Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Vierailija
10.11.2025 |

Kaipaan.

Kommentit (37646)

Vierailija
37561/37646 |
18.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ootkohän sä töissä vai jo lomalla? 🙂

Ei kuulu palstalle yksityisasiat. 

Kuinka te ette tajua sitä ettei kaikki halua yksityisasioitaan palstalle. Ei vaikka olisi kuinka anomuumia

Minä lähinnä ihmettelen jokaista, joka kirjoittaa sellaisia minnekään edes anonyymisti. Tai alkavat chattailla harhaisina kuten sille toiselle puhuen. sivus

Siinäs ihmettelet. Sulla riittää ihmettelemistä. Ei tarvii edes täällä niitä ihmetyksenaiheita luetella. Senkus vaan itseksesi ihmettelet. Samalla kun yksiksesi yskähtelet.

Eipä se muiden tietojen jakelu teitä yhtään lähennä kaivattujenne kanssa, joten yksinänne tekin yskähtelette edelleen. Eri

Kuules nyt sinä Keeperin Eri siellä, et tiedä mitään kaivatun ja minun läheisyydestä. 

Vierailija
37562/37646 |
18.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ei heilaa Helluntaina, niin ei koko kesänä. Paitsi Jumalan armosta Juhannuksena. 

Viimeiset hetket siis käsillä, nyt kaikki ihan hulluina tekemään niitä juhannustaikoja…

Juhlapyhät kirjoitetaan pienellä

Ei aina, kuten juuri huomasit.

Viikonpäivät, kaikki kuut,
joulun sekä juhlat muut,
asukkaat ja kieletkin,
pienellä me kirjoitamme,
lauseen keskellä,
jos on ne.

Eikö sulle opetettu tätä muistisääntöä alakoulussa? 

Sivusta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
37563/37646 |
18.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhannus edessä. Miksi et vietä Juhannusta hänen kanssaan, ketä kaipaat? Hänen kanssa sinun kuuluisi olla jos kerran ajatuksesi ovat hänen luonaan 💖

Vierailija
37564/37646 |
18.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Bäänist kaivetu lämpimän tilaa

T mieheltä 

mikä on bääni?

Taas ränni päällä T gubelilla.

Vierailija
37565/37646 |
18.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka te ette tajua sitä ettei kaikki halua yksityisasioitaan palstalle. Ei vaikka olisi kuinka anomuumia

Minä lähinnä ihmettelen jokaista, joka kirjoittaa sellaisia minnekään edes anonyymisti. Tai alkavat chattailla harhaisina kuten sille toiselle puhuen. sivus

Siinäs ihmettelet. Sulla riittää ihmettelemistä. Ei tarvii edes täällä niitä ihmetyksenaiheita luetella. Senkus vaan itseksesi ihmettelet. Samalla kun yksiksesi yskähtelet.

Eipä se muiden tietojen jakelu teitä yhtään lähennä kaivattujenne kanssa, joten yksinänne tekin yskähtelette edelleen. Eri

Kuules nyt sinä Keeperin Eri siellä, et tiedä mitään kaivatun ja minun läheisyydestä. 

Etpä sinäkään tuon edellisen, joten turhaan häntä näpäytit.

Vierailija
37566/37646 |
18.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etkö tiedosta sitä ettei nettiin ole hyvä kaikkea kaikille kirjoittaa. Etenkään tunnisteita. 

Mä en itse haluaisi lukea tunnistettavasti itsestäni täällä tai missään, joten en sitä myöskään kaivatulle tee. Kysykää aina, ennen nettiin kirjoittamista, että sopiiko henkilölle se, jos sen pystyy tunnistamaan. 

Sivusta

Vierailija
37567/37646 |
18.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ei heilaa Helluntaina, niin ei koko kesänä. Paitsi Jumalan armosta Juhannuksena. 

Viimeiset hetket siis käsillä, nyt kaikki ihan hulluina tekemään niitä juhannustaikoja…

Kyllä, ihan aina. Se, että sinä kirjoitat ne väärin, ei ole perustelu millekään muulle kuin sille, ettet osaa kieltäsi.

Kehotan sinua sivistämään itseäsi ja tutustumaan ensi alkuun  vaikka Christer Kihlmanin teokseen Madeleine. Jos siltä pilkkujen ja alkukirjainten parissa askartelultasi jää aikaa! 

Vierailija
37568/37646 |
18.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

🔴

Minulta ei minkäänlaista 

kommenttia kylän väestä 

juøruilijan roolissa.

En usko 'kylän väen'

juurikaan liittyvän asioihin;

he ovat fiksua savolaista/

tervepäistä normiväkeä

perheineen.

.

Vain tähän yhteen

probleemataloon linkittyneet

(päihdetausta)yksilöt

kenties liittyvät. 🤔

.

Sieltä vielä tähän vuoteen 

saakka kàunaillen/katkerin

kåståmotiivein hāātöön 

ja/tai l4suun liittyen, 

vaikka emme 

koskaan ole edes jutelleet

kasvotusten.. emme pienen, 

lyhyen tuokion vertaa talosta 

lähtemään joutuneiden

kanssa. Totuus. -E-

🔵

Vierailija
37569/37646 |
18.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etkö tiedosta sitä ettei nettiin ole hyvä kaikkea kaikille kirjoittaa. Etenkään tunnisteita. 

Mä en itse haluaisi lukea tunnistettavasti itsestäni täällä tai missään, joten en sitä myöskään kaivatulle tee. Kysykää aina, ennen nettiin kirjoittamista, että sopiiko henkilölle se, jos sen pystyy tunnistamaan. 

Sivusta

Joo hei hyvä idea, nyt kaikki laittamaan yyveetä kaivatulle ja kysymään lupaa vauvapalstalla kaipaamiseen!! Hopihopi siitä 

Vierailija
37570/37646 |
18.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en oo ikinä nähny täällä sellaisia tunnisteita keneltäkään mistä jonkun voi oikeasti tunnistaa joku ulkopuolinen. Tulkaa ulos niin ehkä törmätään, tai ainakin rauhoitutte.

Vierailija
37571/37646 |
18.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juhannus edessä. Miksi et vietä Juhannusta hänen kanssaan, ketä kaipaat? Hänen kanssa sinun kuuluisi olla jos kerran ajatuksesi ovat hänen luonaan 💖

Hän viettänee sen ihan oman kumppaninsa kanssa, miksi edes pitäisi minun kanssani se sinun mielestäsi viettää? 😅 Itse taas en edes vietä juhannusta sen kummemmin kuin muitakaan kesäiltoja, jos on hyvä ilta niin vien toki kissat valjastelemaan mutta ei mua muu meno kiinnosta. 

Vierailija
37572/37646 |
18.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ansku,

on kulunut aikaa, ehkä liikaakin, mutta jokin sinussa ei ole koskaan hävinnyt minusta. Se elää hiljaisina hetkinä, yössä, unien rajamailla — siellä missä sinä usein yhä olet.

Sinun silmäsi… ne siniset, kuin pohjoisen kirkas taivas pakkasaamuna. Niissä on kimallus, joka ei sammu, vaikka vuodet kulkevat ohitse. Muistan vieläkin, miten katseessasi oli joskus ilkikurinen pilke, kuin salaisuus jota maailma ei vielä tunne. Ja se hymy — niin vaivaton ja täydellinen, kuin kesäyön ensimmäinen lämmin tuuli pitkän talven jälkeen.

Ehkä siksi palaan luoksesi unissani.

Siellä me kävelemme yhdessä, sanomatta mitään, mutta ymmärtäen kaiken. Katsomme jylhää jokilaaksoa, jonka yllä valo viipyy pitkään, aivan kuin aika olisi unohtanut kiireensä. Sinä seisot siinä vierelläni, tummat hiukset tuulen liikkeessä, ja kaikki tuntuu oikealta — siltä kuin sen olisi aina pitänyt olla.

Ja sitten minä herään.

Herään hiljaisuuteen, ja hetken ajan en ymmärrä, miksi maailma tuntuu vajavaiselta. Kunnes muistan — sinä olit siinä, mutta vain unessa. Se on se hetki, jolloin kaipaus hiipii takaisin, pehmeänä mutta sitkeänä, kuin varjo joka ei katoa.

En tiedä, minne elämä on sinut vienyt. Mutta tiedän, että jokin sinussa kosketti minua silloin lähes kymmenen vuotta sitten — eikä se ole koskaan täysin hellittänyt.

Ehkä tämä viesti on vain tuulen kuiskaus menneestä, tai ehkä se on silta johonkin, mikä vielä odottaa nimeään.

Hyvää mittumaaria sinulle, Ansku.
Toivottavasti valo löytää sinut — niin kuin se joskus löysi minut sinun katseestasi.

Vierailija
37573/37646 |
18.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvää juhannusta! Olet ajatuksissani. 🤗🧡

Samoin ajatuksissani  olet. Hyvää ja leppoisaa juhannusta!  🧡🤗

Vierailija
37574/37646 |
18.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en oo ikinä nähny täällä sellaisia tunnisteita keneltäkään mistä jonkun voi oikeasti tunnistaa joku ulkopuolinen. Tulkaa ulos niin ehkä törmätään, tai ainakin rauhoitutte.

Kummallinen luulo tuo, että jos joku on sinun kanssasi eri mieltä jostakin niin hän on heti jotenkin rauhaton. Kyllä tänne ihan rauhassa ihmiset kirjoittaa, huoli pois.

Vierailija
37575/37646 |
18.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhlapyhät kirjoitetaan

aina pienellä, elleivät ne

aloita lausetta/virkettä.

Eikö tämä ole alakoulun

kolmosluokan asia?

.

x

Vierailija
37576/37646 |
18.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole 1800-luvun hölötyksiin uskova vanhus. Ohi. 

Vierailija
37577/37646 |
18.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, ihan aina. Se, että sinä kirjoitat ne väärin, ei ole perustelu millekään muulle kuin sille, ettet osaa kieltäsi.

Kehotan sinua sivistämään itseäsi ja tutustumaan ensi alkuun  vaikka Christer Kihlmanin teokseen Madeleine. Jos siltä pilkkujen ja alkukirjainten parissa askartelultasi jää aikaa! 

Mä olen lukenut tuon ajat sitten. Ei muuta sitä tosiasiaa, että juhlapyhät tulee pienellä

Vierailija
37578/37646 |
18.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin teen ja kannattaisi monen muunkin harhaisten tehdä. Mukavaa päivää. sivus

Vierailija
37579/37646 |
18.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

💖

💖🥺

Vierailija
37580/37646 |
18.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset