Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (39237)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos voitte, ulkoistakaa itsenne täältä tänä kauniina päivänä 😍
Minä olen ulkona!
Mä olen ollut pihalla jo monta vuotta
Joo sama. Edellinen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Me kuollaan kuitenkin kaikki joten mitä väliä nolata itsensä?
Nolaaminen ei ole ensimmäisenä mielessä, eikä kiinnosta, vaikka nolaisin itseni. Jos tuo olisi pahinta, mitä voisi sattua, en miettisi hetkeäkään, otanko yhteyttä.
No mikä sit on pahinta, mitä voisi sattua jos ottaisit yhteyttä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun pitkän kärsivällisyyden jälkeen aikaikkuna sulkeutuu, niin se sulkeutuu... Ei mahda mitään. Tulevaisuudesta ei tietenkään kukaan tiedä.
Vain itsekeskeinen tolvana luo aikaikkunoita tunteille ja silti jättää ikkunan auki tulevaan. Manipuloivan trollin kirjoitus.
Erisivu
Vain harhainen idiootti kuvittelee, että itselle epämieluisa viesti on automaattisesti trolli. Taitaa sama harhainen olla tsemppaamassa ja roikottamassa muita harhaisia pysymään ketjussa, koska tämä on hänelle niin iso pala elämää. Kukaan ei ole tästä ketjusta mihinkään edennyt, vaikka vuosikausia olisi kuvitellut romanssia täällä elävänsä. Eiköhän se kerro olennaisen. Pääasiassa ketjun idea on muutaman vakkarin larppaus, siinä kaikki.
Kun on tarjolla vain rajoja ja muureja, miksi ihmeessä kaipaat? Ilmeisesti siksi, että saat kontrolloinnista kiksejä ja siitä, että silti välitän sinusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Me kuollaan kuitenkin kaikki joten mitä väliä nolata itsensä?
Nolaaminen ei ole ensimmäisenä mielessä, eikä kiinnosta, vaikka nolaisin itseni. Jos tuo olisi pahinta, mitä voisi sattua, en miettisi hetkeäkään, otanko yhteyttä.
No mikä sit on pahinta, mitä voisi sattua jos ottaisit yhteyttä?
Sanoin jo eilen, etten kerro sitä täällä. Tule kysymään, jos kiinnostaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun pitkän kärsivällisyyden jälkeen aikaikkuna sulkeutuu, niin se sulkeutuu... Ei mahda mitään. Tulevaisuudesta ei tietenkään kukaan tiedä.
Vain itsekeskeinen tolvana luo aikaikkunoita tunteille ja silti jättää ikkunan auki tulevaan. Manipuloivan trollin kirjoitus.
Erisivu
Vain harhainen idiootti kuvittelee, että itselle epämieluisa viesti on automaattisesti trolli. Taitaa sama harhainen olla tsemppaamassa ja roikottamassa muita harhaisia pysymään ketjussa, koska tämä on hänelle niin iso pala elämää. Kukaan ei ole tästä ketjusta mihinkään edennyt, vaikka vuosikausia olisi kuvitellut romanssia täällä elävänsä. Eiköhän se kerro olennaisen. Pääasiassa ketjun idea on muutaman vakkarin larppaus, siinä kaikki.
Kuinka harhanen täytyy olla kuvitellessaan tietävänsä kirjoittajien elämänvaiheet, etenemiset ym härregyyd🤦
Ei meillä muutoinkaan ole mitään yhteistä. Ihan erilaiset elämät ja elämän haasteet.
Vierailija kirjoitti:
hyvää yötä tipu💖
Hyvää huomenta ja jussia😘
Vierailija kirjoitti:
Toivon että kaivattu saa muualta sen mitä en nyt pysty antamaan
Hiljaista. Varmaan kuukausi viime kerrasta.
Vierailija kirjoitti:
Mä tykkään naisista jotka flirttailee paljon ja kaikille. Ei tosikkoja jaksa kukaan.
Itse flirttailen vain hänelle, josta olen kiinnostunut. Härnään. ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä tykkään naisista jotka flirttailee paljon ja kaikille. Ei tosikkoja jaksa kukaan.
Iloisuus ja huumorintaju eivät ole flirttailua, vaan ihmisen ominaisuuksia. Ihan vaan ettei tule väärinkäsityksiä. 😄
Ja samaan kastiin menee keskustelu ja kiinnostus muista ihmisistä. Avoimet ja sosiaaliset ihmiset ovat luonnostaan sellaisia, eikä sillä ole flirtin kanssa tekemistä. Ei, vaikka kuinka niin kuvittelisi. Mutta, vaikka olisikin joskus, vastuu on aina jokaisella itsestään. Joillekin flirtti ei merkitse yhtään mitään, vaikka itse olisitte menossa siitä jo suoraan naimisiin. Kummankaan tapa ajatella ei ole oikea tai väärä, mutta keskenään vaan epäsopiva.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erisivu
Itselleen ja toiselle saa asettaa rajat. Miksi ihmeessä pitäisi vain mukautua sen toisen ehtoihin vai onko niin, että vain toisella osapuolella on oikein määritellä ne?
Sivu
Joo ehdottomasti ap kannattaa rajoja, se on viisautta. Mutta ei se aikaikkuna edes ole aina itse asetettu. Kyse voi olla isommista asioista, joiden puitteissa ihminen joutuu toimimaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erisivu
T. Eri kuin ap
Vierailija kirjoitti:
Huomenta! Joko täällä ollaan pystyssä?
Vasta muna.
Vierailija kirjoitti:
Jos tämä on aitoa, niin uskon ja salaa toivon, että tämä kestää, vaikka nyt ei ole selkeästi oikea aika meille.
Ehkä se vielä tulee. Kivun kautta, muistele mitä juteltiin.
T3rppa! 🎶🥸💭🙋
-----------------------------
Savon 📧pateukselta
ei muuta kuin
_muikeat jussipyhäin
toivotukset_. Muistakaa
ruokkia lemmikit ja pukea
pelastusliivit sekä
tietenkin kunnioittaa
Ylevää Tulta.
Vesisade, onneksi,
ei metsäpaloja tiedossa.
Ei mulla muuta. Se on moro. x
Vierailija kirjoitti:
Toivon että kaivattu saa muualta sen mitä en nyt pysty antamaan
No juu, onhan minullakin vasen ja oikea käsi.
Vierailija kirjoitti:
Ei meillä muutoinkaan ole mitään yhteistä. Ihan erilaiset elämät ja elämän haasteet.
Elämäntavat, elämänvaiheet... useimmat asiat ovat sovitettavissa yhteen sopivalla uskalluksella. Vastasin kuin hänelle. Sivu
Iloisuus ja huumorintaju eivät ole flirttailua, vaan ihmisen ominaisuuksia. Ihan vaan ettei tule väärinkäsityksiä. 😄