Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (30886)
En ole koskaan kuullut kivesten haukahtavan.
Vierailija kirjoitti:
Jeesus ei ikinä anna mun kaikkii typerii virheit anteeks
Kyllä antaa.
Annat mulle vaan valmisruokamainoksen bussipysäkillä, tai lapun lääkärin huoneen takaseinällä hymiön kanssa. Se on sun tapasi viestiä.
Onneksi sinäkin olet varattu. Ihailen kaukaa rauhassa. Ihailen älyäsi ja sinussa on muutenkin jotakin, mitä ei kaikissa ole. varatulta varatulle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten voi olla yhtäaikaa niin oikea ihminen ja väärä ihminen.
Mieti miksi se on oikea ja miksi väärä
Ja miksi tiet kohtasivat. Voi olla väärä ihminen parisuhteeseen, mutta oikea ihminen tuomaan elämään jotain uusia oivalluksia. Joskus sellaista tarvitaan. Rakkaus on aina muuttava voima. (sivusta)
Hölynpölyä!
Sulle hölynpölyä totta kai.
Mut ei sille, jonka elämä muuttui 😚
Kaipaat sellaista rakkautta palstalla? Romanttiseen rakkauteen voi kuulua nuokin asiat, mutta varmaan pitää sisällään halun parisuhteeseen tai on edessä kärsimysten elämä jos rakastaa ja ei toteudu.
On oma valinta, onko lasi puoliksi tyhjä vai puoliksi täynnä. Voi olla kiitollinen toisesta ihmisestä. Siitä että on saanut kohdata hänet ja oppia jotakin uutta
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan kuullut kivesten haukahtavan.
Etkö? Vähänpä olet elänyt sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauniita unia ja aaltojen ääniä.
Sit menee kuset sänkyyn 🤦
Näin kävi vuosi sitten, olin tosin vakavasti sairas silloin.
Vierailija kirjoitti:
Harrastan yhden illan juttuja vain kirkollisten ihmisten kanssa. He osaavat asettaa asiat mittasuhteisiinsa ja pitää suunsa kiinni.
Siinäpä oikea vanhurskas herran lampas ja kirkkaampi moraali. 😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauniita unia ja aaltojen ääniä.
Sit menee kuset sänkyyn 🤦
Näin kävi vuosi sitten, olin tosin vakavasti sairas silloin.
Kiitos, kun jaoit tämän kanssamme.
Vierailija kirjoitti:
Jeesus ei ikinä anna mun kaikkii typerii virheit anteeks
Antoi jo, kun uskot niin ja otat sen kiittäen vastaan! Eimen!
Salaa toivon. Et hän olis yöllä katsonut sivuhistoriani ja löytänyt tänne. Laittais yhden viestin. Se lämmittäis tätä kylmää tunnelmaa.
Vierailija kirjoitti:
Mitähän mietit juuri nyt?
``Olen ajatellut sinua...``
Olisi hieno homma. Tuntuu kuitenkin että jos viesti on se -olet seksikäs, mites s??isuhde, silleen hyshys ja olet oikeasti nolo mutta tohon voisit kelvata, niin minua on jo niin pahasti lokeroitu ettei mikään minun tekeminen tai sanominen saisi uskomaan että minusta olisi koskaan kaveriksi. Se on raivostuttavaa mutta täytyy vaan kasvaa tämän läpi.
Vierailija kirjoitti:
Harrastan yhden illan juttuja vain kirkollisten ihmisten kanssa. He osaavat asettaa asiat mittasuhteisiinsa ja pitää suunsa kiinni.
Kuulostaa joltain 70-vuotiaalta. "Kirkollisten ihmisten kanssa?" 😂
Vierailija kirjoitti:
Onneksi sinäkin olet varattu. Ihailen kaukaa rauhassa. Ihailen älyäsi ja sinussa on muutenkin jotakin, mitä ei kaikissa ole. varatulta varatulle
Katkeransuloista. Jos ja kun kokemus on molemminpuolinen, niin ehkä tämä on vain virhetilanne, sattumien summa, jonka korjaaminen saisi enemmän hyvää kuin haittaa aikaan. Sitä ei voi olla miettimättä ja päätymättä murheellisin ajatuksiin.
Vierailija kirjoitti:
Mitähän mietit juuri nyt?
Kaivatun samettista ääntä. Voisin kuunnella sitä tuntikausia.