Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (40825)
Vierailija kirjoitti:
Tuotko ruusuja?
Totta kai jos ilahtuisit niistä
Vierailija kirjoitti:
Joudumme testaamaan opinko jotain ensiapukurssilla.
Johan sä pumppasit mua siellä
Vierailija kirjoitti:
Tuotko ruusuja?
Ehkä jopa. 😏 📖
Vierailija kirjoitti:
Aletaanko salasuhteeseen 🤩 nähdään vaan pimeellä jossain syrjäisellä parkkipaikalla 😍
Juu🥰
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on perimmäinen tarkoituksesi?
Kuolla, jättäen maailmaan edes pienen jäljen itsestäni. Sitä ennen elää onnellisena ja rakastaen naista, joka kokee minut oikeaksi itselleen ja rakastaisi myös minua.
Tämä oli jotenkin koskettava. Ensin se karu väistämätön päämäärä, joka tavoittaa meidät kaikki. Toisena useamman toive, onnellisuus, rakastaa ja tulla rakastetuksi.
Mä tarvisin hieman opetusta🤔
Kesäöitä vois istuskella välillä tuolla rannalla yhdessä, koska miksi ei
Vierailija kirjoitti:
Helpottaisi, jos kirjoittaisit auki, miten ajattelet asioista tai mitkä ovat suurimmat solmut mielessäsi.
Kysy irl.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joudumme testaamaan opinko jotain ensiapukurssilla.
Johan sä pumppasit mua siellä
Anne, sä tulit sivusta.
Kesän eka paarma tavattu tänään, itikoita vielä ei.
Vierailija kirjoitti:
Mä tarvisin hieman opetusta🤔
Ilmoittaudun vapaaehtoiseksi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joudumme testaamaan opinko jotain ensiapukurssilla.
Johan sä pumppasit mua siellä
Anne, sä tulit sivusta.
Mä oon mies
Rintaa on puristanut monta päivää. Jäätävä ahdistus liittyen rakkauden kaipuuseen ynnä muuhun, on jatkunut liian pitkään. Uskon että ihminen voi kuolla sydänsuruun.
Toivoisin oikeastaan saavani sydänkohtauksen että saisin rauhan kaikesta. Ahdistus alkaa olla liian raskas kannettavaksi. Ehkä se kohtaus on helpompi toteutua kuin rakkaus kohdallani.
Tunne että oon niin rikki kun ihminen vaan voi olla, ettei tästä enää ehjää ihmistä saa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies mitä ajattelisit jos sun kaivattu olisi kaiket illat yksin kotonaan, sen toisen huidellessa töissä ja harrastuksissa ja ties missä. Miettien, että elämä on apeaa ja tuntuu valuvan ohi. Vaikka omat elinvoimat on vielä tallella ja kaikki sinänsä ihan hyvin. Suosittelisitko lähentymistä kanssasi, tai ottaisitko yhteyttä jos tuon tietäisit?
Ajattelidin että varattu tehköön mitä lystää. Älä kuitenkaan ota yhteyttä jos et ole tosissaan.
Mitä tarkpitat tosissaan ololla? Sivusta
Katso vaikka googlesta merkityksi eri sanoille jos ei oma ymmärryksesi riitä.
Eli kirkkoa varaamaan heti ekoilla treffeillä? Olet selvästi änkyräluonteinen joten sen ymmärtää, miksi haluaisit toisen sitoutuvan suhun mahd pian.. se on ainut toivosi, paremmin tutustuessaan kukaan ei jää tuollaisen rinnalle…sivu
Hämmästyttävää. Taidat puhua omasta kokemuksestasi. Hienoa, että tunnet itsesi noin hyvin, pääset varmasti elämässä pitkälle.
Toivoisin kaivatun soittavan mulle jos ois noin paha olla, lupaan vastata
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä tarvisin hieman opetusta🤔
Ilmoittaudun vapaaehtoiseksi
Mutta en ensiavussa. Se on hallussa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joudumme testaamaan opinko jotain ensiapukurssilla.
Johan sä pumppasit mua siellä
Anne, sä tulit sivusta.
Mä oon mies
Vielä pahempaa 😨
Vierailija kirjoitti:
Anna kulta hali, anna pliis.
🤗 Oikean saat, kun tulet noutamaan!
Vierailija kirjoitti:
Matalapaine. Haluatko puhua enemmän säästä?
Sää on tyyni, mutta mieli vähän levoton. Itikat kiusaa, mutta kuuluu kesään. Sää aiheena vähän tylsä, kun voisi olla kiinnostavampiakin puheenaiheita. n
Yritän vaan päästä tasapainoon itteni kanssa kun miljoona eri ajatusta taas.
Jos avaan näitä niin menee vaan pahemmin sotkuun.