Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (35917)
Oman pahan voi myöntää. Näin saisimme yhteiskuntana tietoa ja ymmärrystä.
Valtaosa naisen energiasta on aina kulunut miehen miellyttämiseen. Turha väittää muuta.
Vierailija kirjoitti:
Puolessa vuodessa ehtii tapahtua paljon, muiden silmien alla, ilman yhtään suoraa keskustelua.
Totta. Pitäisikö minun tietää jotain?
Vierailija kirjoitti:
Valtaosa naisen energiasta on aina kulunut miehen miellyttämiseen. Turha väittää muuta.
Jos ei ole miestä niin miten tuo on mahdollista?
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä V🤎💙
Hemmetti :D
Hyvää yötä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puolessa vuodessa ehtii tapahtua paljon, muiden silmien alla, ilman yhtään suoraa keskustelua.
Tunteet taidat jo nähdä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä mä oikein teen sun kanssas? Pitäskö sut laittaa pulloon talteen, ettei muut vie?🤔😉
Ei se käy, siivet murtuisi.
Mä oon mennyt jo hänen sydämeen, eli mua ei voi viedä mihinkään. Olen siellä piilossa😍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä V🤎💙
Hyvää yötä
🥰😘
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä V🤎💙
Hyvää yötä
🥰😘
Kiva kun toivotit <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunteet taidat jo nähdä.
Vieläkö oot idässä?
Ystävämiehestä tullut turvasatama. <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ei ole miestä niin miten tuo on mahdollista?
MIehen säteilyä on maapallo täynnä.
Joku vois tehdä tutkimuksen aiheesta: Oletko joskus elämässäsi juuttunut kaipausketjuun ja päässyt sieltä selväjärkisenä pois?
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä viesti mieheltä? Kun sopisi niin meidän tilanteeseen(olen nainen). Tunnisteet: hissi ja mascara ;)
Siltä varalta että sattuis olemaan, mulle saa soittaa/ laittaa viestiä whatsapp.
Poistin myös.