Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Vierailija
10.11.2025 |

Kaipaan.

Kommentit (37595)

Vierailija
37521/37595 |
18.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun ihastuksella taitaa mielenkiinnon kohde vaan aina vaihtua ja entinen joutaa romukoppaan. Ja samalla pitäisi olla kumppanilleen uskollinen. Ehkä ei ole ihastukseni arvoinen, nyt kun tarkemmin miettii!

Nii kun yksinkertaisena ihmisenä uskot kylän juoruakkoja? Ihminen voi olla ystävällinen ja muut tulkitsee sen väärin ja voi olla ystävällinen plus myös ihastunut. Ja sinä voit hyvinkin olla ihastuksen kohde. 

Vierailija
37522/37595 |
18.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisiko ihannenainen sellainen, joka luo ympärilleen lempeyttä, rauhaa, iloa, sopua, kauneutta?

Ollu ehkä joskus viime vuosituhannen alussa. Nykyään toivotaan että olis ihan jopa oma persoonallisuus mukana. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
37523/37595 |
18.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitähän junannustaikoja sitä tekisi, jotta näkisi edes kaivatun kuvajaisen? Mustikanvarvuista kimppu käteen ja kävelyä saunarakennuksen ympäri raivokkaasti outoja loitsuja mutisten? Jos kaivatun kasvot ilmestyvät saunan ikkunaan taika on toiminut.

Jos meet hänen saunan ympäri mumisemaan, niin takuulla onnistuu.

Vierailija
37524/37595 |
18.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on vaan niin kova migreeni, että en pysty nyt seuraamaan teidän naljailua !

Ei täällä ole mitään naljailua, sairasta rauhassa

Vierailija
37525/37595 |
18.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tee juhannuksena mitään enkä mene minnekään. Puutarhahommia saatan tehdä.

Vierailija
37526/37595 |
18.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun ihastuksella taitaa mielenkiinnon kohde vaan aina vaihtua ja entinen joutaa romukoppaan. Ja samalla pitäisi olla kumppanilleen uskollinen. Ehkä ei ole ihastukseni arvoinen, nyt kun tarkemmin miettii!

Nii kun yksinkertaisena ihmisenä uskot kylän juoruakkoja? Ihminen voi olla ystävällinen ja muut tulkitsee sen väärin ja voi olla ystävällinen plus myös ihastunut. Ja sinä voit hyvinkin olla ihastuksen kohde. 

Tai sitten se on just kuten aloittaja kuvaili. Mistä me täällä tiedetään, turhaa arvailla. 

Vierailija
37527/37595 |
18.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naistenpalstalla? Missä sellainen on?

Tämä sivusto, mutta pershäröt ovat tehneet siitä muuta kuin naisten keskustelupalstan.

Jos ymmärtää sivun otsikon niin ei yritäkään viritellä täällä keskustelua saati sitten ohistelua!

Vierailija
37528/37595 |
18.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai sitten se on just kuten aloittaja kuvaili. Mistä me täällä tiedetään, turhaa arvailla. 

En mä tiiä. Itselläni on vaan traumoja pikkykylän juoruilijoista tai jouruilemisesta pienissä yhteisöissä (esim. koulussa) :/ Jostakin syystä olin usein kohteena kaikenlaiselle mielikuvitukselle. Uskon, että monta hyvää alkavaa ihmissuhdetta on pilattu juoruilla.

Vierailija
37529/37595 |
18.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En mä tiiä. Itselläni on vaan traumoja pikkykylän juoruilijoista tai jouruilemisesta pienissä yhteisöissä (esim. koulussa) :/ Jostakin syystä olin usein kohteena kaikenlaiselle mielikuvitukselle. Uskon, että monta hyvää alkavaa ihmissuhdetta on pilattu juoruilla.

Jaa, no missä aloittajan tapauksessa edes luki että kyse on mistään pikkupaikkakunnasta? Saati juoruista?

Älä aina luule että kaikkien tilanne on sama kuin jokin sun oma traumaattinen tilanne. Täällä on erilaisia tilanteita erilaisilla ihmisillä. 

Vierailija
37530/37595 |
18.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Perhe on minulle se tärkein. Matkat, harrastukset ja lomat heidän kanssa. Se on realiteetti.

Kuuluuko perheeseen myös puoliso..?

Vaihtelevasti.

Vierailija
37531/37595 |
18.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa, no missä aloittajan tapauksessa edes luki että kyse on mistään pikkupaikkakunnasta? Saati juoruista?

Älä aina luule että kaikkien tilanne on sama kuin jokin sun oma traumaattinen tilanne. Täällä on erilaisia tilanteita erilaisilla ihmisillä. 

En mä luulekaan. Osallistuin keskusteluun jakamalla omaa kokemusta. 

Vierailija
37532/37595 |
18.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En mä luulekaan. Osallistuin keskusteluun jakamalla omaa kokemusta. 

Ja haukkumalla aloittajan yksinkertaiseksi ihmiseksi? 🙃 

Vierailija
37533/37595 |
18.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en tee juhannuksena mitään enkä mene minnekään. Puutarhahommia saatan tehdä.

Sama juttu.  Omassa puutarhassa saa touhuta luonnon rauhassa.

Vierailija
37534/37595 |
18.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aurinkoa ja kaikkea hyvää juhannukseen toivotan kaipaamalleni.

Vierailija
37535/37595 |
18.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvää juhannusta kaikille ihanille kesäkissoille😻

Jäikö kesäkanat nyt ilman toivotuksia? Kylmä jussi tulossa… ?

Vierailija
37536/37595 |
18.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Perhe on minulle se tärkein. Matkat, harrastukset ja lomat heidän kanssa. Se on realiteetti.

Kuuluuko perheeseen myös puoliso..?

Keneltä luulet harhainen kyseleväsi ano palstalla yksityisasioita 🤦

Vierailija
37537/37595 |
18.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuumalta, kurvikkaalta kissalta halaus ja iloisen juhannuksen toivotus kaivatulleni! Tanssahdellen kohti keskikesää, salainen mielitietty.

Vierailija
37538/37595 |
18.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yhdistelly, juurikaan kirjoitellu, mut terveiset jätän otsikon mukaisesti, niin ei tuu kenellekkään paha mieli... -->

Vierailija
37539/37595 |
18.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aja riitapukari pois,

niin sopu palaa,

tulee loppu torasta

ja parjauksista

Te itse luotte tänne sitä riitaa just tällaisilla välikommenteilla. Kukaan muu ei tässä riitele kuin sinä juuri nyt.

.

.

Kursiivitekstistä tuli 

näköjään 

palstamaneeri nro1.

[Latinan verbistä

cursare; juosta].

.

Mikään kursiivilyriikka

ei tullut Savon

E-naiselta.

.