Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (40332)
Vitsa, pitsa ja kaivattu mulle.
Upea peppuinen P....... yhteyttä messanger :)
Vierailija kirjoitti:
Yllätyitkö eilisestä😅🙂
Ehkä vähän.
Karvoja tai ei, rakas olet paras!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etäisyyden päästä toivon, että kaikki asiasi järjestyvät ja löydät pysyvän onnen. Muista, että olet Ainoa Laatuasi.
Korvaamaton. 💝
Olen onnellinen nytkin, vaikka moni asia pelottaa ja on epävarmaa. Rakkaus puuttuu. Etkö halua tulla elämääni?
Tuskinpa me tunnetaan, mutta tässä tapauksessa on kyse isommista asioista kuin haluamisista.
Tulihan suru-uutinen, kaivattu lähtee firmasta pois. Tuskin enää sit nähdään vaikka eihän sitä tiedä, enemmän kuin työkavereita olisin halunnut meidän olevan. 😍
Mä oon vähän ihmeissäni, miksi puhut asioita ihan ristiin🤔 Oli asiat niin tai näin, se ei ole ongelma, mutta se on, jos et puhu totta ja tarina vaihtuu koko ajan..
Kaipaan enää mun fantasiaversiota susta. Oikea kaipaus loppui siinä jossain teidän ekan ja tokan lapsen välissä.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole kovin älykäs olo kun en ole saanut tätä asiaa ratkottua.
Kaikkea ei vaan pysty pieni ihminen ratkomaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole kovin älykäs olo kun en ole saanut tätä asiaa ratkottua.
Kaikkea ei vaan pysty pieni ihminen ratkomaan.
Entä pieni muna?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taidan ruveta askeetikoksi. Kun ei omista mitään niin on vapaa.
Noin tekemällä päätyy Kelan orjaksi. (Ei Anssin)
Miten niin?😀
Mä en mitään muuta haluais nyt kun olla sun lähellä, rakas. Antais kesä kauneintaan, sinua
Menkää pikadeiteille.
5 min kello soi pari vaihtuu
Naiset, mites ois pusuhippaa?😁
Vierailija kirjoitti:
Naiset, mites ois pusuhippaa?😁
Ette sitten auta kaveria saartamalla loukkuun
Vierailija kirjoitti:
Mä oon vähän ihmeissäni, miksi puhut asioita ihan ristiin🤔 Oli asiat niin tai näin, se ei ole ongelma, mutta se on, jos et puhu totta ja tarina vaihtuu koko ajan..
Irl puhunut asioita ristiin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Irl puhunut asioita ristiin?
Härregyyd 🤦
Ei löydy naista näin haudan vakavalle miehelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anna esimerkki, mitä meinaat
Esimerkkinä yhteisen ajan järjestyminen. Siitä on nyt niin monta versiota, että en oikein tiedä mitä ajatella.
Taidan ruveta askeetikoksi. Kun ei omista mitään niin on vapaa.