Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (36402)
Vierailija kirjoitti:
Muistin sinut kesken toisen ajatuksen, ja koko olemukseni täyttyi ilolla, koska olet ihana salaisuus.
En halua olla enää salaisuus. Voiskos?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mut sen takia tarvitsen mun erakkopäiviä, luen ihmisistä liikaa, sekunneissa. Tää ei ole mitään flexailua vaan kyse on vaistonvaraisesta asiasta, jota en voi hallita. Syö energiaa tolkuttomasti. En halua tietää kaikkea sitä minkä otan vastaan.
Mullakin on toi sama. Luen ihmisten ilmeistä, äänensävyistä ja eleistä niin paljon, että välillä ei jaksaisi sitä....
Voi helvetti jee... Minä osaan kans, minä osaan jopa lukee loitsuja vau! Se on koulussa opetettua, se lukeminen meinaan, loppu on ihan jotain muuta. Jos niinku tajuutte, vink vink...
Et ymmärrä nonverbaalista viestintää?
Vierailija kirjoitti:
Ihana T. Laita pusu.
😘
Tänne on kiva syöttää tarinaa ja sit lopettaa, niin se elää viel ainakin viikon. :D Netin fiksuimmat trollit :D
Vielä parempi jos se pohjautuu totuuteen, niin se saattaa löytää kohteensakkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mut sen takia tarvitsen mun erakkopäiviä, luen ihmisistä liikaa, sekunneissa. Tää ei ole mitään flexailua vaan kyse on vaistonvaraisesta asiasta, jota en voi hallita. Syö energiaa tolkuttomasti. En halua tietää kaikkea sitä minkä otan vastaan.
Mulla on ihan sama. Tosin olen tavannu ihmisen minkä lukeminen on mahdotonta, tai ainakin ihan helvetin vaikeeta. Ehkä se herätti alkuun mun kiinnostuksen...
Toisen ihmisen jatkuva analysointi johtuu yleensä tarpeesta luoda turvallisuudentunnetta, ennakoida toisen reaktioita ja suojella itseään pettymyksiltä. Se on syvään juurtunut inhimillinen tapa, joka liittyy sosiaaliseen älykkyyteen, mutta voi äärimmillään johtaa uuvuttavaan ylianalysointiin.
Ihmiset analysoivat toisia usein seuraavista syistä:
Turvallisuuden tarve: Aivot yrittävät ennakoida toisen ihmisen aikeet varmistaakseen, että tilanne on itselle turvallinen.
Hallinnan tunne: Selittämällä toisen käytöstä pyritään ymmärtämään maailmaa ja vähentämään epävarmuutta.
Empatia ja yhteenkuuluvuus: Toisen eleiden ja ilmeiden tarkkailu auttaa sopeutumaan sosiaalisiin tilanteisiin ja reagoimaan tilanteeseen sopivalla tavalla.
Omat pelot ja kokemukset: Jos on aiemmin joutunut pettymään tai kokemaan turvattomuutta, mieli saattaa tulkita toisen ihmisen pienimmätkin reaktiot uhkana.
Jos jatkuva toisen tulkitseminen ja vatvominen alkaa kuormittaa, siitä voi yrittää päästä eroon keskittymällä omiin tunteisiinsa tai opettelemalla hyväksymään epävarmuutta.
Ikäviä uutisia terapeuteille, rikostutkijoille, vartijoille etc. Työn kuormituksesta pääsee eroon itsetutkiskelulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihana T. Laita pusu.
😘
Sinne, missä sait viimeksi viestin oikeassa elämässä.
Vierailija kirjoitti:
Tänne on kiva syöttää tarinaa ja sit lopettaa, niin se elää viel ainakin viikon. :D Netin fiksuimmat trollit :D
trollit täällä keskenään syöttävät toisilleen pajunköyttä ja kukin tykönään luulee olevansa nero
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
trollit täällä keskenään syöttävät toisilleen pajunköyttä ja kukin tykönään luulee olevansa nero
Vinvin
Vierailija kirjoitti:
60 Sauna on hyvä. Lämmitätkö? Nähdään. Miehelle.
joko lähdit tulemaan, ettei mene yli?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jospa ensin välit lämpimäksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olis sinne mukaan mahtunu olit sitten peikko tai kaverini.
Siellä olis kyl ollu hyvä keskuestella kaikki asiat.
Huomenna nautin kesäsateesta lenkkeillen! Sitä kaipaan.
Saunassa on kiva keskustella tunteista. Ja antaa sen hiukan jäähtyä niin voi näyttääkin niitä. 😊
Välillä tuntuu, että Suomi ja maailma menetti minussa teoreetikon. Totta vai tarua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Just meinasin sanoa et sulla on jotenkin .... Mitenhän tämän nyt sanois. Ei löydy sanoja. Lerppa. Veltohko. En tunne mitään. Viimeeks mietin vaan et onks se tosissaan sisällä. Pienempiäkin saanu ja ne tuntuu kunnolla. En tiedä mistä kyse. Lerppa kai.
Aika tylyä. Onneksi kohde ei tiedä.
Mistä tiedät että kohde ei tiedä? 😅
Noin meille just kävis, paitsi kun laukean sisään, niin on kova ja menee syvälle.
Vierailija kirjoitti:
Saunassa on kiva keskustella tunteista. Ja antaa sen hiukan jäähtyä niin voi näyttääkin niitä. 😊
Mä en voi enää saunoa terveyssyistä. En ole oikein koskaan kestänyt saunaa ja kuumuutta. Nyt pahentunut ja kaikki kuuma helteestä lähtien kielletty. Verenpaine romahtaa ja taju lähtee. Sivusta.
Vierailija kirjoitti:
Joko olet ostanut juhannusjuomat muru?
Jo, tänään kävin hakemassa.
Miksi luulet että hän olisi sopinut asiasta täällä? Mahdatko itse olla se harhainen.