Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (49411)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa vappua misulle 😘 Ensi vappu yhdessä?
Siitä sitten lupailemaan seuraavalle. 🤦🏽
En halua mitään seuraavaa, kun vihdoin joku tuntuu oikealta 😍
Mistä misun tuntee?
Ne ketkä tulee kaveriehdotuksiin stalkkaa sua tai sinä niitä.
Vierailija kirjoitti:
Hän oli 26.
Entäs itse?
Vierailija kirjoitti:
Hei söpö nainen, meillä on kaksi kertaa ollut flirttiä. Olin vähän nolo tänään, kun suusta ei tullut mitään järkevää. Toivottavasti tulee vielä kolmas kerta.
nn
💅
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti ei. Pelkkiä juoppoja setämiehiä 🤮
Voi nuoruus, kun sitä olikin niin söpö ja sai ihastella itseään peilistä. Hyvää vappuyötä!
Vierailija kirjoitti:
Vastaamattomuus on sekin vastaus, torjuva sellainen. Reilumpaa olisi torjua sanoen miten asiat ovat.
Edelleenkään vastaamattomuus ei ole vastaus. Se on henkistä jälkeenjääneisyyttä jos puhutaan ihmisistä jotka tuntevat toisensa.
Tuntemattomalta se on kiinnostumattomuutta.
Ihmiset tekevät virheitä ja se täytyy jokaisen hyväksyä.
Vierailija kirjoitti:
Mulla luki tuossa että meillä olis 4 yhteistä kaveria,mietin jos tuli siksi ehdotuksiin.
Vierailija kirjoitti:
Rakastaisin sinua sellaisena kuin olet, jos sinulle riittäisin. En riitä vaan tarvitset useita.
Toivottavasti nämä sanat eivät tulleet varatun suusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei söpö nainen, meillä on kaksi kertaa ollut flirttiä. Olin vähän nolo tänään, kun suusta ei tullut mitään järkevää. Toivottavasti tulee vielä kolmas kerta.
nn
💅
Heh, katsoin hänen kynsiään, hän oli muuten tosi laittaitunut, mutta lyhyistä kynsistä (ja flirtistä) arvasin että tykkää tytöistä 🙈
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvää vappua, Emilia! T. Vähän kauempaa minä, ikuinen salarakastajasi
Kuka olet?
T, Emilia
Emilian pitkäaikainen kaipaaja.
Tämä on historiallinen hetki kaipausketjussa! -sivu
Vierailija kirjoitti:
Gallup
Minkä ikäinen olit kun kohtasit kaivattusi ensi kertaa?
18
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä, kauniita unia. 🤗🧡
Öitä, kauniita unia! 🧡🤗
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hurjinta on, että voimakkaimmat tunteet olen kokenut sinua kohtaan, vaikken lopulta tiedä, ketä olen rakastanut. Koin sinut "elämäni rakkaudeksi", mutta sittemmin siitä on hävinnyt isoja. Kuin tulviva joki olisi jäiden mukana vienyt törmältä jotakin tärkeää, joka siinä joskus oli.
Se on kyllä hassua, että ihminen voi kehiä todella voimakkaita tunteita jotain kohtaan, vaikka ei edes tunne eikä oikeastaan ollenkaan tiedä mihin on rakastunut :D
Siinä on kyse nimenomaan ihmisen omista tunteista ja fantasioista, ei mistään todellisesta. Näistä tilanteista tulee varmaan niitä pettymyksiä, huonoja suhteita ja eroja, kun on menty yhteen ihan vääristä syistä. Omien kuvitelmien ja parisuhdepakkomielteen perässä. Ei ole edes tajuttu, kenen kanssa sitoudutaan.
"Siinä on kyse nimenomaan ihmisen omista tunteista ja fantasioista, ei mistään todellisesta."
Mä en usko tuohon, mitä sanoit, ollenkaan.
Luulen, että ihminen jotenkin aistii sopivan kumppanin oman geeniperimänsä jatkamiselle ja tällöin syntyy sanoinkuvaamaton himo ja halu jotain tiettyä ihmistä kohtaan. Pohjimmiltaan kyse on vain alkukantaisesta biologisesta tehtävästä jatkaa geeniperimää. Joidenkin ihmisten kanssa yhteensopivuus on ylivertainen muihin verrattuna. Mahdollisuus synnyttää terveitä vauvoja ja paljon.
Fyysinen kemia ja seksuaalinen vetovoima on itsessään aivan eri asia, kuin yhteinen elämä, elämänkumppanuus ja kumppaneina yhteensopivuus.
Näin, vaikka tuo jälkimmäinen toki vaatii myös ensimmäistä. Mutta ensimmäistä voi helposti olla ilman jälkimmäistäkin, ja siinä ei pitäisi olla sokea..
Mä uskon että kun on fyysistä kemiaa ja seksuaalista vetovoimaa, niin muutkin hommat suhteessa toimii paremmin. Jos kaipaisi pelkkää kumppanuutta niin sitä varten on kavereita.
Ei ne ole joko-tai. Ei liity mitenkään tähän mikään "pelkkä kumppanuus".
Molemmat pitää olla kunnossa, eli ei riitä pelkkä fyysinen vetovoima ja kemia seksiä pidemmälle, eikä riitä pelkkä persoonan synkkaus ilman seksuaalista kemiaa muuhun kuin maximissaan kaveruuteen.
Ihan kauhea ajatus, että olisi pitänyt sitoutua jokaiseen menneisyyden tyyppiin, jonka kanssa on ollut hyvää seksiä ja seksuaalinen vetovoima.
Mulla ei ole liutaa tyyppejä joiden kanssa olisi ollut hyvää seksiä tai kunnollista seksuaalista vetovoimaa. Siksi kun sellaisen tyypin harvoin kohtaa niin siitä haluaa ottaa selvää.
Niin, mikä on harvoin ja mikä ei. Ei mullakaan esim. vuosittain ole tullut sellaisia ihmisiä vastaan, yleensä mennyt monia vuosia ennen kuin ketään tulee vastaan. Ei silti halua sen kummempaan.
Mulla meni elämässä 40 ensimmäistä vuotta "the kohtaamiseen".
Arvatenkin siitä ei tullut mitään ja olen vieläkin rikki.
Lopeta rypeminen itsesäälissä. Mene hyvä ihminen eteenpäin ja kasaa itses.
Sinä et tiedä mitään hänestä, joten noudata omia ohjeitasi.
Vierailija kirjoitti:
Voi nuoruus, kun sitä olikin niin söpö ja sai ihastella itseään peilistä. Hyvää vappuyötä!
Minulle olet aina, vaikka en näe sinua.
Vierailija kirjoitti:
Rauhallista vappua introvertti miehelle 🤍
Kiitos, samoin sinulle. Vastasin kuin hänelle..
Et ole kaipaamani. Ei ole tarvetta olla taivaan keskipiste, vain kahden ihmisen yhteisen rakkausuniversumin toisen osapuoli.