Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Vierailija
10.11.2025 |

Kaipaan.

Kommentit (36338)

Vierailija
36141/36338 |
16.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ole sit hiljaa. Pidä tunkkis. En ala itseeni tyrkyttää.

Ota rakas omena. 🍎

Ja se korjaa tilannetta miten?

Saat muuta tekemistä.

Vierailija
36142/36338 |
16.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla riitä älykkyysosamäärä luovuuteen ja teoretisointiin. Maailma ei menettänyt minussa mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
36143/36338 |
16.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mulla riitä älykkyysosamäärä luovuuteen ja teoretisointiin. Maailma ei menettänyt minussa mitään.

Monella on tietoa ja osaamista joka ei työksi muutu. Harrastaa aina voi ja vaikka kertoa muille.

Vierailija
36144/36338 |
16.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat kohta nähdä, Lumikki.

Vierailija
36145/36338 |
16.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen todella taiteellinen, luova ja käytännöllinen, analyyttinen, mutta en kovin teoreettinen. :) 

Vierailija
36146/36338 |
16.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

7 kääpiötäkö?

Vierailija
36147/36338 |
16.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikooko Lystikäs vilauttaa? 

Vierailija
36148/36338 |
16.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräässä videopelissä kehitin bottien reittiteorian. Opettelimme lapsuuden kaverin kanssa niiden reitit ja tunnistamisen ja reitin vaihdokset.

Vierailija
36149/36338 |
16.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle alkaa riittää.

Vierailija
36150/36338 |
16.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitan runollisella sanajärjestyksellä. Olennainen osa ja täky edellä asioihin.

Vierailija
36151/36338 |
16.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mut sen takia tarvitsen mun erakkopäiviä, luen ihmisistä liikaa, sekunneissa. Tää ei ole mitään flexailua vaan kyse on vaistonvaraisesta asiasta, jota en voi hallita. Syö energiaa tolkuttomasti. En halua tietää kaikkea sitä minkä otan vastaan.

Mullakin on toi sama. Luen ihmisten ilmeistä, äänensävyistä ja eleistä niin paljon, että välillä ei jaksaisi sitä....

Voi helvetti jee... Minä osaan kans, minä osaan jopa lukee loitsuja vau! Se on koulussa opetettua, se lukeminen meinaan, loppu on ihan jotain muuta. Jos niinku tajuutte, vink vink... 

Et ymmärrä nonverbaalista viestintää?

Täh? Enhän minä niin väittänyt 😂 lueppa uudestaan noi kommentit joihin vastasin. Niissä annettiin ymmärtää ihan normaalilla lukutaidolla, että osataan tulkata vähän enemmänkin, jollain meedion intuitiolla koko ihminen ja sen historia jne. Sehän on ihan NORMAALIA osata kommunikoida myös kehonkielellä, ja me kaikki tehdään sitä. Luetaan toistemme kehonkieltä ja käytetään sitä. 

Vierailija
36152/36338 |
16.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kehtaisi tätä suoraan sanoa, mutta sun kolo on vähän turhan suuri. 

Kaipaat kuitenkin? 

Vierailija
36153/36338 |
16.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ole sit hiljaa. Pidä tunkkis. En ala itseeni tyrkyttää.

Olen koska vaijensit! Ja nyt vaadit. Mikä logiikka??

Vierailija
36154/36338 |
16.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anna tulla! Ai tänään? 

Vierailija
36155/36338 |
16.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mut sen takia tarvitsen mun erakkopäiviä, luen ihmisistä liikaa, sekunneissa. Tää ei ole mitään flexailua vaan kyse on vaistonvaraisesta asiasta, jota en voi hallita. Syö energiaa tolkuttomasti. En halua tietää kaikkea sitä minkä otan vastaan.

Mullakin on toi sama. Luen ihmisten ilmeistä, äänensävyistä ja eleistä niin paljon, että välillä ei jaksaisi sitä....

Voi helvetti jee... Minä osaan kans, minä osaan jopa lukee loitsuja vau! Se on koulussa opetettua, se lukeminen meinaan, loppu on ihan jotain muuta. Jos niinku tajuutte, vink vink... 

Et ymmärrä nonverbaalista viestintää?

Täh? Enhän minä niin väittänyt 😂 lueppa uudestaan noi kommentit joihin vastasin. Niissä annettiin ymmärtää ihan normaalilla lukutaidolla, että osataan tulkata vähän enemmänkin, jollain meedion intuitiolla koko ihminen ja sen historia jne. Sehän on ihan NORMAALIA osata kommunikoida myös kehonkielellä, ja me kaikki tehdään sitä. Luetaan toistemme kehonkieltä ja käytetään sitä. 

Muu ylimääräinen on vaan harhailua ja luulottelua, joihin vaikuttaa omat ajatukset. 

Vierailija
36156/36338 |
16.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miettikää sitä aikaa kun ei ollut älylaitteita ja videoita. Onko joku tosiaan sitä mieltä, että ihmisen tehtävä on ollut silloin tai nyt käyttää aikansa katselemalla kun toiset touhuaa? Itseasiassa se alkaa vaikuttaa todella huvittavalta toiminnalta, kun sen tähän kirjoittaa. Eläimetkään eivät tee niin. 😂

Tavallaan some on ihan yhtä outoa, seurataan täysin tuntemattomien ihmisten elämää. Istutaan naamat kiinni näytössä katsomassa mitä muut tekee, sen sijaan että elettäisiin itse. Vähän menee itelläkin liiallisuuksiin.

Aivan. Kansa on saatu siihen tilaan, että se tyytyy kattelemaan kun muut tekee. Lapsesta alkaen nenät kiinni ruudussa. Sellainen porukka on harmitonta, kritiikitöntä ja helposti hallittavaa massaa. Nyt olis hyvä monen herätä... 

Ruudussa kiinni kasvaneet nimenomaan ovat niitä  jotka negatiivista, asiatonta ja turhaa kritiikkiä viljelee. Itseaiheitetun adhdn piirteillä varustettuja. Töissäkään ei osata olla ilman omaa kännykkää.

Paitsi että nykyisin näkee esim joukkoliikenteessä aika usein nuoria, jotka eivät otakaan sitä luuria käteen, mutta kaikilla keski-ikäisillä on ruutu nenän edessä 😅

Keski-ikäiset postaavat paljon instaan ja facebookkiin, tiktokiin ja seuraavat näitä. Joka ruuasta ja tekemisestä kuva,, lähes päivittäin. Mikä järki. Itse nautin tilanteista usein ilman kännykkää.

Vierailija
36157/36338 |
16.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle alkaa riittää.

Okay then bye bye then 👋 

Vierailija
36158/36338 |
16.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeps. Ikävä sua mies ja sun katsetta. Sun läheisyyteen haluan. Nähtäispä taas🔥

Vierailija
36159/36338 |
16.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhoon sua, ja samaan aikaan kaipaan sun huomiota 🤦🏻‍😲

Vierailija
36160/36338 |
16.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidan nyt ottaa deittisivustolta korvikkeen. Jotta saan tämän huomioni muualle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kahdeksan