan tunteiden laatu. Jos kaivatun kanssa ollaan molemmat kaivattu vuosia toisiamme mutta esteiden takia emme ole voineet olla yhdessä. Kun esteet poistuu eikä kaivattu siltikään käytä mahdollisuutta vaan menee paneen muita, ei voi olla kovin syvästä rakkaudesta kyse ja silloin ei ole edes ansainnut mua enää tuollaisen jälkeen. Kait tyhmäkin tajuaa tuon ettei kukaan halua olla kakkosvaihtoehto. Mut joo todella toivon että kaipaamaltani ei ole tuo aivoton viesti. Pidän häntä fiksuna.
Ei ollu sun kaivatulta vaan ihan sivusta. :)
Ai tuo eilisiltainen viesti? Sinäkö sen kirjoitit?
Miksi ihan oikeita kaipausviestejä poistellaan, vttu te olette ärsyttäviä näiden vainoharhojenne kanssa!!!! Voitteko miettiä muitakin täällä käyviä kuin pelkästään itseä?
Mitä siinä alkuperäisessä viestissä luki?
Sivusta
Yltiöasiallinen tuo sun toivotus. Etkö tosiaan voi yhtään repäistä?
Vierailija kirjoitti:
ja sen jälkeen KHOUSTASI?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naamanhakkaaja, onko elämäntehtäväsi kaitsea kaipaajia vai miksi ihmeessä kommentoit joka kommenttia typerillä päähäniskuillasi? Siitä menee vain pääparkasi entistä enemmän sekaisin.
On hänellä pointti. Välillä ihmettelee tätä "harhaisuutta" jossa jopa vastataan viestiin sinäkö sen ja sen kirjoitit. Ei uskoisi, aikuisia ko. Eri
Mä ymmärrän. Täällä voi käydä haluamaansa keskustelua "kaipaamansa" kanssa, jos muuten ei voi. :D
On sitten täysin vääristynyt tapa selvittää omia asioitaan. Huhhuh. Eri
Ei kaikilla mitään selvitettävää ole, voi sitä muutenkin jutustella. Ei mulla ainakaan ole yhtään mitään selvitettäviä asioita yhtään kenenkään kanssa. Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos tämä on aitoa, niin uskon ja salaa toivon, että tämä kestää, vaikka nyt ei ole selkeästi oikea aika meille.
Millainen elämäntilanne olisi otollinen? Milloin on oikea aika?
Sitten, kun hän on valmis siihen. Nyt ei selvästikään ole.
Oletko varma, että on koskaan?
Vierailija kirjoitti:
Paljon suukkoja, hellyyttä, halaamista, kosketuksia ja suudelmia kuuluis meidän juhannukseen, jos oltais yhdessä. 😍😊
Mutta me ei olla yhdessä. Miksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ja sen jälkeen KHOUSTASI?
Miksi khoustaat? Oletko typerys?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti sulla on mukava juhannus rakkaittesi ja sydämesi valitun kanssa 😊
Ihana viesti. Tätä minäkin toivon ja tiedänkin, että hänellä on.
Sivu
Sama! Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Ei elämä oo niin vakavaa, et toiselta pitää kieltää kaikki ilot.
Joskus jos hairahdun, mulle tulee siitä morkkis. Mutta sitten muistutan itseäni, että hänellä on oma elämä ja olen tehnyt tästä ehkä päässäni isomman asian kuin se oikeesti on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lääkärit ilman rajoja. Sieltä voisi löytyä mulle sopiva ihminen.
Eli pääasia että on lääkäri.
Ei vaan se, että ihmisen kanssa voi olla tekemisissä ja hänellä on elämässään ihanteita, jotka eivät kerrytä vain omaa tai läheisten hyvää, kuten tehdä maailmasta parempi paikka jopa oman henkensä kustannuksella.
Vttu mitä lässytystä. Voit ihan itse omassa elämässäsi tehdä vaikka joka päivä hyvää. Sivust
Vierailija kirjoitti:
Jos voitte, ulkoistakaa itsenne täältä tänä kauniina päivänä 😍
No ei kai kukaan tänne muutenkaan ole pitkään aikaan enää sisältä kirjoitellut?
Luuletko että tiesin hänen olevan varattu? Ei, hän ei kertonut sitä missään vaiheessa. Sain tietää vasta kun hän friendzonasi minut.
Ja minä parka, umpirakastunut vieläkin.
En jaksa enää. Tätä elämää.