Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (34927)
Itse ainakin pidän siitä, jos mies on aloitteellinen ja vie tilanteita. Pysty tähän itsekin, mutta sydäntä sulattavaa on aloitteellinen mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauniin naisen ei koskaan elämässään ole tarvinnut tehdä yhtään aloitetta eikä hän siksi ole sellaiseen tottunut. Aloitteen tekeminen ei käy edes mielessä vaikka olisi kuinka ihastunut. Oletteko tätä tulleet ajatelleeksi.
Ei kai tuollaista edes tarvitse ajatella? Itsestäänselvyys.
On siinä ajateltavaa. Kaunis nainen ei siis välttämättä ole ”nirso” tai ei välitä susta, hän ei vaan osaa ottaa aloitetta omiin käsiinsä.
Mikä se sitten on?
No vaikka läpeensä
rakastunut siihen mieheen, jonka suuntaan ei kuitenkaan tee aloitetta. Ja tästä syystä se mies luulee, että nainen vain nirsoilee eikä hän kelpaa tälle.
Eli, kyse ei ole nirsoilusta vaan siitä, että nainen ei ole tottunut tekemään aloitteita koska hänen ei ole tarvinnut.Uskokaa tai älkää, on olemassa myös naisia, jotka syttyvät vain aloitteellisista miehistä. Silloin nainen ei tule ikinä tekemään aloitetta, vaikka kyseessä olisi viimeinen mies maailmassa. Eikä se harmita häntä lainkaan. Jos miestä harmittaa, hän voi tehdä asialle jotain tai olla tekemättä. Ei kaada naisen maailmaa. 😘
Olkoon tekemättä. Hyville miehille on aina ottajia. 😗
Vierailija kirjoitti:
Itse ainakin pidän siitä, jos mies on aloitteellinen ja vie tilanteita. Pysty tähän itsekin, mutta sydäntä sulattavaa on aloitteellinen mies.
Laiska läski.
Vierailija kirjoitti:
Kas, itse tykkään kun nainen on aloitteellinen.
TIEDÄTHÄN
PERS'REIÄN
SE TEKEE PERSEESEEN REIÄN
Vierailija kirjoitti:
Tee sä aloite! Eiku sä! Eiku sun vuoro! Kuin niin mun? Ei ole yhteystietoja! No kerro kirjain! Missä tavattiin? Ulkona. Nyt osuu 🤣
Sinä se jaksat viisastella ja käyttää AINA tuota samaa hymiötä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan vaan ujouskin voi olla syynä siihen ettei ole saanut tehtyä aloitetta...
Mutta mistä se toinen osapuoli tietää, onko henkilö ujo vai eikö sitä vain kiinnosta? Jos itse miettii aloitteen tekemistä.
Ehkä hän voi tehdä aloitteen sitten ja selvittää asian jos toinen on ujo.
Tekis mieli omalla kohdalla kysyä kaivatulta, et etkö huomaa, miten sinulle on tehty aloitteita?
Kysy ihmeessä.
ja tee samalla sellainen aloite joka ei jätä arvailujen varaa!
Tein viimeksi kyllä sellaisen aloitteen, ettei sitä voinut ymmärtää väärin..
Oletko varma? Itse olen töpännyt tuollaisessa tilanteessa... Siis ymmärtänyt väärin miehen aloitteen
Ei sitä voinut ymmärtää väärin. 😕
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauniin naisen ei koskaan elämässään ole tarvinnut tehdä yhtään aloitetta eikä hän siksi ole sellaiseen tottunut. Aloitteen tekeminen ei käy edes mielessä vaikka olisi kuinka ihastunut. Oletteko tätä tulleet ajatelleeksi.
On siinä ajateltavaa. Kaunis nainen ei siis välttämättä ole ”nirso” tai ei välitä susta, hän ei vaan osaa ottaa aloitetta omiin käsiinsä.
Mikä se sitten on?
No vaikka läpeensä
rakastunut siihen mieheen, jonka suuntaan ei kuitenkaan tee aloitetta. Ja tästä syystä se mies luulee, että nainen vain nirsoilee eikä hän kelpaa tälle.
Eli, kyse ei ole nirsoilusta vaan siitä, että nainen ei ole tottunut tekemään aloitteita koska hänen ei ole tarvinnut.Uskokaa tai älkää, on olemassa myös naisia, jotka syttyvät vain aloitteellisista miehistä. Silloin nainen ei tule ikinä tekemään aloitetta, vaikka kyseessä olisi viimeinen mies maailmassa. Eikä se harmita häntä lainkaan. Jos miestä harmittaa, hän voi tehdä asialle jotain tai olla tekemättä. Ei kaada naisen maailmaa. 😘
Eli nainen on joko tunnekylmä, tai ei halua miestä. Todella helppoa. Miksi väännät tuollaisesta asiasta noin vaikean? Nainen ei tee ikinä aloitetta, koska hän ei halua jotain tarpeeksi. Siihen on turha sotkea jotain periaatteellista lässynläätä. Yhdenkään naisen tunteet ei syty mistään aloitteista, tai ei ainakaan vie pitkälle suhdetta. Siihen vie ihan muut asiat.
Ei tunteet syty aloitteesta - silloinhan ne syttyisivät kaikkia mahdollisia lähestyjiä kohtaan :D
T: nainen joka ei tee aloitteita, mutta ei mun tunteet nyt mistään aloitteesta syty
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä se sitten on?
No vaikka läpeensä
Eli nainen on joko tunnekylmä, tai ei halua miestä. Todella helppoa. Miksi väännät tuollaisesta asiasta noin vaikean? Nainen ei tee ikinä aloitetta, koska hän ei halua jotain tarpeeksi. Siihen on turha sotkea jotain periaatteellista lässynläätä. Yhdenkään naisen tunteet ei syty mistään aloitteista, tai ei ainakaan vie pitkälle suhdetta. Siihen vie ihan muut asiat.
Ei tunteet syty aloitteesta - silloinhan ne syttyisivät kaikkia mahdollisia lähestyjiä kohtaan :D
T: nainen joka ei tee aloitteita, mutta ei mun tunteet nyt mistään aloitteesta syty
Niimpä! Ymmärsit oikein!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laiska läski.
Päinvastoin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä se sitten on?
No vaikka läpeensä
Olkoon tekemättä. Hyville miehille on aina ottajia. 😗
Jeps. Tuollainen mies alkaa sitten jonkun aloitteellisen naisen kanssa. Ei siinä mitään, makuja on monia ja toiset sopii paremmin yhteen kuin toiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta mistä se toinen osapuoli tietää, onko henkilö ujo vai eikö sitä vain kiinnosta? Jos itse miettii aloitteen tekemistä.
Tekis mieli omalla kohdalla kysyä kaivatulta, et etkö huomaa, miten sinulle on tehty aloitteita?
Kysy ihmeessä.
Oletko varma? Itse olen töpännyt tuollaisessa tilanteessa... Siis ymmärtänyt väärin miehen aloitteen
Eli mitä teit?
Vierailija kirjoitti:
Ainoo kontakti kerran viikkoon on kassaneiti. Muu elämä ja juttelu tapahtuu palstalla. Joko kaivaten mahdotonta. Tai jankaten jonkun toisen turhautuneen kaipaajan kanssa jostain typerästä aiheesta 👍
Tuoko on sun käsityksesi kaipaajista? Vai kerroitko itsestäsi?
Minulla ainakin on ihan työ, jonka parissa vietän päiväni ja kohtaan ihmisiä. Töiden jälkeen mulla on lukuisia harrastuksia, joiden parissa vietän iltani ja kohtaan ihmisiä. Töiden ja harrastuksen lisäksi mulla on vielä ystäviä, joihin pidän päivittäin yhteyttä ja joita näen aina kun aikataulut natsaa.
Eli ihan ohi meni sinun kassaneitisi kyllä nyt, en edes käy itse itselleni kaupassa. Ainoa syy miksi kirjoittelen tänne on se henkilö, jota en kohtaa enkä näe. Enhän mä muuten edes joutuisi kaipailemaan häntä.
Jos lähestyn sinua tänään, niin en ole tekemässä aloitetta, vaan tulen ihan kaverillisesti juttelemaan. Tuskin teen edes sitä, kun tuntuu ettet siedä seuraani ollenkaan ja otat muutenkin kaiken sanomani vittuiluna. Harmi, kun itse nautin seurastasi...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä löydän sinut?
Se yksi tietty paikka ja sieltä muualtakin sitten, jos tuun vastaan. Kun oon paikalla.
En etsi kahta vaan yhtä.
Nää oli vaan vaihtoehtoja, mistä sen yhden kaivatun vois löytää.
Joo, olis ehkä kannattanut lisätä se risteys mistä pitäis kääntyy sinne vasemmalleko? 🤔 Oikee? En muista, mutta siitä kun menee niin siellä
Jos täysosuma, niin siellä ekassa, muuten menee arvuutteluksi ellei sattuma puutu peliin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysy ihmeessä.
Sitten ei vain ole kiinnosunut, jos ei kerran tarttunut siihen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laiska läski.
Päinvastoin.
Ja älä käsitä myöskään väärin. Niin kuin sanoin: Pystyn aloitteen tekoon itsekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysy ihmeessä.
Kerroit siis selvin sanoin että olet kiinnostunut romanttisessa mielessä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainoo kontakti kerran viikkoon on kassaneiti. Muu elämä ja juttelu tapahtuu palstalla. Joko kaivaten mahdotonta. Tai jankaten jonkun toisen turhautuneen kaipaajan kanssa jostain typerästä aiheesta 👍
Tuoko on sun käsityksesi kaipaajista? Vai kerroitko itsestäsi?
Minulla ainakin on ihan työ, jonka parissa vietän päiväni ja kohtaan ihmisiä. Töiden jälkeen mulla on lukuisia harrastuksia, joiden parissa vietän iltani ja kohtaan ihmisiä. Töiden ja harrastuksen lisäksi mulla on vielä ystäviä, joihin pidän päivittäin yhteyttä ja joita näen aina kun aikataulut natsaa.
Eli ihan ohi meni sinun kassaneitisi kyllä nyt, en edes käy itse itselleni kaupassa. Ainoa syy miksi kirjoittelen tänne on se henkilö, jota en kohtaa enkä näe. Enhän mä muuten edes joutuisi kaipailemaan häntä.
Mä taas olen ollut ketjuun lähinnä koukussa, siis addikti.
Ei tarkoita sitä etteikö mulla olisi muuta elämää, mutta on näkynyt esim. niin, että olen myöhästynyt illanvietosta ihmisten kanssa, kun olen juminut palstalla. Eli vaikka minua on odoteltu bileisiin, en ole saanut itseäni irti ruudusta. Täysi addiktio siis. Addiktoidun jostain syystä nimenomaan tällaisiin nettipalstoihin, ryhmächatteihin ja Hesarin kommenttikenttien sekä instagramin kommenttikenttien tyyppiseen sisältöön, en esim. herkkuihin, nikotiiniin tai päihteisiin.
Eri