Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (30768)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedän että ikävä tai vaikeita hetkiä tulee. Etkä pääse sanomaan mulle mitään enää. Ei yhteyttä enää. Se linja just äsken katkaistu. Mut tämä oli tässä pysyvästi. Tunnuit hyvältä. Rakastin sua.
Huomiseen!
Estojen läpi meinasit jotenkin tulla huomenna vai. Jopas oot.
Et kattonu mua enää kenkätelineiltä ku lähitte 🥲
Vierailija kirjoitti:
Just tällä hetkellä mä oon erityisen harmissani että ikinä kohtasinkaan sut.
Mun keho sattuu. Mun rintakehään sattuu. Ikävä ja halu luoksesi tuntuu fyysisenä kipuna.
Musta tuntuu että mä tarvitsen sua elääkseni. Musta tuntuu että mä pikkuhiljaa kuolen sisältä ilman sua. Koska oon realisti niin tiedostan että näin ei ole. Mutta se tunne, se on sietämätön ja ahdistava. Olla päivä toisensa jälkeen ilman sua.
Tunteet on mun kirous. Tunnen liian voimakkaasti, monin tavoin.
En löydä poispääsyä sinusta...
Kauniisti kirjoitettu. Tuosta voi nähdä että tulee aidosti sydämestä 🧡
Mihin aikaan päivästä haluat, et viestin sulle, rakas? 🙂
Miten voi olla yhtäaikaa niin oikea ihminen ja väärä ihminen.
Vierailija kirjoitti:
247
Lämmintä ja kaunista.
Sää.
Ja Meidän Välillä Tapahtunut.
Odotin meistä paljon. Siksi siedin paljon. Rakastin sua. Siksi katsoin kaikkea läpi sormien. Yritin olla se mitä halusit. Kunnes huomasin uupuneeni. Kadottaneeni jotain itsestäni. Huomasin ettei se toimi niin. Päästin susta irti. Olo on huojentunut. Harmittaa koska aattelin et loppuelämä oli tässä jo paketissa 🧡🤦🏻
Terveisiä K.... Oliko pitkä päivä harjoittelussa?
Kävin tänään pitkästä aikaa isolla kirkolla. Näin sattumalta entisen luokkakaverini. Hän on hyvin säilynyt, muodot paikoillaan ja timmi. Kiva nähdä vanhoja tuttuja odottamatta.
Sitten näin yhden julkkiksen, oli vielä kuumempi pakkaus luonnossa. Saa miehen kuin miehen pään kääntymään.
Huolsin illalla polkupyörän ja kävin kuntosalilla. Muuta ei sitten kuulukaan, paitsi huomenna on mies kuoron harjoitukset taas.
Vierailija kirjoitti:
Miten voi olla yhtäaikaa niin oikea ihminen ja väärä ihminen.
Oisko joku testi. Tuntuu oikealta, mutta ei olekaan. Hoksaatko sen vai et. Haksahdatko vai et.
Vierailija kirjoitti:
Jos tänne niin yhden tienoilla.
Vierailija kirjoitti:
Odotin meistä paljon. Siksi siedin paljon. Rakastin sua. Siksi katsoin kaikkea läpi sormien. Yritin olla se mitä halusit. Kunnes huomasin uupuneeni. Kadottaneeni jotain itsestäni. Huomasin ettei se toimi niin. Päästin susta irti. Olo on huojentunut. Harmittaa koska aattelin et loppuelämä oli tässä jo paketissa 🧡🤦🏻
Oikea päätös voi olla tosi kipeä mutta samaan aikaan helpottava. Siitä tietää, että se on luultavasti oikea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka nyt ryhtyisi pidempiaikaiseksi palsta-aktivistiksi ja jäisi siitä vielä nolosti kiinni.
Onko nekin noloja, jotka kirjoittavat ompelu- tai metsästys- tai vanhat autot palstoilla?
Ei, mutta ei mun tyyppiä kyllä nekään niin yhtään mielenkiintojensa perusteella. Eri
kerro Miami-babylle terkkuja, että olen jonossa! 😜
Kuukausi sitten nähtiin