Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Vierailija
10.11.2025 |

Kaipaan.

Kommentit (3181)

Vierailija
3081/3181 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisi kamala olla ihastukselle vain jotain kevyttä hupia josta saa energiaa :( Alkoi pelottaa että olen hänelle vain hetken energiabuusti kohdatessamme :(

Kaikki me yksipuolisesti ihastuneet ollaan tuota ihastuksen kohteelle. Se satuttaa tosi paljon.

Ei kaikki. Osa teistä ei ole edes tuota, kaivattunne ei edes tiedä tunteistanne eikä siten tunne mitään teitä kohtaan

En mä ole saanut ainakaan ikinä elämässäni yhtään mitään energiaa kenestäkään minuun yksipuolisesti ihastuneesta. Olen saanut energiaa ainoastaan omasta ihastuksestani.

Eri

Jep. Ahdistusta niistä vain saa.  Eri eri

Vierailija
3082/3181 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Fyysinen vetovoima ja henkinen vetovoima ovat kaksi eri asiaa. Jos ne ovat samassa paketissa, saatetaan olla helisemässä.

Koettu. 

Sivusta naiselta 

Mikset ole sen kanssa yhdessä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3083/3181 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sano ne sanat, joilla saat hänet töissäkin viereesi.

Ei olla samalla työpaikkalla eikä työnkuva ole edes sama. 

Tänään ois kiva, jos ois sama työnkuva. 🙂

Vierailija
3084/3181 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää vappua, antakaa peppua!

Vierailija
3085/3181 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

N50v sua haluan

Vierailija
3086/3181 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihastuminen on normaalia, kuten kaikenlaiset tunteet elämässä.

Itsellä ihastuminen ei ole juuri koskaan liittynyt mitenkään mihinkään pariutumishaluun ko. ihmisen kanssa, joten ehkä siitäKIN syystä erittäin vaikea ymmärtää ihmisiä, jotka eroilevat ihastumistunteiden perässä ja suhtautuvat valintoihin näin: "sillehän ei voi mitään, jos ihastuu" 

Ikään kuin tunteet ja teot olisivat sama asia :D

Noh, ei liity minuun eikä kuulu mulle, joten aiwan sama! Kunhan tuli mieleen kun tämän sivun avasin, ja yhden viestin luin.

Outoa. Jos mä ihastun, niin haluan olla sen ihastuksen kohteen kanssa.

Minäkin haluan nähdä ihastusta, mutta ei ihastuminen liity vielä mitenkään siihen, että haluaisi parisuhteeseen.

Jospa olet sitten kiinnostunut vain kaverina, etkä ihastunut.

Ei tässä mistään kavereista ollut kyse, vaan ihastumisesta.

Taidatte tykätä vänkyttää? 

Siis vikiseekö joku tässä ketjussa  jonkun kevyen ihastuksen perään, jota ei edes oikeasti kunnolla halua? Kyllä itse keksisin parempaa tekemistä.

En mä vikise täällä kenenkään perään.

Mutta kyllä, olen vikissyt täällä joskus lähinnä seksuaalisen halun perässä, ja puhunut täällä myös toisesta ihastuksesta joka toi minulle lähinnä arjen kohotusta ja ihanaa energiaa kohtaamisillamme :)

No niin, nyt päästiin asiaan. Haluat siis seksiä. Muut yleensä kuitenkin ihastuneena haluavat enemmänkin kuin pelkkää seksiä. 

Ja osa ei halua sitäkään, kunhan vain haaveilee. Haluatko miettiä kaikki mahdolliset muutkin vaihtoehdot tähän vielä? Eri

Älkää te haaveilijat sitten vaan millään tavalla näyttäkö kiinnostustanne irl ettei toinen ala toivoa että jotain oikeasti tapahtuisi. Sellaista pelailua ei jaksa jos itse on tosissaan.

Tämä. En jaksa oikein kunnolla enää tätä elämää tuontspaisen pelailun takia. Minä olin ja olen tosissani. Aina.

Vierailija
3087/3181 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei olla samalla työpaikkalla eikä työnkuva ole edes sama. 

No miksi vastaat tähän?

Vierailija
3088/3181 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltaa. Kaupan kassat on erikoisen siveitä.

Vierailija
3089/3181 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täytyy sanoa, että en edes ihastuisi, jos en tuntisi mitään vetovoimaa jo ensinäkemältä. En edes tutustumalla. Tunnen itseni, sanokoon tähän kuka mitäkin.

Mulle on käynyt usein niin, että ensin toinen on vaikuttanut ärsyttävältä ja sitten yhtäkkiä olenkin huomannut että olen korviani myöten ihastunut. Siis ensivaikutelmani on ollut väärä eikä hän olekaan ärsyttävä. Ulkonäön suhteen sama. Ensin en kiinnitä henkilöö  huomiota erityisesti, mutta yhtäkkiä tajua  että tuohan on seksikäs ja vetää puoleensa magneetin lailla. 

Mulla on ollut näitä, ja sit niitä, kun olen kokenut hullua kemiaa ja mennyt ihan sekaisin ja sit paremmin tutustuessa todennut ettei henkilö ole lainkaan mielikuvani kaltainen ja tullu iso lässähdys. Kirjoittelin täälläkin jonkin aikaa tyypille, joka paremmin tutustuessa sai häpeämään omia tekstejäni, koska en ikimaailmassa haluiskaan mitään sen kanssa enää. :D 
Sivusta

Kuulostaa siltä ettei teillä paljon mitään muuta olekaan kuin isoja lässähdyksiä.

Mitäs itselläs sitten on? Täällä kirjoittelet kummiski ;)

No henkilökohtaisesti. Ehkä meidän ajatusmaailmat eroaa sillä tasolla, että mä en ole itseasiassa ajatellut yhtäkään elämäni suhdetta "lässähdyksenä".

Joten tulin ajatelleeksi jotain sen kurista kuin että, muilla ihmisillä on noita lässähdyksiä ja sitten niitä tulee sen takia (että vain niille tulee niitä). Voisimme ajatella sen ehkä niin, että jotkut ihmiset on lässähtäneitä.

Et siis ymmärtänyt mitä tuossa meinattiin. Kyse on siitä, että joskus ihastuu omaan mielikuvaansa ja kun toinen ei vastaakaan tätä, koko tunne tulee tyhjäksi.

Toki, jos olet heitä, joilla ei ole mitään kriteereitä vastapuolelle vaan kaikki kelpaa, niin ymmärrän, ettei ole mitään odotuksiakaam kohdattaviksi. Sääli.

Sekä että, mulla on aika tarkat kriteerit. Mutta lässähtää? 

Mutta nyt kun sanoit, niin joo. Mulla on joistain ihmisistä todella kauniita ajatuksia, joita vaalin ja heidän tekonsa voivat saada heidät seksuaalisessa tai romanttisessa mielessä muistuttamaan jotain pilaantunutta.

Mutta voi olla muita syitä ja usein on, minkä takia jotkut ihmiset ei lässähdä ja täytyy muistaa, että nämäkin ovat mielikuvia.

Vierailija
3090/3181 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tulen aina apeaksi juhlapäivinä. 

Sama. Kun ei ole perhettä niin juhlapäivät lähinnä surettavat. Vappuna kuuluisi paistaa tippaleipiä ja munkkeja perheen kanssa, puhallella ilmapalloja, ehkä mennä piknikille ym. Yksinään kaikki tuollainen tuntuu täysin turhalta, eikä enää tee mieli bilettää ja kiskoa kaljaa kohmeisena puistossa niin kuin joskus parikymppisenä. 

Mitä tsäänssejä sulla olisi koota jotain seuruetta vapun viettoon? Voisitko kutsua piknikille joitain ihmisiä tai ihmisen, järjestää jotain illallista tai brunssia tai jotain?

Tää nyt ei varmaan lohduta yhtään, mutta ne perheiden lapsetkin kasvaa ja sit niitä ei kiinnosta enää mitkään munkit ja ilmapallot tai perheen kanssa oleminen, kaikkien kumppanit ei vietä vappua ja joidenkin perheenjäsenet voi olla vappuna töissä jne. 

Mutta ymmärrän mitä tarkoitat, ja siksi olisi varmaan hyvä löytää jotain perheen kaltaista seuraa :)

Perheen kaltaista? Ei mikään voi korvata omaa perhettä. Tuo on vähän kuin sanoisi lapsettomuudesta kärsivälle, että ota koira. 

Kyllä kaverienkin kanssa on kivaa viettää vappua. Ja kun lähdet ihmisten ilmoille niin ehkä tapaat jonkun jonka kanssa perustaa perhe, jos kerta perhettä haluat. 

Vierailija
3091/3181 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

💙Olemme eri työpaikoissa, samantyyppistä työtä taidetaan kuitenkin tehdä. 💙

Vierailija
3092/3181 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa vappua misulle 😘 Ensi vappu yhdessä?

Vierailija
3093/3181 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anteeks et aiheutin pettymyksen.

Tiiätkö aika tottunut alan sun suhteen olla pettymyksiin.

Vierailija
3094/3181 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaan uudelleen tuohon, millä sanoilla hänet saa viereen. Harvoin ollaan ihan vierekkäin, mutta en edes kehtaa kysyä. Hän valitsee paikkansa ja tulee viereen, jos tulee. Minä en, koska hän pyysi tilaa. Tästäkin jo pari vuotta.

Vierailija
3095/3181 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iloista vappua nöpönenälle. 

😘🧔

Vierailija
3096/3181 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

💙Olemme eri työpaikoissa, samantyyppistä työtä taidetaan kuitenkin tehdä. 💙

Mitä tähänkin vastaisi. 😀

Vierailija
3097/3181 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilona😘

Vierailija
3098/3181 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuutti? 😍

Vierailija
3099/3181 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vastaan uudelleen tuohon, millä sanoilla hänet saa viereen. Harvoin ollaan ihan vierekkäin, mutta en edes kehtaa kysyä. Hän valitsee paikkansa ja tulee viereen, jos tulee. Minä en, koska hän pyysi tilaa. Tästäkin jo pari vuotta.

Mikset kehtaa kysyä? Onko parempi vaan odottaa passiivisena ja jäädä sen takia jostain paitsi? Ehkä hän(kään) ei uskalla ottaa yhteyttä?

En kehtaa, koska aiemmin ilmoitti, ettei halua lähentyä yhtään, edes kaveritasolle.

Vierailija
3100/3181 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikeen usko että ymmärrätte. Enkä mä oikeastaan halua tarkentaa. I quess it's fair enough.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kolme