Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (39237)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Porukka täällä on ihan dingdong.
On. Aika lailla ehdottomassa joko-tai maailmassa elelevät. Se on paranoian oirehdintaa. Toisille tuo splitting näkyy devaluaationa ja idealisaationa. Ei olla päästy ambivalenssitasossa eteenpäin.
Ootko oppinut uusia hienoja sanoja 🤣🤣🤣
Tyhjäksi tekeminen on myös yksi vakava-asteisen persoonallisuushäiriön tuntomerkkejä eli rajatila-luokkaisen psykiatrisen häiriön.
Diagnosoi itseäsi, köökjipsykolooki. Vain urpo tekee tuota anonyymipalstalla, jossa kuka tahansa voi esittää olevansa mitä tahansa 🤣🤣🤣
Sivusta kuittaan, että mene sinä käsittelemään omia ongelmiasi johonkin toiseen ketjuun. Jos et olisi itse urpo, osaisit hypätä sujuvasti yli ja jättää ohistelut sikseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jennifer <3 Olet turvassa 🙏🏼
Eikös sun pitänyt kaivata vain yhtä?
En ole enää kaivannut kuin tätä.
Jouduin jättämään muijani kun olin mustasukkainen sen satisfaierille.
Siellä mietin meitä
Missä pitäisin kiinni susta
Missä suuretkaan aallot ei peitä
Sydämen rummutusta
Minulle kaipaus toi ehkä voimaa, mutta sitten se kuivui. Elämään tuli muuta vakavanpaa. Vaikea masennus. Kaikki tekeminen on mahdotonta. Välttelen ihmisiä. Ei ole ystäviä. Ei mitään. Mulle poistuminen tästä maailmasta on vain vaihtoehto enää. Ja kyllä olen terapiassa. Etänä sekin. Mulla on enää vain toivottomuus ja ihmiset jotka lyö lyötyä. Kun jaksaa vain olla. Maata. Muistamatta mitään mitä hetki sitten tapahtui. Ei toivoa huomisesta.
Joskus jaksoin kaivata. Kirjoittaa kauniita. Ehkä sillä loin itselleni loistavan tulevaisuuden. Mutta nyt on vain mustaa.
Masennukseni ei liity kaivattuuni. Pysyvä olotila joka pahentunut rajusti. Ei minusta olisi hänelle iloksi. Sängyn pohjalla itkevä raasu, joka ei saa mitään tehtyä. Erään ovella käyneen tutun sanoin laiska 💩
Ei aina ole kyse siitä ettei tunteita olisi. Taustalla voi olla mitä vain. Se huomenna maailmasta poistunut voi nauraa tänään, mutta se on vain pinnallinen hetki.
Hyvää yötä anonyymin anonyymi rakas. Olet tärkeä, mutta maailma on 💩
Vierailija kirjoitti:
Älä siis haaveile minusta, mukta löytyy kaikkea kivaa omaksi iloksi 🤭🤪
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä siis haaveile minusta, mukta löytyy kaikkea kivaa omaksi iloksi 🤭🤪
Mä en kans ymmärrä ap:ta. Ite oon ostanu exälle paljon leluja. Eikä se todellakaan ollut multa ikinä pois.
Vierailija kirjoitti:
Siellä mietin meitä
Sydämen rummutusta
Sulla ois se hymy
Ja minä olisin vahaa
Taustalla aaltojen jymy
Hetkeen ei olisi mitään pahaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et ole tehnyt elettäkään suuntaani. Päinvastaisia kyllä.
Miksi sitten edes kulutat aikaasi kaipaamalla häntä täällä?
Mitä se sulle kuuluu?
Vierailija kirjoitti:
Pelkään päästää ihmisiä lähelle, koska olen oikeasti rikkinäinen. Parempi että ihmiset poistuvat elämästä jo ennen kuin he tietävät siitä.
Onnistut tavoitteessasi, kun ajat pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siellä mietin meitä
Sydämen rummutusta
Sulla ois se hymy
Ja minä olisin vahaa
Taustalla aaltojen jymy
Ja ne muut, ne sais olla
Ne sais olla jossain ulkona
Sun kätesi mun vartalolla
Niinkuin sen joka on oma
Tuon laittamaan sulle ruokaa jos oot masentunu, tai mitä vaan..
Vierailija kirjoitti:
Kelpaan kyllä monille parhaaksi kaveriksi, mutta suhteeseen minua ei kelpuuteta.
Joillakin on toisinpäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon tänään jo useamman kerran ottanut sut omakseni.
Kiva. Siihen tarviit etkä tarvii kuin ajatuksen.
Kun todellinen puuttuu on vain mielikuvat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siellä mietin meitä
Sydämen rummutusta
Sulla ois se hymy
Ja minä olisin vahaa
Taustalla aaltojen jymy
Ja ne muut, ne sais olla
Ne sais olla jossain ulkona
Sun kätesi mun vartalolla
Niinkuin sen joka on oma
Ja kun olisi pakko mennä
En kääntyisi katsomaan
Ei lintukaan lennä
Sidottuna kamaraan
Vierailija kirjoitti:
Tuon laittamaan sulle ruokaa jos oot masentunu, tai mitä vaan..
^tuun
Vierailija kirjoitti:
Minulle kaipaus toi ehkä voimaa, mutta sitten se kuivui. Elämään tuli muuta vakavanpaa. Vaikea masennus. Kaikki tekeminen on mahdotonta. Välttelen ihmisiä. Ei ole ystäviä. Ei mitään. Mulle poistuminen tästä maailmasta on vain vaihtoehto enää. Ja kyllä olen terapiassa. Etänä sekin. Mulla on enää vain toivottomuus ja ihmiset jotka lyö lyötyä. Kun jaksaa vain olla. Maata. Muistamatta mitään mitä hetki sitten tapahtui. Ei toivoa huomisesta.
Joskus jaksoin kaivata. Kirjoittaa kauniita. Ehkä sillä loin itselleni loistavan tulevaisuuden. Mutta nyt on vain mustaa.
Masennukseni ei liity kaivattuuni. Pysyvä olotila joka pahentunut rajusti. Ei minusta olisi hänelle iloksi. Sängyn pohjalla itkevä raasu, joka ei saa mitään tehtyä. Erään ovella käyneen tutun sanoin laiska 💩
Ei aina ole kyse siitä ettei tunteita olisi. Taustalla voi olla mitä vain. Se huomenna maailmasta poistunut voi nauraa tänään, mutta se on vain pinnallinen hetki.
Hyvää yötä anonyymin anonyymi rakas. Olet tärkeä, mutta maailma on 💩
Myötätuntoni ja lämpimiä ajatuksia sinulle täältä tuntemattomalta tallaajalta. Masennus on ilkeä peikko eikä se näytä kasvojaan kaikille.
Mulle kävi tuo sama oman kaivatun kanssa.