Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (3181)
Olen laihiksella ja nautin siitä tunteesta kun ei tee mieli syödä mitään.
Nautin siitäkin tunteesta kun on kevyt olo vatsassa. Vihaan turvotusta eikä se edes sovi minulle ja vihaan raskasta oloa.
Näytän siis mahdollisimman rasvattomana parhaalta. Jopa pieni luisevuus sopii minulle paremmin kuin turvotus. Ruumiinrakenteellisia asioita myöskin.
Vierailija kirjoitti:
Suu oli täynnä juustonachoja, kun luin tän.
Vierailija kirjoitti:
Nautin siitäkin tunteesta kun on kevyt olo vatsassa. Vihaan turvotusta eikä se edes sovi minulle ja vihaan raskasta oloa.
Prkl.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se haittaa, seurassani saa syödä ihan rauhassa. Minun probleemanikaan eivät ole tarkoitettu rasitteeksi kenellekään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se haittaa, seurassani saa syödä ihan rauhassa. Minun probleemanikaan eivät ole tarkoitettu rasitteeksi kenellekään.
Tänks.
Vierailija kirjoitti:
Gallup
Minkä ikäinen olit kun kohtasit kaivattusi ensi kertaa?
35
Mulla juustonaksuja, karkkia, munkkia, sipsejä, suklaata, juustoja ja makkaraa. Siis en ilm laihiksella vaan lihiksel. Hauskaa vappua 🎈
On taas viime aikoina ollut oksennus lähellä koska kuvotan itseäni, en pidä itsestäni aina jos on paha olo sisällä. Koko ikäni tästäkin kärsineenä, osaan kuitenkin suhtautua tilanteeseeni. Nautin olostani aina heti kun se on taas mahdollista. Kaikki menee ohitse, tärkeintä on ymmärtää itseänsä.
Vierailija kirjoitti:
Eikö sulla ole ystäviä, kenen kanssa jutella laihduttamisesta? Jos ei ole, niin on paljon eri foorumeja, missä lihavat voivat tsempata toisiaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä kai mutta lukutaito on näköjään hävinnyt rasvojen myötä! -terveiset
Mutta hyvää vappua kaikille. Olkaa iloisia ja nauttikaa elämästä tekin. 🎈🎉
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö sulla ole ystäviä, kenen kanssa jutella laihduttamisesta? Jos ei ole, niin on paljon eri foorumeja, missä lihavat voivat tsempata toisiaan.
Eikä sulla ole muuta tekemistä vappuna kuin sättiä anonyymiä vauvalla. Missä sun kaikki kontaktit on? Sivu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tarvitse ystäviä, halusin vain kommentoida. En ole ylipainoinen kuitenkaan.
Ei tarvitse jäädä kommentteihini jumiin, kunhan kirjoitin vain. Ongelmansa kullakin säädyllä. Kaikki hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä rakas. L.
Hyvää yötä, rakastan sinua.
Ei se mitään. Olen niin tottunut siihen, että ihmisiin ei voi luottaa. Lasinen lapsuus ja silleen. Mutta anteeksipyyntö on aina paras irl.