Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (35917)
Hyvän yön halaus ihanalle naapuritalon naiselle.
Vierailija kirjoitti:
Halu tehdä oikein pitää ihmisen hyvällä tiellä.
Omakohtaisesti koettu lukemattomat kerrat. Vaikka tekee kipeää, ei haittaa, koska sisäinen rauha on ykkönen. Sitä ei voi ulkoistaa toiselle.
Muistaks, kun mä sanoin “ihqu”, “sokeripala” ja mitä näitä nyt olikaan?
Vierailija kirjoitti:
Se olisi luonnollista ja oikein, eikö niin muru?
Niin mikä?
Vierailija kirjoitti:
Sinä olet minulle unohtumaton ja viimeisin viestisi viilsi syvältä. Antaisitko minun nyt vain olla, pyytäisin, jos voisin. Vaikka kosketat sisintäni syvemmältä kuin kukaan muu. Tai ehkä juuri siksi.
En ole menossa mihinkään, jos et pyydä ääneen oikeassa elämässä. Kerro että tämä on ollut oikeaa enkä ole hullu. Siihen asti pysyn.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua hävettää että herkkänä ihmisenä olet huomannut varmaan jo kauan sitten miten paljon haluan sinua.
Miksi ihmiset häpeää tämmösiä asioita?? Sitä on tän "tiukkapipon" vaikea ymmärtää.
Yhtäkkiä tajuaa että toinen näkee jotain jonka kuvitteli olevan yksityistä.
ehkä siitä tulee kaksituista kun toinenkin tajuaa
Vierailija kirjoitti:
Ympärillä kaikki sortuu, mietimme jo, keneen enää voi luottaa. Kaiketi luotamme toisiimme yhä ja ehkä jopa enemmän kuin koskaan. Mutta mullistukset ehkä ajavat meitäkin suuriin muutoksiin. Kun tämän kaaoksen pöly laskeutuu, voiko käydäkin niin, että kävelemme raunioista yhdessä, käsi kädessä, kohti omaa tulevaisuuttamme? Sitä en voi olla miettimättä, samalla vienosti myhäillen.
Kunhan et järjestä asioiden sortumista. Se olisi anteeksiantamatonta ja toimisi sinua itseäsi vastaan.
Varulta, sivulta
Kirjoitit tänne varmaan eilen. Miksi meillä oli niin luonnollista? Meissä molemmissa on varmaan jotain samantyyppistä vikaa. Addiktin mieli. En sanonu sulle sitä mutta mulla on. Siks sanoin että en tuomitse sua
Vierailija kirjoitti:
Todellakin💖
Vierailija kirjoitti:
Halu tehdä oikein pitää ihmisen hyvällä tiellä.
Road to hell is paved with good intentions.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ympärillä kaikki sortuu, mietimme jo, keneen enää voi luottaa. Kaiketi luotamme toisiimme yhä ja ehkä jopa enemmän kuin koskaan. Mutta mullistukset ehkä ajavat meitäkin suuriin muutoksiin. Kun tämän kaaoksen pöly laskeutuu, voiko käydäkin niin, että kävelemme raunioista yhdessä, käsi kädessä, kohti omaa tulevaisuuttamme? Sitä en voi olla miettimättä, samalla vienosti myhäillen.
Kunhan et järjestä asioiden sortumista. Se olisi anteeksiantamatonta ja toimisi sinua itseäsi vastaan.
Varulta, sivulta
Aivan samat ajatukset minulla, mutta en uskoisikaan että mun tyyppi kirjoittaisi tuota tai järjestäisi sortumista - kuten toivottavasti sinäkin tiedät ettei sun tyyppi sitä tekisi. Hän varmaan sanoi sen aika selkeästi ettei sellaista ole vara järjestää. -sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin mikä?
Minun ja kaivattuni suhde tietysti!
Vierailija kirjoitti:
Mitä mä oikein teen sun kanssas? Pitäskö sut laittaa pulloon talteen, ettei muut vie?🤔😉
Ei se käy, siivet murtuisi.
Kohta on jo juhannus, sitten onkin enää puoli vuotta jouluun. Nopeasti menee aika.
Vierailija kirjoitti:
Mua hävettää että herkkänä ihmisenä olet huomannut varmaan jo kauan sitten miten paljon haluan sinua.
Sama. Tänään viimeistään ylitin katselun kaikki rajat monta kertaa. Paitsi häpeää en tuntenut enkä tunne vieläkään.
Hyvää yötä ihanimmalle
Kalle