Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (39237)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihminenhän on onnensa ja epäonnensa ansainnut.
Terve J!
Ohi
En rakasta sua ja aion jättää sut. Tämä terveinen tiedoksi ennen kuin teen sen. Tämä viikko on ratkaiseva viikko etäännyttämisessä. Loistava tilaisuus tähän. Ei mulla muuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakastan sua, jota en voi saada.
Saat kun kerrot IRL
En usko että hän käyttää sanaa IRL.
Kelpaan kyllä monille parhaaksi kaveriksi, mutta suhteeseen minua ei kelpuuteta.
Vierailija kirjoitti:
En rakasta sua ja aion jättää sut. Tämä terveinen tiedoksi ennen kuin teen sen. Tämä viikko on ratkaiseva viikko etäännyttämisessä. Loistava tilaisuus tähän. Ei mulla muuta.
Aijaa.
Ootko muuten nähnyt, onko Juhlamokkaa nyt tarjouksessa missään?
Vierailija kirjoitti:
Porukka täällä on ihan dingdong.
On. Aika lailla ehdottomassa joko-tai maailmassa elelevät. Se on paranoian oirehdintaa. Toisille tuo splitting näkyy devaluaationa ja idealisaationa. Ei olla päästy ambivalenssitasossa eteenpäin.
Tänään olis ollu yhteistä koomailua, jos sulla samat fiiilikset. Ihon ikänä on.
Vierailija kirjoitti:
Rakastan sua, jota en voi saada.
Et vain halua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On. Aika lailla ehdottomassa joko-tai maailmassa elelevät. Se on paranoian oirehdintaa. Toisille tuo splitting näkyy devaluaationa ja idealisaationa. Ei olla päästy ambivalenssitasossa eteenpäin.
Ootko oppinut uusia hienoja sanoja 🤣🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
M-L treffit?
Ei kai sitten tänään. Jokin toinen ilta kenties?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyhjäksi tekeminen on myös yksi vakava-asteisen persoonallisuushäiriön tuntomerkkejä eli rajatila-luokkaisen psykiatrisen häiriön.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet torjunut minut etkä halua perua torjuntaasi. Jos se on tila, joka vastaa toiveitasi, olkoon niin. Minun toiveitani se ei vastaa enkä halua jatkaa näin.
Muistatkos, kun torjuit minut ensin.
En ole torjunut.
Älä valehtele. Olet aina pelkkää valhetta ja syytöstä.
Kaunis kiitos! Sanoin, että ei jatketa tästä asiasta, eikä se ole mikään torjunta. Hetkeä aikaisemmin olit juuri valehdellut minulle, sitä ennen toiselle ja vielä myöhemmin kolmannellekin. Voin huoletta sanoa, että olet valehdellut mulle täällä ja oikeassa elämässä, joten enpä kehtaisi syytellä toista siitä, jota itse harrastaa vähän väliä.
Vierailija kirjoitti:
Jennifer <3 Olet turvassa 🙏🏼
Eikös sun pitänyt kaivata vain yhtä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet torjunut minut etkä halua perua torjuntaasi. Jos se on tila, joka vastaa toiveitasi, olkoon niin. Minun toiveitani se ei vastaa enkä halua jatkaa näin.
Muistatkos, kun torjuit minut ensin.
En ole torjunut.
Älä valehtele. Olet aina pelkkää valhetta ja syytöstä.
Kaunis kiitos! Sanoin, että ei jatketa tästä asiasta, eikä se ole mikään torjunta. Hetkeä aikaisemmin olit juuri valehdellut minulle, sitä ennen toiselle ja vielä myöhemmin kolmannellekin. Voin huoletta sanoa, että olet valehdellut mulle täällä ja oikeassa elämässä, joten enpä kehtaisi syytellä toista siitä, jota itse harrastaa vähän väliä.
Vai että sellaista. Antaa sitten olla. Sinuun ei voi vähääkään luottaa ja se vie myös kunnioitukseni mennessään. Hyvää loppuelämää!
Vierailija kirjoitti:
Oon tänään jo useamman kerran ottanut sut omakseni.
Kiva. Siihen tarviit etkä tarvii kuin ajatuksen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyhjäksi tekeminen on myös yksi vakava-asteisen persoonallisuushäiriön tuntomerkkejä eli rajatila-luokkaisen psykiatrisen häiriön.
Diagnosoi itseäsi, köökjipsykolooki. Vain urpo tekee tuota anonyymipalstalla, jossa kuka tahansa voi esittää olevansa mitä tahansa 🤣🤣🤣
Oon tänään jo useamman kerran ottanut sut omakseni.