Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (12977)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos et vappuna kaivattuasi missään näe niin hän välttelee sinua! Mitähän paskaa hänelle olet tehnyt?
Miten hän ilmestyisi mun kotiini sisälle, olin tehnyt paskaa tai en? Kenen avaimilla? Vähän vaikea on siis nähdä nyt kyllä.
Kaula hiessä etsit häntä vappuhulinoista, mutta et tavoita koska hän välttelee sinua. Mitä paskaa hänelle teit?
Jätitkö lukematta vai etkö osaa lukea? Olen ollut eilen ja tänään pelkästään kotona, en suinkaan missään hulinoissa. Vihaan kaikkia rynnäkköpyhiä ja mulla on paljon töitä.
Vastaa siis mun edellisen viestin kysymyksiin.
Vierailija kirjoitti:
Olen varmaan maailman epäonnisin ihminen rakkaudessa.
Ehkäpä. Mitä paskaa teit kaivatullesi? Ehkä ei ole kyse epäonnestasi vaan paskoista teoistasi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Terkkuja molempien O:lle.
Mille oolle?
L ja T tietää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies nähäänkö me millon? Vai olenko ollut taas turhan toiveikas?
Lokakuussa
Ja minkä ihmeen takia lokakuussa?
Vierailija kirjoitti:
Vaimo siis löytyy. Lähtikö vaimo menemään?
Ei se aina mikään vaimo ole, vaikka mies varattu oliskin. Ei minustakaan hänen vaimoaan tulisi, vaikka olisimme pari. Ei kaikki halua mennä naimisiin.
Vierailija kirjoitti:
Jos et vappuna kaivattuasi missään näe niin hän välttelee sinua! Mitähän paskaa hänelle olet tehnyt?
Väärin. Olen väsynyt, enkä poistu kotoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten hän ilmestyisi mun kotiini sisälle, olin tehnyt paskaa tai en? Kenen avaimilla? Vähän vaikea on siis nähdä nyt kyllä.
Kaula hiessä etsit häntä vappuhulinoista, mutta et tavoita koska hän välttelee sinua. Mitä paskaa hänelle teit?
Jätitkö lukematta vai etkö osaa lukea? Olen ollut eilen ja tänään pelkästään kotona, en suinkaan missään hulinoissa. Vihaan kaikkia rynnäkköpyhiä ja mulla on paljon töitä.
Vastaa siis mun edellisen viestin kysymyksiin.
Osaan lukea, mutta valehtelet kuin sika. Kaula hiessä etsit häntä, mutta et häneen törmää koska hän välttelee sinua. Töitäkö tekisit, kun täällä ehdit parkua. Et vain halua kertoa, mitä paskaa hänelle teit? Oliko niin pahaa?
Vierailija kirjoitti:
Jos mun pitäisi miehenä sanoa että mikä koira olisin luonteeltani niin se olisi kultainennoutaja.
Ne onkin ihania. Vähän höppänöitä mutta niin uskollisia ja kultaisia🤍🤍🤍
Herkullisen näköisiä munkkeja.
Tuntui ikävältä kun et reagoinut mitenkään.
Vierailija kirjoitti:
Jäänkin kotiin. Huomenna lähden.
Ai tänne pohjoisemmaks huomenna?
Jessus mitä porukkaa kun lukee näitäkin. Onneksi välttelen ihmisiä.
Oisitpa täällä kaipaamani. Silittelisin ja hellisin sua niin hyvin kuin osaisin. 😊
Hauskaa vappua mun omalle broilerille. 😘😘
Pitää laittaa myöhemmin uusiksi.
Vierailija kirjoitti:
Avo vaimo
Ei kaikki muuta yhteen vaikka seurusteliskin
Olen toipuva entinen kaipausketjulainen. Olin pitkään jumissa, täällä ja tosielämän puolella meni monta vuotta täysin hukkaan suurien tunteiden takia. Tsemppiä ja rohkeutta tosielämään teille kaikille!