Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (39237)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei meillä muutoinkaan ole mitään yhteistä. Ihan erilaiset elämät ja elämän haasteet.
Elämäntavat, elämänvaiheet... useimmat asiat ovat sovitettavissa yhteen sopivalla uskalluksella. Vastasin kuin hänelle. Sivu
Onhan ne, jos on halua, mutta kun ei ole edes sitä.
Vierailija kirjoitti:
Äh, kaipaan sukulaissielua. Estotonta ja luovaa mieltä. En ole törmännyt kaltaiseesi ja kohtaaminen jäi syvälle mielen kiemuroihin.
Olet siis ajatuksissani. Toivoisin kuitenkin, ettei tämä jää ainoaksi kokemukseksi, jota mietin vanhana horisonttia tähyillessäni.
🥰
Vierailija kirjoitti:
T3rppa! 🎶🥸💭🙋
-----------------------------
Savon 📧pateukselta
ei muuta kuin
_muikeat jussipyhäin
toivotukset_. Muistakaa
ruokkia lemmikit ja pukea
pelastusliivit sekä
tietenkin kunnioittaa
Ylevää Tulta.
Vesisade, onneksi,
ei metsäpaloja tiedossa.
Ei mulla muuta. Se on moro. x
Päivää pastorinna 😁🌻
Vierailija kirjoitti:
YOLO
Live, love, laugh
Lääkärit ilman rajoja. Sieltä voisi löytyä mulle sopiva ihminen.
Vierailija kirjoitti:
T3rppa! 🎶🥸💭🙋
-----------------------------
Savon 📧pateukselta
ei muuta kuin
_muikeat jussipyhäin
toivotukset_. Muistakaa
ruokkia lemmikit ja pukea
pelastusliivit sekä
tietenkin kunnioittaa
Ylevää Tulta.
Vesisade, onneksi,
ei metsäpaloja tiedossa.
Ei mulla muuta. Se on moro. x
Samat toiveet takas.
Vierailija kirjoitti:
Bro. Kiitos vinkistä. 🥸🤓😆
Loukkaavaa on olettaa/luulla jotakin ja pitää oletuksiaan/luulojaan/harhojaan totena levittäen niitä "totuuksiaan" ja syyttää kyseistä luulojen perusteella edes keskustelematta ihmisen itsensä kanssa ja "kuuntelematta" tätä. Vaikka kuulee ei välttämättä kuuntele ymmärtäen.
Ystävälliselläkin ihmisellä on rajansa loukkauksille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivon että kaivattu saa muualta sen mitä en nyt pysty antamaan
No juu, onhan minullakin vasen ja oikea käsi.
Kiva kuulla, mitä vailla olet.
Sivu
Sivusta, mut yleensä se on just tuo. Jos löydät jostain miehen jolla on muutakin mielessä, kannattaa varmaan samalla laittaa lottokin vetämään 😅
Kummallisia miehiä tunnet. Ei kaikki miehet ajattele koko ajan vain panemista. Monella on paljon kiinnostavampia tehtäviä elämässään ja moni ajattelee muitakin asioita kuin itseään ja oman mielihyvänsä maksimointia. Se ei silti sulje pois, etteikö seksi kiinnostaisi. Jos toinen kiinnostaa pelkästään seksin takia, mitä sellaisella ihmisellä tekee? Ei mitään.
Sivu
Vierailija kirjoitti:
Eli pääasia että on lääkäri.
Näh, kyllästyin ketjun trolleihin ja provoihin. On parempaakin tekemistä. Lämmintä kesää!
🌻__
Menen nyt.
Take care guys.
Blessed. x
__🌾
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli pääasia että on lääkäri.
Ei vaan se, että ihmisen kanssa voi olla tekemisissä ja hänellä on elämässään ihanteita, jotka eivät kerrytä vain omaa tai läheisten hyvää, kuten tehdä maailmasta parempi paikka jopa oman henkensä kustannuksella.
Näh, kyllästyin palstaprovoihin. Sitähän täällä on. Parempaakin tekemistä kuin lukea tätä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perhe on minulle se tärkein. Matkat, harrastukset ja lomat heidän kanssa. Se on realiteetti.
Kuuluuko perheeseen myös puoliso..?
Keneltä luulet harhainen kyseleväsi ano palstalla yksityisasioita 🤦
Mitä harhaista siinä on, jos ihmettelee ketä tuollainen henkilö kaipaa, joka haluaa viettää aikansa perheensä kanssa 😅
Se perheensä kanssa aikaa viettävä haluaa hieroa erinomaisuuttaan jonkun naamaan ilman että joutuisi kasvotusten kertomaan.
Mitä erinomaista perhejuhannuksessa on ja miksi ihmeessä siitä olisi yhtään kenellekään tilivelvollinen sen kummemmin? Oletko ihan tästä maailmasta?
Vierailija kirjoitti:
Ei muuta kuin kadulle yhteystietoja kysymään. Feissareilta siis.
Kiva kuulla, mitä vailla olet.
Sivu