Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (12977)
Vierailija kirjoitti:
Jos mun pitäisi miehenä sanoa että mikä koira olisin luonteeltani niin se olisi kultainennoutaja.
Mikset collie? Sitä on sanonta että nuolee kuin Lassie, voisi myydä sut naisille paremmin kuin mikään keskiskaljannoutaja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies nähäänkö me millon? Vai olenko ollut taas turhan toiveikas?
Mä haluaisin kyllä nähdä, jos oot kaipaamani..
No hän ei oo irl sitä toistaiseksi osoittanut
Ei halua nähdä sinua. Mitä paskaa hänelle teit?
Onko sulla joku ongelma? Viestit ei koske sua
Minulla ei ole ongelmaa. Sinulla on koska kaivattusi ei halua nähdä sinua. Mitä paskaa hänelle teit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Persläven luonteella varustettua ei kukaan halua.
Monikin. Miehelle käy millainen nainen vaan kun tarpeeksi kauniiksi mennään. Oikeasti kaunis nainen saa olla ihan kuinka kusipäinen tahansa ja sille on jonossa ottajia
Samoin kauniille naisille tekee aloitteita nekin miehet jotka eivät muka tee aloitteita. Tarkoittaa vaan että eivät tee aloitetta just sulle.eri
Juuri näin.
Vierailija kirjoitti:
Jos et vappuna kaivattuasi missään näe niin hän välttelee sinua! Mitähän paskaa hänelle olet tehnyt?
Miten hän ilmestyisi mun kotiini sisälle, olin tehnyt paskaa tai en? Kenen avaimilla? Vähän vaikea on siis nähdä nyt kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Mies nähäänkö me millon? Vai olenko ollut taas turhan toiveikas?
Lokakuussa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olis kiva ottaa ja lähteä. Varmasti vaihtaisinkin maisemaa, jos se olisi mahdollista. Ei tarvitsisi nähdä sinua kuin joskus sattumalta. Nyt ollaan ikuisesti samassa kaupungissa.
Mikähän tekee hänestä (kaivatusta?)niin vastenmielisen, että satunnainen näkeminenkin olisi liikaa?
Sivusta
Miksi aina ymmärrätte kaiken nurin kurin? Ei tarkoita, että toinen olisi vastenmielinen, jos välillä tuntuu, että ei halua nähdä. Ei ole kiva nähdä ihmistä, josta haaveili, mutta asiasta ei mitään koskaan tullut.
Mä ainakin haluaisin nähdä kaivattuani joka tapauksessa, vaikka hänellä tunteet olisivatkin viilenneet. Mulla kuitenkin tulee olemaan häntä kohteen aina lämpimät tunteet.
No joo, mutta sinä kaipaatkin aivan huipputasolla. Saanko sanoa sinua mestariksi?
Toi niitä ns Parempia Kaipaajia. Ne itse nimittää itseään Tosikaipaajiksi.
Mieti nyt vttu miten surullista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakastan sinua syvästi L. Kaipaan ja ikävöin 24/7.
Minä sinua. (Edellyttäen, että olet se oikea etkä trollipeikko)
Entäs vaimo?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kanat eivät pissi, kuten eivät muutkaan linnut.
Närhen munat on helpompi näyttää 🤣
Närhen munat on maailman vaikeimmat löytää ja näyttää, siitä tulee sanonta näyttää närhenmunat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos et vappuna kaivattuasi missään näe niin hän välttelee sinua! Mitähän paskaa hänelle olet tehnyt?
Miten hän ilmestyisi mun kotiini sisälle, olin tehnyt paskaa tai en? Kenen avaimilla? Vähän vaikea on siis nähdä nyt kyllä.
Kaula hiessä etsit häntä vappuhulinoista, mutta et tavoita koska hän välttelee sinua. Mitä paskaa hänelle teit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entäs vaimo?
Ei oo kotona.
Terveisiä ihmiselle jonka mielestä alusta on vajaa, kuten on aika ja enemmistö ihmisistä. Terveisiä ihmiselle joka kaipaa aitoa keskustelua ja ihmettelee älytöntä kulutusta sekä aivotonta markkinataloutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entäs vaimo?
Mitä vaimosta?
Vaimo siis löytyy. Lähtikö vaimo menemään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entäs vaimo?
Ei oo kotona.
Laita viestiä mulle.
Vierailija kirjoitti:
Vaimo siis löytyy. Lähtikö vaimo menemään?
Mulla ei oo vaimoa.
Olen varmaan maailman epäonnisin ihminen rakkaudessa.
Vierailija kirjoitti:
Terkkuja molempien O:lle.
Mille oolle?
Menin naimisiin. En jaksanut kantaa vaimoani kynnyksen yli joten vaimoni kantoi minut niskaperseotteella hääsviittimme sänkyyn.