Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (40825)
Vierailija kirjoitti:
Äh, mä en halua olla kenenkään mussukka. Inhoan koko sanaa.
En mäkään ennen.
Muista sitten, että sydänhieronta on eri asia..
Pitäsköhän lähteä vielä rannalle, jotenkin levoton olo
Vierailija kirjoitti:
Muista sitten, että sydänhieronta on eri asia..
Pitää testata kaikki mahdollinen, jos vaikka joku toimii
Vierailija kirjoitti:
Kamalasti ristiriitoja
Haluatko puhua?
Me ollaan yllättävän samanlaisia kaikki.
Tunnisteita tunnisteiden kalastajille ja kerääjille vai ei?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kamalasti ristiriitoja
Haluatko puhua?
Kalastaja.
Vierailija kirjoitti:
Tunnisteita tunnisteiden kalastajille ja kerääjille vai ei?
Aha sinä saavuit paikalle
Vierailija kirjoitti:
Me ollaan yllättävän samanlaisia kaikki.
Ihmisyys yhdistää.
Anna kulta hali, anna pliis.
Sätkimisestä päätellen hän elää.
Vierailija kirjoitti:
Anna kulta hali, anna pliis.
Halihali..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kamalasti ristiriitoja
Haluatko puhua?
Kalastaja.
Hohhoijaa. Miksi kirjoitat asioita tänne, jos et halua, että niihin reagoidaan? En kalastele. Minua eivät kiinnosta täällä kuin kaivattuni ajatukset, ja ajattelin, että jos olisit kaipaamani.
Vierailija kirjoitti:
Sätkimisestä päätellen hän elää.
Haista kukkaseni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle sais soittaa jos on huolia tai paha olla💕
Mulle ei. Voin tulkita sen ihastumisena. Sen jälkeen olet merkitty ihminen.
Mullekin saa. Ymmärrän, jos on hätä ja avun tarve. Tai vain tarve sille, että joku kuuntelee ja jakaa taakkaa. - sivusta tämä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarvin sulta lähiopetusta
Toi ei oo multa
Vois olla multa. Ottaisin ilomielin vastaan tukiopetusta eräältä ;)
Come here