Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Vierailija
10.11.2025 |

Kaipaan.

Kommentit (39237)

Vierailija
38161/39237 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä tykkään naisista jotka flirttailee paljon ja kaikille. Ei tosikkoja jaksa kukaan.

Iloisuus ja huumorintaju eivät ole flirttailua, vaan ihmisen ominaisuuksia. Ihan vaan ettei tule väärinkäsityksiä. 😄 

Vierailija
38162/39237 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos voitte, ulkoistakaa itsenne täältä tänä kauniina päivänä 😍

Minä olen ulkona!

Mä olen ollut pihalla jo monta vuotta

Joo sama. Edellinen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
38163/39237 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Me kuollaan kuitenkin kaikki joten mitä väliä nolata itsensä?

Nolaaminen ei ole ensimmäisenä mielessä, eikä kiinnosta, vaikka nolaisin itseni. Jos tuo olisi pahinta, mitä voisi sattua, en miettisi hetkeäkään, otanko yhteyttä.

No mikä sit on pahinta, mitä voisi sattua jos ottaisit yhteyttä?

Vierailija
38164/39237 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun pitkän kärsivällisyyden jälkeen aikaikkuna sulkeutuu, niin se sulkeutuu... Ei mahda mitään. Tulevaisuudesta ei tietenkään kukaan tiedä.

Vain itsekeskeinen tolvana luo aikaikkunoita tunteille ja silti jättää ikkunan auki tulevaan. Manipuloivan trollin kirjoitus.

Erisivu

Vain harhainen idiootti kuvittelee, että itselle epämieluisa viesti on automaattisesti trolli. Taitaa sama harhainen olla tsemppaamassa ja roikottamassa muita harhaisia pysymään ketjussa, koska tämä on hänelle niin iso pala elämää. Kukaan ei ole tästä ketjusta mihinkään edennyt, vaikka vuosikausia olisi kuvitellut romanssia täällä elävänsä. Eiköhän se kerro olennaisen. Pääasiassa ketjun idea on muutaman vakkarin larppaus, siinä kaikki.

Vierailija
38165/39237 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun on tarjolla vain rajoja ja muureja, miksi ihmeessä kaipaat? Ilmeisesti siksi, että saat kontrolloinnista kiksejä ja siitä, että silti välitän sinusta.

Vierailija
38166/39237 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Me kuollaan kuitenkin kaikki joten mitä väliä nolata itsensä?

Nolaaminen ei ole ensimmäisenä mielessä, eikä kiinnosta, vaikka nolaisin itseni. Jos tuo olisi pahinta, mitä voisi sattua, en miettisi hetkeäkään, otanko yhteyttä.

No mikä sit on pahinta, mitä voisi sattua jos ottaisit yhteyttä?

Sanoin jo eilen, etten kerro sitä täällä. Tule kysymään, jos kiinnostaa.

Vierailija
38167/39237 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun pitkän kärsivällisyyden jälkeen aikaikkuna sulkeutuu, niin se sulkeutuu... Ei mahda mitään. Tulevaisuudesta ei tietenkään kukaan tiedä.

Vain itsekeskeinen tolvana luo aikaikkunoita tunteille ja silti jättää ikkunan auki tulevaan. Manipuloivan trollin kirjoitus.

Erisivu

Vain harhainen idiootti kuvittelee, että itselle epämieluisa viesti on automaattisesti trolli. Taitaa sama harhainen olla tsemppaamassa ja roikottamassa muita harhaisia pysymään ketjussa, koska tämä on hänelle niin iso pala elämää. Kukaan ei ole tästä ketjusta mihinkään edennyt, vaikka vuosikausia olisi kuvitellut romanssia täällä elävänsä. Eiköhän se kerro olennaisen. Pääasiassa ketjun idea on muutaman vakkarin larppaus, siinä kaikki.

Kuinka harhanen täytyy olla kuvitellessaan tietävänsä kirjoittajien elämänvaiheet, etenemiset ym härregyyd🤦

Vierailija
38168/39237 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

YOLO

Vierailija
38169/39237 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meillä muutoinkaan ole mitään yhteistä. Ihan erilaiset elämät ja elämän haasteet.

Vierailija
38170/39237 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

hyvää yötä tipu💖

Hyvää huomenta ja jussia😘

Vierailija
38171/39237 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivon että kaivattu saa muualta sen mitä en nyt pysty antamaan 

Hiljaista. Varmaan kuukausi viime kerrasta.

Vierailija
38172/39237 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä tykkään naisista jotka flirttailee paljon ja kaikille. Ei tosikkoja jaksa kukaan.

Itse flirttailen vain hänelle, josta olen kiinnostunut. Härnään. ;)

Vierailija
38173/39237 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Iloisuus ja huumorintaju eivät ole flirttailua, vaan ihmisen ominaisuuksia. Ihan vaan ettei tule väärinkäsityksiä. 😄 

Ja samaan kastiin menee keskustelu ja kiinnostus muista ihmisistä. Avoimet ja sosiaaliset ihmiset ovat luonnostaan sellaisia, eikä sillä ole flirtin kanssa tekemistä. Ei, vaikka kuinka niin kuvittelisi. Mutta, vaikka olisikin joskus, vastuu on aina jokaisella itsestään. Joillekin flirtti ei merkitse yhtään mitään, vaikka itse olisitte menossa siitä jo suoraan naimisiin. Kummankaan tapa ajatella ei ole oikea tai väärä, mutta keskenään vaan epäsopiva. 

Vierailija
38174/39237 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Erisivu

Itselleen ja toiselle saa asettaa rajat. Miksi ihmeessä pitäisi vain mukautua sen toisen ehtoihin vai onko niin, että vain toisella osapuolella on oikein määritellä ne?

Sivu

Joo ehdottomasti ap kannattaa rajoja, se on viisautta. Mutta ei se aikaikkuna edes ole aina itse asetettu. Kyse voi olla isommista asioista, joiden puitteissa ihminen joutuu toimimaan. 

Vierailija
38175/39237 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Erisivu

T. Eri kuin ap

Vierailija
38176/39237 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomenta! Joko täällä ollaan pystyssä?

Vasta muna.

Vierailija
38177/39237 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tämä on aitoa, niin uskon ja salaa toivon, että tämä kestää, vaikka nyt ei ole selkeästi oikea aika meille.

Ehkä se vielä tulee. Kivun kautta, muistele mitä juteltiin.

Vierailija
38178/39237 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

T3rppa! 🎶🥸💭🙋

-----------------------------

Savon 📧pateukselta 

ei muuta kuin 

_muikeat jussipyhäin 

toivotukset_. Muistakaa 

ruokkia lemmikit ja pukea

pelastusliivit sekä 

tietenkin kunnioittaa

Ylevää Tulta. 

Vesisade, onneksi,

ei metsäpaloja tiedossa.

Ei mulla muuta. Se on moro. x

Vierailija
38179/39237 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivon että kaivattu saa muualta sen mitä en nyt pysty antamaan 

No juu, onhan minullakin vasen ja oikea käsi. 

Vierailija
38180/39237 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei meillä muutoinkaan ole mitään yhteistä. Ihan erilaiset elämät ja elämän haasteet.

Elämäntavat, elämänvaiheet... useimmat asiat ovat sovitettavissa yhteen sopivalla uskalluksella. Vastasin kuin hänelle. Sivu