Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (36338)
Ei mulla riitä älykkyysosamäärä luovuuteen ja teoretisointiin. Maailma ei menettänyt minussa mitään.
Vierailija kirjoitti:
Ei mulla riitä älykkyysosamäärä luovuuteen ja teoretisointiin. Maailma ei menettänyt minussa mitään.
Monella on tietoa ja osaamista joka ei työksi muutu. Harrastaa aina voi ja vaikka kertoa muille.
Mä olen todella taiteellinen, luova ja käytännöllinen, analyyttinen, mutta en kovin teoreettinen. :)
Vierailija kirjoitti:
Saat kohta nähdä, Lumikki.
7 kääpiötäkö?
Vierailija kirjoitti:
Aikooko Lystikäs vilauttaa?
Eräässä videopelissä kehitin bottien reittiteorian. Opettelimme lapsuuden kaverin kanssa niiden reitit ja tunnistamisen ja reitin vaihdokset.
Kirjoitan runollisella sanajärjestyksellä. Olennainen osa ja täky edellä asioihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mut sen takia tarvitsen mun erakkopäiviä, luen ihmisistä liikaa, sekunneissa. Tää ei ole mitään flexailua vaan kyse on vaistonvaraisesta asiasta, jota en voi hallita. Syö energiaa tolkuttomasti. En halua tietää kaikkea sitä minkä otan vastaan.
Mullakin on toi sama. Luen ihmisten ilmeistä, äänensävyistä ja eleistä niin paljon, että välillä ei jaksaisi sitä....
Voi helvetti jee... Minä osaan kans, minä osaan jopa lukee loitsuja vau! Se on koulussa opetettua, se lukeminen meinaan, loppu on ihan jotain muuta. Jos niinku tajuutte, vink vink...
Et ymmärrä nonverbaalista viestintää?
Täh? Enhän minä niin väittänyt 😂 lueppa uudestaan noi kommentit joihin vastasin. Niissä annettiin ymmärtää ihan normaalilla lukutaidolla, että osataan tulkata vähän enemmänkin, jollain meedion intuitiolla koko ihminen ja sen historia jne. Sehän on ihan NORMAALIA osata kommunikoida myös kehonkielellä, ja me kaikki tehdään sitä. Luetaan toistemme kehonkieltä ja käytetään sitä.
Vierailija kirjoitti:
En kehtaisi tätä suoraan sanoa, mutta sun kolo on vähän turhan suuri.
Kaipaat kuitenkin?
Vierailija kirjoitti:
Ole sit hiljaa. Pidä tunkkis. En ala itseeni tyrkyttää.
Olen koska vaijensit! Ja nyt vaadit. Mikä logiikka??
Vierailija kirjoitti:
Anna tulla! Ai tänään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mut sen takia tarvitsen mun erakkopäiviä, luen ihmisistä liikaa, sekunneissa. Tää ei ole mitään flexailua vaan kyse on vaistonvaraisesta asiasta, jota en voi hallita. Syö energiaa tolkuttomasti. En halua tietää kaikkea sitä minkä otan vastaan.
Mullakin on toi sama. Luen ihmisten ilmeistä, äänensävyistä ja eleistä niin paljon, että välillä ei jaksaisi sitä....
Voi helvetti jee... Minä osaan kans, minä osaan jopa lukee loitsuja vau! Se on koulussa opetettua, se lukeminen meinaan, loppu on ihan jotain muuta. Jos niinku tajuutte, vink vink...
Et ymmärrä nonverbaalista viestintää?
Täh? Enhän minä niin väittänyt 😂 lueppa uudestaan noi kommentit joihin vastasin. Niissä annettiin ymmärtää ihan normaalilla lukutaidolla, että osataan tulkata vähän enemmänkin, jollain meedion intuitiolla koko ihminen ja sen historia jne. Sehän on ihan NORMAALIA osata kommunikoida myös kehonkielellä, ja me kaikki tehdään sitä. Luetaan toistemme kehonkieltä ja käytetään sitä.
Muu ylimääräinen on vaan harhailua ja luulottelua, joihin vaikuttaa omat ajatukset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miettikää sitä aikaa kun ei ollut älylaitteita ja videoita. Onko joku tosiaan sitä mieltä, että ihmisen tehtävä on ollut silloin tai nyt käyttää aikansa katselemalla kun toiset touhuaa? Itseasiassa se alkaa vaikuttaa todella huvittavalta toiminnalta, kun sen tähän kirjoittaa. Eläimetkään eivät tee niin. 😂
Tavallaan some on ihan yhtä outoa, seurataan täysin tuntemattomien ihmisten elämää. Istutaan naamat kiinni näytössä katsomassa mitä muut tekee, sen sijaan että elettäisiin itse. Vähän menee itelläkin liiallisuuksiin.
Aivan. Kansa on saatu siihen tilaan, että se tyytyy kattelemaan kun muut tekee. Lapsesta alkaen nenät kiinni ruudussa. Sellainen porukka on harmitonta, kritiikitöntä ja helposti hallittavaa massaa. Nyt olis hyvä monen herätä...
Ruudussa kiinni kasvaneet nimenomaan ovat niitä jotka negatiivista, asiatonta ja turhaa kritiikkiä viljelee. Itseaiheitetun adhdn piirteillä varustettuja. Töissäkään ei osata olla ilman omaa kännykkää.
Paitsi että nykyisin näkee esim joukkoliikenteessä aika usein nuoria, jotka eivät otakaan sitä luuria käteen, mutta kaikilla keski-ikäisillä on ruutu nenän edessä 😅
Keski-ikäiset postaavat paljon instaan ja facebookkiin, tiktokiin ja seuraavat näitä. Joka ruuasta ja tekemisestä kuva,, lähes päivittäin. Mikä järki. Itse nautin tilanteista usein ilman kännykkää.
Vierailija kirjoitti:
Mulle alkaa riittää.
Okay then bye bye then 👋
Jeps. Ikävä sua mies ja sun katsetta. Sun läheisyyteen haluan. Nähtäispä taas🔥
Inhoon sua, ja samaan aikaan kaipaan sun huomiota 🤦🏻😲
Taidan nyt ottaa deittisivustolta korvikkeen. Jotta saan tämän huomioni muualle.
Saat muuta tekemistä.