Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (39237)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en tee lasta kenenkään kanssa
Lapsia ei voi valmistaa. Kukaan ihminen ei osaa. Lapsia saadaan.
Kyllä alkio on saatu kasvamaan astiassa jo niin pitkälle, että se on ihmisoikeussyistä täytynyt keskeyttää (juuri tuo, ettei saa valmistaa). Mutta ihminen siis todellakin jo osaisi tehdä ihmisiä.
Mutta se, että joku sanoo, ettei tee lapsia, tarkoittaa sitä, että hän pitää huolen siitä, ettei niitä myöskään saa. Sellaiselle henkilölle lapsen saaminen ei olisi saamista, vaan vastaanottamaan joutumista.
Vierailija kirjoitti:
Minusta tasokkaan naisen merkki on se että saa olutuopin pysymään tissien välissä.
No voi vttu. Kaikki nämä maisterin paperit sun muut oli ihan turhaan hankittuja. :( -lauta
Vierailija kirjoitti:
Minusta tasokkaan naisen merkki on se että saa olutuopin pysymään tissien välissä.
Minusta se, että aina joskus ihan pyytämättä laskeutuu kuningatar-asentoon. Pieniä arjen tekoja, jotka tekee siitä arjesta juhlaa.
Vierailija kirjoitti:
Pelkään päästää ihmisiä lähelle, koska olen oikeasti rikkinäinen. Parempi että ihmiset poistuvat elämästä jo ennen kuin he tietävät siitä.
Tuskin kukaan ihminen on säästynyt elämässään kolhuitta.
Ihminenhän on onnensa ja epäonnensa ansainnut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet torjunut minut etkä halua perua torjuntaasi. Jos se on tila, joka vastaa toiveitasi, olkoon niin. Minun toiveitani se ei vastaa enkä halua jatkaa näin.
Muistatkos, kun torjuit minut ensin.
En ole torjunut.
Vierailija kirjoitti:
Nope. Ei pidä paikkaansa
Vierailija kirjoitti:
Terve J!
Rakastan sua, jota en voi saada.
Vierailija kirjoitti:
Nainen naista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen naista?
Nainen miestä.
Jennifer <3 Olet turvassa 🙏🏼
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet torjunut minut etkä halua perua torjuntaasi. Jos se on tila, joka vastaa toiveitasi, olkoon niin. Minun toiveitani se ei vastaa enkä halua jatkaa näin.
Muistatkos, kun torjuit minut ensin.
En ole torjunut.
Älä valehtele. Olet aina pelkkää valhetta ja syytöstä.
Vierailija kirjoitti:
Samoin, saavuttamatOn 💙
Vierailija kirjoitti:
Saat kun kerrot IRL
Rakastan sua, jolta taisin saada.