Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Vierailija
10.11.2025 |

Kaipaan.

Kommentit (12924)

Vierailija
3721/12924 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos et vappuna kaivattuasi missään näe niin hän välttelee sinua!  Mitähän paskaa hänelle olet tehnyt? 

Miten hän ilmestyisi mun kotiini sisälle, olin tehnyt paskaa tai en? Kenen avaimilla? Vähän vaikea on siis nähdä nyt kyllä.

Kaula hiessä etsit häntä vappuhulinoista, mutta et tavoita koska hän välttelee sinua. Mitä paskaa hänelle teit? 

Jätitkö lukematta vai etkö osaa lukea? Olen ollut eilen ja tänään pelkästään kotona, en suinkaan missään hulinoissa. Vihaan kaikkia rynnäkköpyhiä ja mulla on paljon töitä.

Vastaa siis mun edellisen viestin kysymyksiin.

Osaan lukea, mutta valehtelet kuin sika. Kaula hiessä etsit häntä, mutta et häneen törmää koska hän välttelee sinua. Töitäkö tekisit, kun täällä ehdit parkua. Et vain halua kertoa, mitä paskaa hänelle teit? Oliko niin pahaa? 

Et siis osaa lukea. Tsemppiä!

Vierailija
3722/12924 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

When reality kicks in ja tajuan viimein sen, millä arvoasteikolla olen ihmisille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3723/12924 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen toipuva entinen kaipausketjulainen. Olin pitkään jumissa, täällä ja tosielämän puolella meni monta vuotta täysin hukkaan suurien tunteiden takia. Tsemppiä ja rohkeutta tosielämään teille kaikille!

Millä pääsit irti?

Vierailija
3724/12924 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos et vappuna kaivattuasi missään näe niin hän välttelee sinua!  Mitähän paskaa hänelle olet tehnyt? 

Väärin. Olen väsynyt, enkä poistu kotoa.

Edellisen logiikalla kaivattus on tehnyt sulle jotakin paskaa ja välttelet sitä, koska se ei voinut nähdä sua vappuna

Vierailija
3725/12924 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten hän ilmestyisi mun kotiini sisälle, olin tehnyt paskaa tai en? Kenen avaimilla? Vähän vaikea on siis nähdä nyt kyllä.

Kaula hiessä etsit häntä vappuhulinoista, mutta et tavoita koska hän välttelee sinua. Mitä paskaa hänelle teit? 

Jätitkö lukematta vai etkö osaa lukea? Olen ollut eilen ja tänään pelkästään kotona, en suinkaan missään hulinoissa. Vihaan kaikkia rynnäkköpyhiä ja mulla on paljon töitä.

Osaan lukea, mutta valehtelet kuin sika. Kaula hiessä etsit häntä, mutta et häneen törmää koska hän välttelee sinua. Töitäkö tekisit, kun täällä ehdit parkua. Et vain halua kertoa, mitä paskaa hänelle teit? Oliko niin pahaa? 

Älä käy muiden kimppuun jos hommat ei suju. Itse olet syypää, ettet saa kaivattuasi. Mitä paskaa hänelle teit? 

Vierailija
3726/12924 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En silti tajua.

Vielä kerran.

Joskus ekat, joskus tokanimien ekat, joskus tuplat, kuten tänään. Toisina päivinä tuo osuu sitten eri tunnisteisiin. Välillä osoitteiden ekat ja mitä niitä nyt on. Kun hokaat niin palapeli on valmis. Sitten voi lisätä myös ne pari englanninkielistä toivotusta, niin se on jo kirsikka palapelin päällä.

Vierailija
3727/12924 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

When reality kicks in ja tajuan viimein sen, millä arvoasteikolla olen ihmisille.

Ketä kiinnostaa ihmisten mielipiteet.

Vierailija
3728/12924 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi se poistui?

Mikä?

Vierailija
3729/12924 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen varmaan maailman epäonnisin ihminen rakkaudessa.

Ehkäpä. Mitä paskaa teit kaivatullesi? Ehkä ei ole kyse epäonnestasi vaan paskoista teoistasi? 

Sulla on aika erikoinen ajattelutapa ja johtopäätökset muiden tilanteista edes tuntematta anonyymia ihmistä. 

Vierailija
3730/12924 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hauskaa vappua mun omalle broilerille. 😘😘

Kananpoika ei välttis oo mikään broileri

Vierailija
3731/12924 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ketä kiinnostaa ihmisten mielipiteet.

Niinpä. =P

(Sivusta..)

Vierailija
3732/12924 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En silti tajua.

Vielä kerran.

Joskus ekat, joskus tokanimien ekat, joskus tuplat, kuten tänään. Toisina päivinä tuo osuu sitten eri tunnisteisiin. Välillä osoitteiden ekat ja mitä niitä nyt on. Kun hokaat niin palapeli on valmis. Sitten voi lisätä myös ne pari englanninkielistä toivotusta, niin se on jo kirsikka palapelin päällä.

Aha. En silti. Kässää. 

Vierailija
3733/12924 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitää laittaa myöhemmin uusiksi.

Siirrätkö ikuisesti myöhempään meidän tapaamista? 

Vierailija
3734/12924 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen hunajamarinoitu broileri: eli makee kundi ja saa vanhankin suolan janottamaan.

Vierailija
3735/12924 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen hunajamarinoitu broileri: eli makee kundi ja saa vanhankin suolan janottamaan.

Oot se mun jos meillä on 15v ikäero. 

Vierailija
3736/12924 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ainakin haluaisin nähdä kaivattuani joka tapauksessa, vaikka hänellä tunteet olisivatkin viilenneet. Mulla kuitenkin tulee olemaan häntä kohteen aina lämpimät tunteet.

Kauniisti sanottu ja osoittaa, että välität hänestä aidosti. Näin itsekin ajattelen, vaikka en voikaan nyt hakeutua näkösälle. Mutta jos sattumalta näkisin, ilahtuisin(/panikoisin). 

Vierailija
3737/12924 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa, täällä olisi yksi kova haastaja.

Vierailija
3738/12924 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä käy muiden kimppuun jos hommat ei suju. Itse olet syypää, ettet saa kaivattuasi. Mitä paskaa hänelle teit? 

Ei kukaan ole käynyt kimppuusi, rauhoitu. Kaikki on hyvin.

Vierailija
3739/12924 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkäpä. Mitä paskaa teit kaivatullesi? Ehkä ei ole kyse epäonnestasi vaan paskoista teoistasi? 

Sulla on aika erikoinen ajattelutapa ja johtopäätökset muiden tilanteista edes tuntematta anonyymia ihmistä. 

Päättelykykyni on aina ollut loistava. En halua tuntea ihmistä, joka tekee paskaa kaivatulleen. Ja sen lisäksi valehtelee kun sika. Se on hyvä piirteeni, että osaan kohdella naistani hyvin ja kunnioituksella. Luulenpa sen johtuvan siitä, että olen sinua älykkäämpi. Mitä paskaa hänelle teit? 

Vierailija
3740/12924 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Päättelykykyni on aina ollut loistava. En halua tuntea ihmistä, joka tekee paskaa kaivatulleen. Ja sen lisäksi valehtelee kun sika. Se on hyvä piirteeni, että osaan kohdella naistani hyvin ja kunnioituksella. Luulenpa sen johtuvan siitä, että olen sinua älykkäämpi. Mitä paskaa hänelle teit? 

Dunning Kruger?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä yhdeksän