Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (35504)
Oikea on se, jonka seurassa voi olla luontevasti hiljaa ja kumpikaan ei rasitu toisen läsnäolosta. Normaalia oman tilan tarvetta ei lasketa.
Jennifer, kai susta saa salaa haaveilla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ne puu(pää)kaupat varmaan täällä edisty.
Ei, mutta pääomatuloissa onkin se mukava puoli, että raha tulee toisten työllä ja itselle jää aikaa vaikka kaipailla.
Olet varmasti hyvä tyyppi, se oikein huokuu. Korostat itseäsi alentamalla muita eläteiksi, koet tarvetta leuhkia ja olet ylpeä, ettet tee itse töitä.
Teen töitä enemmän kuin kukaan muu tässä ketjussa. Mutta mun ei oo pakko raataa kesäkuun maanantaina alkuiltapäivästä kenekään käskemänä, vaan voin vaikka kaipailla siinä ohessa kun junailen bisneksiä.
Ja vähän haukkua muita eläteiksi. Koska mitään mukavaa ei tapahdu, jos ei saa sillä itseään muille ylentää. Et riitä itsellesi, vaan tarvitset muita kantamaan itseäsi. Se on hyvää kaipausta. Tunnisteena muiden elättäminen, huippuälykkyys (kirjoitustaito ja jutut ei kyllä siihen viittaa) ja tarve rehennellä. Siitä jollekin hyvä mies, kuten te bisnesmiehet sanoisitte.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oma kaivattu ei osaa oikein keskustella. Tai luultavasti ei vaan halua. Ehkä ahdistuu kun minä yritän keskustella ja menee lukkoon. Mikä syy onkin, niin ei tästä taida tulla mitään. Pitää etsiä joku toinen.
Kannattaa aina etsiä sellanen joka oikeasti sopii sinulle. Sen huomaa puolessa tunnissa kun juttu luistaa ja toinen tuntuu "tutulta". Oikean henkilön kanssa ei ikinä tunnu epämukavalta tai vaikealta tutustua.
Voi kai se silti olla väärä, vaikka juttu luistaa ja tuntuu tutulta.
Niin voikin, mutta oikea se ei voi olla jos juttu ei luista.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos JEESUS!
SAIN KOKEA IHMEEN
PARANNUIN SAIRAUDESTA JOTA LÄÄKETIEDE EI VOI PARANTAA
JEESUS ELÄÄ 4REAL
Sama tapahtunut mulle, praise the Lord 🕊
Vierailija kirjoitti:
Miltäköhän susta tuntuu mun kanssa tutustuminen? 😊
Niin riskialttiilta, että taidan skipata.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos JEESUS!
SAIN KOKEA IHMEEN
PARANNUIN SAIRAUDESTA JOTA LÄÄKETIEDE EI VOI PARANTAA
JEESUS ELÄÄ 4REAL
Sellainen valhe sieltä sitten. Eikö se sinulle ole syntiä?
Vierailija kirjoitti:
Riistäjä iän ikuinen…
Reaper
Muista, että et tiedä mun elämästä oikeastaan mitään ketjun perusteella. Sivumuukalainen
Peruna näköjään lähti itämään täällä. Kirjoitin sen kun vitutti miten randomeja lauseita älykääpiöt kirjoittaa täällä vastauksina.😆
Vierailija kirjoitti:
Muista, että et tiedä mun elämästä oikeastaan mitään ketjun perusteella. Sivumuukalainen
🤦🤦🤦🤦🤦🤦🤦🤦🤦🤦🤦🤦🤦🤦🤦🤦🤦🤦🤦
Vierailija kirjoitti:
Ennemmin lukis Antin peniksestä ku jotai horinaa puista ja rahast !
Voi harmi. Antti on mennyttä ilmeisesti. Ei kuulu enää Antin peniksestä 😭
Myös se että joku muu keittäis joskus aamukahvit, luksusta..
Vierailija kirjoitti:
Randomeja lauseita ..... 🤣
Vierailija kirjoitti:
Saa nähdä mikä hahmo palstalle huomenna pelmahtaa.
Saatat yllättyä, mut aamulkla kun se hahmo meni nukkumaan ennen ysiä, niin se päätti ettei enää yhtään viestiä, mut olkoon tämä viesti poikkeus.
Kiitos ja anteeksi.
:D
Vierailija kirjoitti:
Ylipäänsä jaksaa hämmästyttää ihmisten avoimuus somessakin, niin rahan kuin muidenkin asioiden suhteen. Yksityisyys on ylellisyyttä. Vanhan rahan suvut ei koskaan huutele avoimesti asioistaan kaikelle kansalle. Niin rahvaanomaista.
Tämä. Tämä! Vanhat suvut vaikenevat. E
Vierailija kirjoitti:
Jennifer, kai susta saa salaa haaveilla?
Oletko J?
Miltäköhän susta tuntuu mun kanssa tutustuminen? 😊