Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Vierailija
10.11.2025 |

Kaipaan.

Kommentit (35927)

Vierailija
35801/35927 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvää yötä V🤎💙

Hemmetti :D 

Hyvää yötä 

🥰😘

Vierailija
35802/35927 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvää yötä V🤎💙

Hemmetti :D 

Hyvää yötä 

🥰😘

Kiva kun toivotit <3 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
35803/35927 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puolessa vuodessa ehtii tapahtua paljon, muiden silmien alla, ilman yhtään suoraa keskustelua.

Totta. Pitäisikö minun tietää jotain?

Tunteet taidat jo nähdä.

Vieläkö oot idässä?

Vierailija
35804/35927 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävämiehestä tullut turvasatama. <3

Vierailija
35805/35927 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valtaosa naisen energiasta on aina kulunut miehen miellyttämiseen. Turha väittää muuta.

Jos ei ole miestä niin miten tuo on mahdollista?

MIehen säteilyä on maapallo täynnä.

Vierailija
35806/35927 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva ku vastasit  :D 💙

Vierailija
35807/35927 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku vois tehdä tutkimuksen aiheesta: Oletko joskus elämässäsi juuttunut kaipausketjuun ja päässyt sieltä selväjärkisenä pois?

Vierailija
35808/35927 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nähdään huomenna :)

Vierailija
35809/35927 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puolessa vuodessa ehtii tapahtua paljon, muiden silmien alla, ilman yhtään suoraa keskustelua.

Onko tämä viesti mieheltä? Kun sopisi niin meidän tilanteeseen(olen nainen). Tunnisteet: hissi ja mascara ;)

Siltä varalta että sattuis olemaan, mulle saa soittaa/ laittaa viestiä whatsapp.

Vierailija
35810/35927 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli äsken lähellä etten kirjoittanut sulle kun huomasin et olet paikalla. Mietin jo sopivaa  neutraalia alan kysymystä 

Vierailija
35811/35927 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku vois tehdä tutkimuksen aiheesta: Oletko joskus elämässäsi juuttunut kaipausketjuun ja päässyt sieltä selväjärkisenä pois?

Minä voisin tehdä, tulin ketjuun päästäni terveenä ja sitä olen edelleenkin vaikka kaiken kipunne olen joutunutkin kestämään.

Tunnisteeksi tietenkin 🖤 

Öitä hihhulit.

Vierailija
35812/35927 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Päivää mammoille. Onko kaikki hyvin?

Tylsää.

Elämä on. Syytä vain tottua.

No ei kyllä ole :D elämä on sellaista mitä siitä itse tekee. Eri

Ilman miestä nainen on kaaoksessa ja vailla suuntaa.

Saa olla henkisesti aika iso mies, että pystyisi näyttämään fiksulle naiselle jotain muutakin suuntaa, kuin reitin makuuhuoneeseen. Hiljalleen katoava luonnonvara varmaankin. 😉 

Fiksunainen menee makuuhuoneen puolelle vasta vuoden seurustelun jälkeen.

Miksi? Pitäähän se seksuaalinen kemia nyt testata.

Ei tarvi. Jos kaksi ihmistä on ihan villinä ja hulluna toisiinsa rakastuneita ja kokevat suurta vetovoimaa ja intohimoa toisiaan kohtaan, niin seksi toimii VARMASTI. Himo vain yltyy kun sitä ei heti kiiruhda toteuttamaan.

No miksei saisi toteuttaa heti kun molemmista tuntuu siltä?? Kuka nyt jotain vuotta odottelee jos kokee kauheaa intohimoa ja kemiaa :D

Te odotatte, koska me uskovaiset niin käskemme.

Jepjep. Asiat on kyllä uskovien piireissä erilailla. Sänkyyn mennään himosta jo viikossa kun jonkun tapaa ja hommaa jatketaan. Asiaa salaillaan tietyiltä uskovilta. No kaikilta paitsi parilta kaverilta. Ja sit rynnistetään alttarille parissa kk että kaikki olis sallittua jne. Ja aika nopeesti ongelmat alkaa kun on nainut tuntemattoman ja avioero tulee. Toiset tulee mm nuoret maha pystyssä kirkkoon. Ja voi sitä häpeää. Tätä teettää lakihenkisyys. Aivan liian paljon kirkot keskittyy sääntöihin ja kieltoihin. Järkyttävää syyllistämistä ja painostusta. Armon alla eletään eikä lain alla. 

Koko uskon perusta on syntiinlankeemus Paratiisissa, jota ei varmuudella ole edes ollut olemassa, joten koko uskonnon pohja putoaa pois. Riepoo, että minua kiinnostava nainen uskoo tuollaista soopaa, enkä siksi tule koskaan nostamaan kissaa pöydälle. Uskovainen ei kelpaa, sillä minä en suostu elämään mielikuvitusolennon sääntöjen mukaan.

Ihan omia valintoja. Ette sopisikaan yhteen.

Emme tosiaan. Kaikilla on pääsu tietoon, kuinka ihminen on kehittynyt ja sen tiedon todisteihin myös. Se vastaansanomattomasti poissulkee mahdollisuuden Paratiisin olemassa olon ja jos joku on niin aivopesty, ettei ymmärrä sitä tai muita uskontonsa typeryyksiä, ei ole sopiva minulle.

Ottamatta kantaa tuohon paratiisi-asiaan, onko sun mielestä pahuutta olemassa?

Siinä mielessä ei, että pahuus olisi jokin voima tai persoonallinen olemus, joka ohjaisi tuottamaan vaikeuksia. Pahuus on meidän ihmisten termi asioille, jotka tuottavat kärsimystä. Kuitenkin universaalius puuttuu ja pahuuskin on yleensä riippuvainen kokijasta. Tiikereille olisi hyvä, jos kaikki Intian ihmiset kuolisi tai tonnikaloille, jos kaikki kalastajat kuolisi. Voit helposti löytää miljoonia esimerkkejä, jos olet kykeneväinen ajattelija. Ja minä tiedän kyllä uskonnollisuuden perinpohjin, minut kasvatettiin uskontoon. Sen typeryys vaan hakkasi aina päin näköä ja lopulta poistuin siitä remmistä.

Kun puhutaan toisiin ihmisiin ja miksei eläimiin kohdistetusta tarkoituksellisesta julmuudesta, mistä silloin on kyse? Ajatellaan vaikka lapsiin kohdistuvaa sadistista toistuvaa väkivaltaa. Mikä tässä on taustalla?

Ketju on väärä näille, mutta pohjimmiltaan yksilö toteuttaa taipumustaan, joka tuo itselleen iloa ja toiselle tuskaa. Kaikki lajit kilpeilevat toisiaan kohtaan ja armottomuus ja julmuus on vähintäänkin piilevä ominaisuus kaikessa. Kuten kissa leikkii hiirellä tai haukka syö pikkulinnun elävänä. Yhteiskunnan kannalta ehdottomasti sitä tulee pitää pahana, mutta vaikka et luultavasti kykene sitä ymmärtämään, siinäkin on kyse vain yksilöiden kokemuksesta. Kiduttaja tietää tekevänsä sellaista, mikä on yleisesti pahana pidettyä, mutta hänelle itselleen on kyse voimasta ja vallasta, mitä pitää hyvänä. En oleta, että ymmärrät, joten jääkön tähän, ohista kun on.

Ei, mun mielestä se ei ole lähtöisin ihmisestä, jos aikuinen tuuppaa tupakan jatkuvasti taaperoon ja kiduttaa muutenkin. Tälläistä tapahtuu maailmalla ikävä kyllä. Nämä ideat ja teot saa alkunsa jostain, joka on ihmisen ulkopuolella. 

Anteeksi kun puutun keskusteluunne, mutta esim suomen valtio tunnustaa ns, s*tanan olemassa olon. Käräjillä on käsitelty lukuisia keissejä, joissa on todettu s*atanan palvonnan liittyneen esim henkirikokseen. Myös noituus, voodoo ym. Valtio tunnustaa satanismin harjoitukseksi. Tämä on hengellistä maailmaa. Sieltä pimeimmästä päästä.

Pidätkö valtiota suurenakin auktoriteettina?

Havainnollistin vaan ajatustani, pienestä näkökulmasta esimerkkinä, että se on ihan tutkittu asia, että pahuudessa/edellä mainituissa on hengellinen voima takana. 

Sivusta aiheeseen, kaiken elämän takana on pyhä henki. 

Niin tai Jumala on, itse Luoja,  Pyhä Henki manifestoi vaan sen todelliseks. Toinen sivusta

Vierailija
35813/35927 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin nähdään🤗

Vierailija
35814/35927 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei juku, näin just videon mis joku hajotti vasaralla sähköhammasharjan sen pään varsiosan ja se oli täynnä hometta. Onkohan toi oikeasti riski, onneksi itellä vaan perus kun en vaan tykkää sähkösestä. 

Vierailija
35815/35927 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten ajattelit että tutkija onnistuu tutkimaan kajahtamatta itse? Kai jokaiselle joku kaivattava löytyy, vähintään järkikulta

Vierailija
35816/35927 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oli äsken lähellä etten kirjoittanut sulle kun huomasin et olet paikalla. Mietin jo sopivaa  neutraalia alan kysymystä 

En ole paikalla missään. Väärä henkilö, sori.

Vierailija
35817/35927 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyhä henki on kaikki henki. Minä tiedän. 

Vierailija
35818/35927 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öitä sinne jonnekin. 

Vierailija
35819/35927 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Päivää mammoille. Onko kaikki hyvin?

Tylsää.

Elämä on. Syytä vain tottua.

No ei kyllä ole :D elämä on sellaista mitä siitä itse tekee. Eri

Ilman miestä nainen on kaaoksessa ja vailla suuntaa.

Saa olla henkisesti aika iso mies, että pystyisi näyttämään fiksulle naiselle jotain muutakin suuntaa, kuin reitin makuuhuoneeseen. Hiljalleen katoava luonnonvara varmaankin. 😉 

Fiksunainen menee makuuhuoneen puolelle vasta vuoden seurustelun jälkeen.

Miksi? Pitäähän se seksuaalinen kemia nyt testata.

Ei tarvi. Jos kaksi ihmistä on ihan villinä ja hulluna toisiinsa rakastuneita ja kokevat suurta vetovoimaa ja intohimoa toisiaan kohtaan, niin seksi toimii VARMASTI. Himo vain yltyy kun sitä ei heti kiiruhda toteuttamaan.

No miksei saisi toteuttaa heti kun molemmista tuntuu siltä?? Kuka nyt jotain vuotta odottelee jos kokee kauheaa intohimoa ja kemiaa :D

Te odotatte, koska me uskovaiset niin käskemme.

Jepjep. Asiat on kyllä uskovien piireissä erilailla. Sänkyyn mennään himosta jo viikossa kun jonkun tapaa ja hommaa jatketaan. Asiaa salaillaan tietyiltä uskovilta. No kaikilta paitsi parilta kaverilta. Ja sit rynnistetään alttarille parissa kk että kaikki olis sallittua jne. Ja aika nopeesti ongelmat alkaa kun on nainut tuntemattoman ja avioero tulee. Toiset tulee mm nuoret maha pystyssä kirkkoon. Ja voi sitä häpeää. Tätä teettää lakihenkisyys. Aivan liian paljon kirkot keskittyy sääntöihin ja kieltoihin. Järkyttävää syyllistämistä ja painostusta. Armon alla eletään eikä lain alla. 

Koko uskon perusta on syntiinlankeemus Paratiisissa, jota ei varmuudella ole edes ollut olemassa, joten koko uskonnon pohja putoaa pois. Riepoo, että minua kiinnostava nainen uskoo tuollaista soopaa, enkä siksi tule koskaan nostamaan kissaa pöydälle. Uskovainen ei kelpaa, sillä minä en suostu elämään mielikuvitusolennon sääntöjen mukaan.

Ihan omia valintoja. Ette sopisikaan yhteen.

Emme tosiaan. Kaikilla on pääsu tietoon, kuinka ihminen on kehittynyt ja sen tiedon todisteihin myös. Se vastaansanomattomasti poissulkee mahdollisuuden Paratiisin olemassa olon ja jos joku on niin aivopesty, ettei ymmärrä sitä tai muita uskontonsa typeryyksiä, ei ole sopiva minulle.

Ottamatta kantaa tuohon paratiisi-asiaan, onko sun mielestä pahuutta olemassa?

Siinä mielessä ei, että pahuus olisi jokin voima tai persoonallinen olemus, joka ohjaisi tuottamaan vaikeuksia. Pahuus on meidän ihmisten termi asioille, jotka tuottavat kärsimystä. Kuitenkin universaalius puuttuu ja pahuuskin on yleensä riippuvainen kokijasta. Tiikereille olisi hyvä, jos kaikki Intian ihmiset kuolisi tai tonnikaloille, jos kaikki kalastajat kuolisi. Voit helposti löytää miljoonia esimerkkejä, jos olet kykeneväinen ajattelija. Ja minä tiedän kyllä uskonnollisuuden perinpohjin, minut kasvatettiin uskontoon. Sen typeryys vaan hakkasi aina päin näköä ja lopulta poistuin siitä remmistä.

Kun puhutaan toisiin ihmisiin ja miksei eläimiin kohdistetusta tarkoituksellisesta julmuudesta, mistä silloin on kyse? Ajatellaan vaikka lapsiin kohdistuvaa sadistista toistuvaa väkivaltaa. Mikä tässä on taustalla?

Ketju on väärä näille, mutta pohjimmiltaan yksilö toteuttaa taipumustaan, joka tuo itselleen iloa ja toiselle tuskaa. Kaikki lajit kilpeilevat toisiaan kohtaan ja armottomuus ja julmuus on vähintäänkin piilevä ominaisuus kaikessa. Kuten kissa leikkii hiirellä tai haukka syö pikkulinnun elävänä. Yhteiskunnan kannalta ehdottomasti sitä tulee pitää pahana, mutta vaikka et luultavasti kykene sitä ymmärtämään, siinäkin on kyse vain yksilöiden kokemuksesta. Kiduttaja tietää tekevänsä sellaista, mikä on yleisesti pahana pidettyä, mutta hänelle itselleen on kyse voimasta ja vallasta, mitä pitää hyvänä. En oleta, että ymmärrät, joten jääkön tähän, ohista kun on.

Ei, mun mielestä se ei ole lähtöisin ihmisestä, jos aikuinen tuuppaa tupakan jatkuvasti taaperoon ja kiduttaa muutenkin. Tälläistä tapahtuu maailmalla ikävä kyllä. Nämä ideat ja teot saa alkunsa jostain, joka on ihmisen ulkopuolella. 

Anteeksi kun puutun keskusteluunne, mutta esim suomen valtio tunnustaa ns, s*tanan olemassa olon. Käräjillä on käsitelty lukuisia keissejä, joissa on todettu s*atanan palvonnan liittyneen esim henkirikokseen. Myös noituus, voodoo ym. Valtio tunnustaa satanismin harjoitukseksi. Tämä on hengellistä maailmaa. Sieltä pimeimmästä päästä.

Pidätkö valtiota suurenakin auktoriteettina?

Havainnollistin vaan ajatustani, pienestä näkökulmasta esimerkkinä, että se on ihan tutkittu asia, että pahuudessa/edellä mainituissa on hengellinen voima takana. 

Sivusta aiheeseen, kaiken elämän takana on pyhä henki. 

Niin tai Jumala on, itse Luoja,  Pyhä Henki manifestoi vaan sen todelliseks. Toinen sivusta

Kristinuskossa Pyhä Henki on yksi Jumalan persoonasta, siis Jumala. Samalla tavoin kuin Isä ja Poika. Toisaalta Raamatun mukaan kaikki on luotu Sanan kautta, siis Sana isolla on Jeesus. 

Vierailija
35820/35927 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin nähdään🤗

Kivaa 💙