Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (36464)
Vierailija kirjoitti:
Gallup
Mistä löysit kaivattusi?
Tk:sta. 😅🤷
Vierailija kirjoitti:
Gallup
Mistä löysit kaivattusi?
Opehuoneesta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mut sen takia tarvitsen mun erakkopäiviä, luen ihmisistä liikaa, sekunneissa. Tää ei ole mitään flexailua vaan kyse on vaistonvaraisesta asiasta, jota en voi hallita. Syö energiaa tolkuttomasti. En halua tietää kaikkea sitä minkä otan vastaan.
Mulla on ihan sama. Tosin olen tavannu ihmisen minkä lukeminen on mahdotonta, tai ainakin ihan helvetin vaikeeta. Ehkä se herätti alkuun mun kiinnostuksen...
Toisen ihmisen jatkuva analysointi johtuu yleensä tarpeesta luoda turvallisuudentunnetta, ennakoida toisen reaktioita ja suojella itseään pettymyksiltä. Se on syvään juurtunut inhimillinen tapa, joka liittyy sosiaaliseen älykkyyteen, mutta voi äärimmillään johtaa uuvuttavaan ylianalysointiin.
Ihmiset analysoivat toisia usein seuraavista syistä:
Turvallisuuden tarve: Aivot yrittävät ennakoida toisen ihmisen aikeet varmistaakseen, että tilanne on itselle turvallinen.
Hallinnan tunne: Selittämällä toisen käytöstä pyritään ymmärtämään maailmaa ja vähentämään epävarmuutta.
Empatia ja yhteenkuuluvuus: Toisen eleiden ja ilmeiden tarkkailu auttaa sopeutumaan sosiaalisiin tilanteisiin ja reagoimaan tilanteeseen sopivalla tavalla.
Omat pelot ja kokemukset: Jos on aiemmin joutunut pettymään tai kokemaan turvattomuutta, mieli saattaa tulkita toisen ihmisen pienimmätkin reaktiot uhkana.
Jos jatkuva toisen tulkitseminen ja vatvominen alkaa kuormittaa, siitä voi yrittää päästä eroon keskittymällä omiin tunteisiinsa tai opettelemalla hyväksymään epävarmuutta.
Vierailija kirjoitti:
Gallup
Mistä löysit kaivattusi?
Täältä. ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Just meinasin sanoa et sulla on jotenkin .... Mitenhän tämän nyt sanois. Ei löydy sanoja. Lerppa. Veltohko. En tunne mitään. Viimeeks mietin vaan et onks se tosissaan sisällä. Pienempiäkin saanu ja ne tuntuu kunnolla. En tiedä mistä kyse. Lerppa kai.
Aika tylyä. Onneksi kohde ei tiedä.
Mistä tiedät että kohde ei tiedä? 😅
Vierailija kirjoitti:
Gallup
Mistä löysit kaivattusi?
Sinne hän tupsahtikin taas ja rakastuin. Sillä väylällä tänäkin päivänä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mut sen takia tarvitsen mun erakkopäiviä, luen ihmisistä liikaa, sekunneissa. Tää ei ole mitään flexailua vaan kyse on vaistonvaraisesta asiasta, jota en voi hallita. Syö energiaa tolkuttomasti. En halua tietää kaikkea sitä minkä otan vastaan.
Mulla on ihan sama. Tosin olen tavannu ihmisen minkä lukeminen on mahdotonta, tai ainakin ihan helvetin vaikeeta. Ehkä se herätti alkuun mun kiinnostuksen...
Toisen ihmisen jatkuva analysointi johtuu yleensä tarpeesta luoda turvallisuudentunnetta, ennakoida toisen reaktioita ja suojella itseään pettymyksiltä. Se on syvään juurtunut inhimillinen tapa, joka liittyy sosiaaliseen älykkyyteen, mutta voi äärimmillään johtaa uuvuttavaan ylianalysointiin.
Ihmiset analysoivat toisia usein seuraavista syistä:
Turvallisuuden tarve: Aivot yrittävät ennakoida toisen ihmisen aikeet varmistaakseen, että tilanne on itselle turvallinen.
Hallinnan tunne: Selittämällä toisen käytöstä pyritään ymmärtämään maailmaa ja vähentämään epävarmuutta.
Empatia ja yhteenkuuluvuus: Toisen eleiden ja ilmeiden tarkkailu auttaa sopeutumaan sosiaalisiin tilanteisiin ja reagoimaan tilanteeseen sopivalla tavalla.
Omat pelot ja kokemukset: Jos on aiemmin joutunut pettymään tai kokemaan turvattomuutta, mieli saattaa tulkita toisen ihmisen pienimmätkin reaktiot uhkana.
Jos jatkuva toisen tulkitseminen ja vatvominen alkaa kuormittaa, siitä voi yrittää päästä eroon keskittymällä omiin tunteisiinsa tai opettelemalla hyväksymään epävarmuutta.
Mun kohalla toi toimii niin et koitan suojella sitä toista enkä itseäni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisitkohan nähdä, kahden keskeistä keskustelua? Johtaisiko se läheisyyteen, suudelmiin, halailuun? Kestäisitkö läheisyyttäni?
En tiedä mitä haluat. Vai haluatko mitään.
Jeps.
Miksi kysyt kestäisinkö läheisyyttäsi? Miksi en kestäisi?
Kaikki ihmiset eivät pidä läheisyydestä.
Nainen mä pon . Itsenäunen naune n mö oon
Jussina pusuja ja vähän muutakin. <3
Vierailija kirjoitti:
Joko olet ostanut juhannusjuomat muru?
Juu, molemmille.
60 Sauna on hyvä. Lämmitätkö? Nähdään. Miehelle.
Vierailija kirjoitti:
Vodkat juotu?
Mä meinaan tänään nostaa maljan sulle, mut vain yhden.
Vierailija kirjoitti:
Hän löysi minut.
Taas O_o
Eksyminen on mahdotonta kun on löytynyt. Harhaileminen vain harrastus.
Vierailija kirjoitti:
Tavattiin tänään kuten eilen sovittiin🤗💙
Kai sä tajuat, ettet sä ole sopinut täällä yhtään mitään kenenkään kanssa. Olet harhainen ja sekaisin päästäsi. Etenkin jos kohteesi eli uhrisi on mies, niin luuletko sä siis todella, että joku täyspäinen mies lukisi tällaista roskaa. Haloo.
Muistin sinut kesken toisen ajatuksen, ja koko olemukseni täyttyi ilolla, koska olet ihana salaisuus.