Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (30859)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten voi olla yhtäaikaa niin oikea ihminen ja väärä ihminen.
Mieti miksi se on oikea ja miksi väärä
Ja miksi tiet kohtasivat. Voi olla väärä ihminen parisuhteeseen, mutta oikea ihminen tuomaan elämään jotain uusia oivalluksia. Joskus sellaista tarvitaan. Rakkaus on aina muuttava voima. (sivusta)
Toivon, että olen ollut kaivatulleni nimenomaan tällainen voima. Paria meistä ei saa. Eri
Hyvää yötä, kauniita unia. 🤗🧡
Vierailija kirjoitti:
Mihin aikaan päivästä haluat, et viestin sulle, rakas? 🙂
Olisko klo22? Sitten pääsisi ajoissa nukkumaan. Aamulla olis myös kiva, jos kertoisit saitko nukuttua hyvin. Eri
Vierailija kirjoitti:
Jep. Lähen tupakalle.
Samma här
Mulle voi viestiä esim. klo 21.25 💚
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja miksi tiet kohtasivat. Voi olla väärä ihminen parisuhteeseen, mutta oikea ihminen tuomaan elämään jotain uusia oivalluksia. Joskus sellaista tarvitaan. Rakkaus on aina muuttava voima. (sivusta)
Lähinnä tarkoitin että jos miettii syvemmin mistä syistä tuntee jonkun samalla oikeaksi ja vääräksi niin saa todennäköisimmin vastauksen siihen onko se sitten oikeasti oikea vai väärä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hölynpölyä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep. Lähen tupakalle.
Samma här
Minä myös.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Just tällä hetkellä mä oon erityisen harmissani että ikinä kohtasinkaan sut.
Mun keho sattuu. Mun rintakehään sattuu. Ikävä ja halu luoksesi tuntuu fyysisenä kipuna.
Musta tuntuu että mä tarvitsen sua elääkseni. Musta tuntuu että mä pikkuhiljaa kuolen sisältä ilman sua. Koska oon realisti niin tiedostan että näin ei ole. Mutta se tunne, se on sietämätön ja ahdistava. Olla päivä toisensa jälkeen ilman sua.
Tunteet on mun kirous. Tunnen liian voimakkaasti, monin tavoin.
En löydä poispääsyä sinusta...
Kauniisti kirjoitettu. Tuosta voi nähdä että tulee aidosti sydämestä 🧡
Sydän sanoo mitä sydän sanoo eikä kuuntele järkeä ollenkaan.
Typerä sydän.
Kiitos silti.
A, kattelin tänään niitä kahta nuorempaa enkä sua 🔥 Sä olit vaan tiellä siinä välissä.
Sua aattelen kaipaamani, hyvät yöt.
Kaipaan sua aina vaan rakas! 🧡
Heti tuli tukea ja lahjoja hirveän paljon. Kiitos ystävät näistä vuosista ketjussa ja palstalla. Olen mykistynyt sanattomaksi.
Vierailija kirjoitti:
Möhömahainen karvanaama🤮🤮🤮
Kuvauksesi osuu n joka toiseen suomalaiseen mieheen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Möhömahainen karvanaama🤮🤮🤮
Kuvauksesi osuu n joka toiseen suomalaiseen mieheen.
Töyssy on suloinen. Sivusta.
Odotan vielä että ääneni aukeaa. Olisi niin ihanaa kokeilla laulamista pitkästä aikaa. Paritanssia varten on vielä partneri hakusessa. Mielessä on kaikenlaisia toiveita elämääni varten kun täällä on kerta pakko vain elellä edelleenkin. Enpä tiennyt mitä tuleman pitää kun avasin suuni somessa.
Tarvitsen sua nainen, muutamaan pikkujuttuun. Tutkimaan maailmaa ja toisiamme. Jakamaan arjen ja rakkauden.
Jep. Lähen tupakalle.