Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (34927)
Se on luikaus vain kun kaivattu katoaa horisonttiin... :(
Yksittäisiä etunimiäkin on yleensä kymmenillä tuhansilla ihmisillä, miljoonat ihmiset pukeutuvat sinisiin ja harmaisiin paitoihin, kulkevat päivittäin hisseillä, käyvät kaupoissa ja kävelyillä, lenkkeilevät ja pitävät samoista asioista, kuuntelevat samoja biisejä jne. Varmaan jos on todella ihastunut, ajatukset voivat olla putkeutuneet siten, että kaiken aina yhdistää siihen ihastuksen kohteeseen ja siksi toivoessaan rupeaa omimaan erittäin epämääräisistä tunnisteista ja luulemaan, että ne omat menisivät oikeasti perille. Maailma on kuitenkin valtavasti suurempi kuin moni pystyy hahmottamaan.
Nää menee varmaan kauppaankin ykkösissä kun olettaavat törmäävänsä kaivattuun. Iik se on varmaan täällä kaupassa!
Ainoo kontakti kerran viikkoon on kassaneiti. Muu elämä ja juttelu tapahtuu palstalla. Joko kaivaten mahdotonta. Tai jankaten jonkun toisen turhautuneen kaipaajan kanssa jostain typerästä aiheesta 👍
Tee sä aloite! Eiku sä! Eiku sun vuoro! Kuin niin mun? Ei ole yhteystietoja! No kerro kirjain! Missä tavattiin? Ulkona. Nyt osuu 🤣
Vierailija kirjoitti:
Tee sä aloite! Eiku sä! Eiku sun vuoro! Kuin niin mun? Ei ole yhteystietoja! No kerro kirjain! Missä tavattiin? Ulkona. Nyt osuu 🤣
Sinäkö se olet? 😍💕😘🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan vaan ujouskin voi olla syynä siihen ettei ole saanut tehtyä aloitetta...
Mutta mistä se toinen osapuoli tietää, onko henkilö ujo vai eikö sitä vain kiinnosta? Jos itse miettii aloitteen tekemistä.
Ehkä hän voi tehdä aloitteen sitten ja selvittää asian jos toinen on ujo.
Tekis mieli omalla kohdalla kysyä kaivatulta, et etkö huomaa, miten sinulle on tehty aloitteita?
Kysy ihmeessä.
ja tee samalla sellainen aloite joka ei jätä arvailujen varaa!
Tein viimeksi kyllä sellaisen aloitteen, ettei sitä voinut ymmärtää väärin..
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin sunnuntain kunniaksi makoilla sun sylissä.
Viikon päästä käy.
Vierailija kirjoitti:
Iiik! Keneen oot ihastunut. No sen nimi alkaa Deellä. Kuka? Daniel? Eeeeiii. Loppuu aahan. Hmmmm Missä se asuu. Kilometrin päässä. Asuuko peellä alkavassa kaupungin osassa? Eeeeiii, mut siinä lähellä. Missä lähellä sano! Eeen. Hihi hihi. Käyks se prismalla? Joo käy ! Hihi hihi. Nyt oot lähellä arvata! Iiiik. Onks se tumma vai vaalee? No se on sellanen komee, emmä tiiä hihi hihi, siltä väliltä.
Palstalaiset leikkii kirjaimilla.
Varmaan Danny.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauniin naisen ei koskaan elämässään ole tarvinnut tehdä yhtään aloitetta eikä hän siksi ole sellaiseen tottunut. Aloitteen tekeminen ei käy edes mielessä vaikka olisi kuinka ihastunut. Oletteko tätä tulleet ajatelleeksi.
Ei kai tuollaista edes tarvitse ajatella? Itsestäänselvyys.
On siinä ajateltavaa. Kaunis nainen ei siis välttämättä ole ”nirso” tai ei välitä susta, hän ei vaan osaa ottaa aloitetta omiin käsiinsä.
Mikä se sitten on?
"Se" on hän. Nainen. Ihminen.
Niinpä. Tätä tavaraa eli teitä ja teidän tekeleitä on ihan mielipuolisesti. Tätä kun tässä yrittää järjestää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauniin naisen ei koskaan elämässään ole tarvinnut tehdä yhtään aloitetta eikä hän siksi ole sellaiseen tottunut. Aloitteen tekeminen ei käy edes mielessä vaikka olisi kuinka ihastunut. Oletteko tätä tulleet ajatelleeksi.
Ei kai tuollaista edes tarvitse ajatella? Itsestäänselvyys.
On siinä ajateltavaa. Kaunis nainen ei siis välttämättä ole ”nirso” tai ei välitä susta, hän ei vaan osaa ottaa aloitetta omiin käsiinsä.
Mikä se sitten on?
No vaikka läpeensä
rakastunut siihen mieheen, jonka suuntaan ei kuitenkaan tee aloitetta. Ja tästä syystä se mies luulee, että nainen vain nirsoilee eikä hän kelpaa tälle.
Eli, kyse ei ole nirsoilusta vaan siitä, että nainen ei ole tottunut tekemään aloitteita koska hänen ei ole tarvinnut.
Uskokaa tai älkää, on olemassa myös naisia, jotka syttyvät vain aloitteellisista miehistä. Silloin nainen ei tule ikinä tekemään aloitetta, vaikka kyseessä olisi viimeinen mies maailmassa. Eikä se harmita häntä lainkaan. Jos miestä harmittaa, hän voi tehdä asialle jotain tai olla tekemättä. Ei kaada naisen maailmaa. 😘
Tähän väliin yhdet terveiset Suskille! Joskus myöhemmällä sit seuraava viesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta mistä se toinen osapuoli tietää, onko henkilö ujo vai eikö sitä vain kiinnosta? Jos itse miettii aloitteen tekemistä.
Tekis mieli omalla kohdalla kysyä kaivatulta, et etkö huomaa, miten sinulle on tehty aloitteita?
Kysy ihmeessä.
Oletko varma? Itse olen töpännyt tuollaisessa tilanteessa... Siis ymmärtänyt väärin miehen aloitteen
Vierailija kirjoitti:
Nää menee varmaan kauppaankin ykkösissä kun olettaavat törmäävänsä kaivattuun. Iik se on varmaan täällä kaupassa!
oon nähny kaivattuni kaupassa ainakin kaks kertaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei helvetti, mitä skeidaa sivutolkulla 👎
No tää yks nostelee niitä aamuisia provojaan koko ajan takaisin ylös ja aina joku idiootti vastaa niihin, niin ei ikinä päästä eroon ohiksesta
Nämä kaksi ovat kymmeniä eri henkilöitä. Taso vain on tätä luokkaa että yksi voi ottaa kapulan toiselta ja jatkaa samaa sontimista. :I
Eivät ole. Se vain tekeytyy eri henkilöiksi
Päivän harhaisin ponkattu, tseck!
Oon lueskellu tätä ketjua 10 vuotta. Riitelijä komppaa ja kannustaa ja nostaa aina omia juttujaan, helppoa anonyymissä ketjussa
Huh, 10 v.! Kun muutama kuukausikin tätä meinaa olla liikaa. Ja onkin. 😳 Kokemusasiantuntijana haluaisitko kertoa, mitä pitkäaikaisvaikutuksia on ilmennyt? Onko elämäsi mennyt parempaan suuntaan? Aloittaisitko ketjun lukemista, jos voisit valita uudelleen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei helvetti, mitä skeidaa sivutolkulla 👎
No tää yks nostelee niitä aamuisia provojaan koko ajan takaisin ylös ja aina joku idiootti vastaa niihin, niin ei ikinä päästä eroon ohiksesta
Nämä kaksi ovat kymmeniä eri henkilöitä. Taso vain on tätä luokkaa että yksi voi ottaa kapulan toiselta ja jatkaa samaa sontimista. :I
Eivät ole. Se vain tekeytyy eri henkilöiksi
Päivän harhaisin ponkattu, tseck!
Oon lueskellu tätä ketjua 10 vuotta. Riitelijä komppaa ja kannustaa ja nostaa aina omia juttujaan, helppoa anonyymissä ketjussa
Oisko aika hankkia elämä? Ei jumalauta 10 vuotta 🤣 Ja sori nostosta, oli vaan niin sairas kommentti.
Sivu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysy ihmeessä.
Ai, mun mielestä se näytti enemmän lopetteelta.
Tulisitko kyytiin jos kurvaisin bangbussilla sun pihaan?
Iiik! Keneen oot ihastunut. No sen nimi alkaa Deellä. Kuka? Daniel? Eeeeiii. Loppuu aahan. Hmmmm Missä se asuu. Kilometrin päässä. Asuuko peellä alkavassa kaupungin osassa? Eeeeiii, mut siinä lähellä. Missä lähellä sano! Eeen. Hihi hihi. Käyks se prismalla? Joo käy ! Hihi hihi. Nyt oot lähellä arvata! Iiiik. Onks se tumma vai vaalee? No se on sellanen komee, emmä tiiä hihi hihi, siltä väliltä.
Palstalaiset leikkii kirjaimilla.